W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego wraz z kosztorysami (inwestorskim i przedmiarem robót) dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: „Adaptacja kamienicy przy ul. Grudziądzkiej 36 na cele turystyczno – administracyjne oraz społeczne”.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.271.11.2011.KG
Zamawiający Gmina Miasto Chełmno
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 14.000 EURO
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty stanowi załącznik do niniejszego ogłoszenia.

Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego wraz z kosztorysami (inwestorskim i przedmiarem robót) i opracowaniami towarzyszącymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: -Adaptacja kamienicy przy ul. Grudziądzkiej 36 na cele turystyczno - administracyjne oraz społeczne- zgodnie z Lokalnym Programem Rewitalizacji Miasta Chełmna na lata 2009 - 2015.


Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 30.05.2011, pod numerem: 133856 - 2011;
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Chełmno , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6771729, faks 56 6771774.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego wraz z kosztorysami (inwestorskim i przedmiarem robót) i opracowaniami towarzyszącymi określonymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: -Adaptacja kamienicy przy ul. Grudziądzkiej 36 na cele turystyczno - administracyjne oraz społeczne- zgodnie z Lokalnym Programem Rewitalizacji Miasta Chełmna na lata 2009 - 2015..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano - wykonawczego wraz z kosztorysami (inwestorskim i przedmiarem robót) i opracowaniami towarzyszącymi określonymi w dalszej części SIWZ dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: -Adaptacja kamienicy przy ul. Grudziądzkiej 36 na cele turystyczno - administracyjne oraz społeczne- zgodnie z Lokalnym Programem Rewitalizacji Miasta Chełmna na lata 2009 - 2015. a) Obszar opracowania obejmuje teren nieruchomości położonej przy ul. Grudziądzka 36 - działka nr 106(3, na którym znajdują się budynek główny oraz oficyna; b) Zakres zadania obejmuje opracowanie projektu: - adaptacji budynku głównego na funkcję obsługi ruchu turystycznego, funkcje administracyjne i wystawiennicze, - adaptacji i rozbudowy (nadbudowy) oficyny z przeznaczeniem na funkcje dziennego domu opieki dla osób starszych, - zagospodarowania terenu działki nr 106(3. 2) W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca opracuje: a) ocenę stanu technicznego budynków wraz z ich inwentaryzacją, b) badania i ekspertyzy wymagane przez wojewódzkiego konserwatora zabytków, określone w piśmie z dnia 2.02.2011. znak WUOZ(T(UAB-4171-2-4(11 c) ocenę stanu technicznego przyłączy infrastrukturalnych, d) audyt energetyczny budynków (głównego i oficyny), e) plan zagospodarowania terenu - działki nr 106/3, f) koncepcję adaptacji obiektów, na podstawie której, opracowane zostaną właściwe projekty budowlane (po jej zatwierdzeniu przez burmistrza), koncepcja winna uwzględniać wyniki analizy określonej w punkcie - g, g) analizę wariantów dotyczących adaptacji lub usunięcia oficyny i budowy w jej miejsce nowego obiektu - o sposobie wyboru realizacji zdecyduje analiza kosztów i możliwości wykonania zgodnie z planem miejscowymi i uzgodnieniami z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, h) projekty budowlane i wykonawcze dla następujących branż: - architektura, - konstrukcja, - instalacje wewnętrzne (niezależne dla budynku głównego i oficyny): wodna, kanalizacyjna, gazowa, centralnego ogrzewania wraz z montażem kotła zasilającego i możliwością pracy w dwóch niezależnych obiegach (odrębnie oficyna i budynek główny, dopuszcza się zaprojektowanie jednego źródła ciepła), teletechniczna (dopuszcza się projektowanie wewnętrznej sieci internetowej jako bezprzewodowej) , elektryczna, wentylacyjno - klimatyzacyjna, ciepłej wody użytkowej (z uwzględnieniem możliwości zastosowania technologii ekologicznych, np. panele słoneczne), alarmowa - przeciwwłamaniowa i przeciwpożarowa, - instalacje zewnętrzne: odgromowa; inne, np. wodne, kanalizacyjne, gazowe itd. jeżeli będą wymagały przełożenia na podstawie przeprowadzonej oceny stanu technicznego i obecnych parametrów urządzeń), i) dla poszczególnych branż opracowane zostaną: - kosztorysy inwestorskie oraz przedmiary robót, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, - Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; j) zbiorcze zestawienie kosztów dla całego przedsięwzięcia ( w rozbiciu na poszczególne obiekty) 3) Wykonawca we własnym zakresie pozyska podkłady geodezyjne niezbędne do projektowania; wystąpi o wytyczne do projektowania do gestorów sieci (jeżeli obecne parametry są niewystarczające); wystąpi o wytyczne do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu a następnie uzyska stosowne uzgodnienia sporządzonego projektu budowlanego. 4) W przypadku zaistnienia konieczności uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zakresu objętego opracowaniami projektowymi, wykonawca wystąpi z wnioskiem o wydanie takiej decyzji i dołączy niezbędne opracowania i dokumenty - wynikające z ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, ze zm.). 5) Szczegółowy opis zadania i obiektów oraz ustalenia dotyczące programu funkcjonalno - użytkowego jak również zakres prac budowlanych w tym nowej aranżacji wnętrz zawarte zostały w Lokalnym Programie Rewitalizacji miasta Chełmna na lata 2009 - 2015. Wyciąg dotyczący przedmiotowego zagadnienia stanowi załącznik nr 8 do siwz. 6) Zakres prac projektowych dla budynku głównego powinien obejmować: a) osuszenie obiektu, jeżeli stwierdzona zostanie taka potrzeba, b) naprawę elewacji, z możliwością jej ocieplenia jeżeli zachodzi taka potrzeba a pozwalają na to warunki konserwatorskie, c) wymianę/naprawę konstrukcji dachowej i pokrycia dachowego, d) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (nie dotyczy drzwi frontowych), e) projekty branżowe zgodnie z punktem 3, ppkt. 2 h siwz, f) adaptację wnętrz do nowych funkcji z możliwością zaprojektowania nowej dyspozycji wnętrz z uwzględnieniem walorów zabytkowych obiektu w oparciu o wstępny (orientacyjny) program użytkowy, g) dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych - jeżeli warunki konserwatorskie na to pozwalają, 7) Zakres prac projektowych dla budynku oficyny powinien obejmować, w przypadku realizacji nowego obiektu: a) projekt rozbiórki istniejącego budynku, b) kompletny wielobranżowy projekt budowlano - wykonawczy dla realizacji nowego obiektu, 8) Zakres prac projektowych dla budynku oficyny powinien obejmować, w przypadku przebudowy i adaptacji istniejącego obiektu: a) osuszenie obiektu, jeżeli stwierdzona zostanie taka potrzeba, b) naprawę elewacji, z możliwością jej ocieplenia jeżeli zachodzi taka potrzeba a pozwalają na to warunki konserwatorskie, c) podniesienie obiektu o jedną kondygnację, d) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, e) projekty branżowe zgodnie z punktem 3, ppkt. 2 h siwz, f) adaptację wnętrz do nowych funkcji z możliwością zaprojektowania nowej dyspozycji wnętrz z uwzględnieniem walorów zabytkowych obiektu w oparciu o wstępny (orientacyjny) program użytkowy, g) dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych i starszych, 9) Zakres prac projektowych dotyczących zagospodarowania terenu: a) projekt rozbiórki istniejących na działce obiektów a nie przewidzianych do dalszego funkcjonowania, b) projekt zagospodarowania zieleni, c) projekt dostosowania terenu działki do korzystania przez turystów oraz osoby niepełnosprawne. 10) Dodatkowe wymagania dotyczące trybu realizacji: a) z uwagi na położenie nieruchomości objętej przedmiotem zamówienia, w strefie ochrony konserwatorskiej -A- oraz znaczną zabytkową wartość obiektu frontowego, konieczna jest ścisła współpraca projektanta z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w Toruniu na każdym etapie projektowania, zarówno w zakresie projektu prac na zewnątrz jak i wewnątrz, b) w zakresie dotyczącym dyspozycji wnętrz budynku frontowego, projektant będzie współpracował z Referatem Oświaty, Kultury i Promocji Urzędu Miasta Chełmna oraz Dyrekcją Muzeum Ziemi Chełmińskiej, c) w zakresie dotyczącym dyspozycji wnętrz oficyny, projektant będzie współpracował z Miejskim Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Chełmnie, d) w przypadku centralnego źródła ciepła należy zaprojektować możliwość odrębnego zasilania w ciepło i ciepłą wodę do budynku frontowego i oficyny wraz z opomiarowaniem, e) standard wyposażenia pomieszczeń winien zawierać podstawowe elementy wyposażenia niezbędne do funkcjonowania lokalu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.24.00.00-2, 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie doświadczenia zamawiający wymaga aby wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 projekt budowlany obejmujący wykonanie lub remont obiektu budowlanego o kubaturze nie mniejszej niż 1.000 m3 oraz wartości kosztu opracowania projektu budowlanego nie mniejszej niż 40.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych) brutto. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do projektowania w branżach: konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń. W każdej z branż minimum 1 - osoba; dopuszczalne jest aby jedna osoba posiadała kilka uprawnień. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie zdolności finansowej zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał aktualna polisę OC w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie nisza niż 100.000,00 złotych (sto tysięcy złotych). Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) W przypadku, gdy wykonawca wykazuje się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polegając na zasobach innego podmiotu na zasadach wskazanych w treści art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów o których mowa w pkt. 6, ppkt. 2 SIWZ (dotyczących podmiotów trzecich). b) W przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów (tzw. trzecich) powołując się na przepis art. 26 ust. 2b ustawy Pzp wraz z ofertą składa pisemne zobowiązanie do udostępnienia zasobów wystawione przez podmiot trzeci. Przedmiotowe zobowiązanie musi określać, jakie zasoby zostają udostępnione wykonawcy oraz w jaki sposób nastąpi udostępnienie tych zasobów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w niżej wymienionym zakresie i przypadkach: a) w zakresie zmiany stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto; b) w zakresie zmiany terminu realizacji umowy w przypadku problemów z uzgodnieniem projektu budowlanego przez właściwe organy; c) w zakresie zmiany terminu realizacji umowy w przypadku nałożenia przez wojewódzkiego konserwatora zabytków obowiązku przeprowadzenia dodatkowych badań i analiz, które nie zostały określone w piśmie z dnia 2.02.2011. znak WUOZ/T/UAB-4171-2-4/11 stanowiącym załącznik do SIWZ; d) w zakresie zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zaistnienia konieczności uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zakresu objętego opracowaniami projektowymi; e) zmiana w zakresie podwykonawców i osób przewidzianych do realizacji zamówienia pod warunkiem, że ich uprawnienia, potencjał ekonomiczny, wykonawczy i doświadczenie nie są gorsze od tych, które były wskazane w ofercie przetargowej; f) zmiana w zakresie przewidywanego kosztu realizacji inwestycji w przypadku braku możliwości ograniczenia kosztu w ramach kwoty określonej przez zamawiającego. 2) Okoliczności upoważniające do zmiany postanowień umowy: a) dotyczy pkt. 1 a - zmiana będzie możliwa w przypadku zmian ustawowych dotyczących wysokości podatku VAT; wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian; b) dotyczy pkt. 1 b - zmiana będzie możliwa jeżeli wykonawca wykaże, że dochował należytej staranności w procesie uzgadniania, tj. wystąpił o uzgodnienie z wyprzedzeniem umożliwiającym uzyskanie uzgodnienia w terminie przewidzianym w odrębnych przepisach (w szczególności dotyczy to kpa, prawa budowlanego, ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, itd.); w przypadku gdy organ wydający uzgodnienie przekroczył czas określony w przepisach a przeznaczony na dokonanie uzgodnień; zaistnienie okoliczności stanowiących podstawę do przedłużenia terminu wykonawca zgłasza zamawiającemu niezwłocznie po wystąpieniu danego zjawiska a zamawiający akceptuje zamianę uznając racje wykonawcy lub odmawia, rozstrzygnięcie nastąpi w formie pisemnej; przedłużenie terminu następuje o różnicę czasu pomiędzy wymaganym terminem przedstawienia uzgodnień a faktycznym terminem ich przekazania; c) dotyczy pkt. 1 c - zmiana będzie możliwa jeżeli wykonawca przedstawi pismo wojewódzkiego konserwatora zabytków, z którego będzie wynikała konieczność wykonania dodatkowych badań i analiz; określenie czasu przedłużenia uzależnione będzie od zakresu, stopnia komplikacji i pracochłonności opracowania wymaganego dokumentu, zostanie to określone stosownym protokołem podpisanym przez strony umowy; d) dotyczy pkt. 1 d - zmiana będzie możliwa jeżeli wykonawca przedstawi dokument, z którego będzie wynikał obowiązek przeprowadzenia postępowania z zakresu ochrony środowiska oraz wykaże, że postępowanie to wstrzymuje proces projektowania, pisemna akceptacja zamawiającego będzie podstawą do przedłużenia terminu na czas wymagany do przeprowadzenia procedury środowiskowej; e) dotyczy pkt. 1 e - zmiany te mogą nastąpić z przyczyn organizacyjnych; f) dotyczy pkt. 1 f - zmiana kwoty będzie możliwa jeżeli wykonawca wykaże, że pomimo zastosowania należytej staranności w określeniu zakresu robót i kosztów inwestycji zarówno w odniesieniu do zaprojektowanych materiałów jak i robocizny, nie jest możliwe wykonanie inwestycji w cenie wskazanej przez zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ wraz z załącznikami można uzyskać w siedzibie zamawiającego, tj. Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, pok. nr 216, woj. kujawsko - pomorskie..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, siedziba zamawiającego - biuro podawcze, pok. nr 101 (parter główne wejście)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą: -Adaptacja kamienicy przy ul. Grudziądzkiej 36 na cele turystyczno - administracyjne oraz społeczne- jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007 - 2013 - działanie 7.1..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Dokumenty do pobrania:

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Załączniki od nr 1 do 5 do SIWZ

Załącznik nr 6 do SIWZ

Załącznik nr 7 do SIWZ

Załączniki od nr 8 do SIWZ

Załącznik nr 9 do SIWZ

Odpowiedz z dnia 31.05.2011. na pytania do siwz.

Odpowiedz na pytanie z dnia 1.06.2011.

Odpowiedz na pytanie do siwz z 1.06.2011.

Zawiadominie o wyborze najkorzystniejszej oferty

Załączniki

Powiadom znajomego