przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | „Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Chełmna”, współfinansowanego ze środków wspólnotowych EFRR w ramach Regionalnego programu operacyjnego województwa kujawsko-pomorskiego |
---|---|
Status zamówienia | unieważnione |
Nr sprawy | TI.271.1(2).2020.MM |
Zamawiający | Gmina Miasto Chełmno |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | przekarcza wyrażoną w złotych równowartość kwoty 221 000 euro |
Termin składania ofert |
Nr sprawy: TI.271.1(2).2020.MM Chełmno, dnia 03.12.2020 r.
Wykonawcy (którzy złożyli oferty)
ZAWIADOMIENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Działając na podstawie 93 ust. 1 pkt 4, w związku z art. 93 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2019 poz. 1843 ze zm.), Zamawiający zawiadamia wszystkich wykonawców, iż postępowanie na „Modernizację systemu oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Chełmna, współfinansowanego ze środków wspólnotowych EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020”, zostało unieważnione.
UZASADNIENIE
Zamawiający na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia zamierzał przeznaczyć 3 744 626,90 PLN brutto. Wśród ofert niepodlegających odrzuceniu, oferta z najniższą ceną oferuje cenę 4 477 200, 00 zł. Zatem oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Wobec powyższego, Zamawiający na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 unieważnia przedmiotowe postępowanie.
Zawiadomienie o wniesieniu odwołania 17.11.2020 r.
Zapytanie Wykonawcy do treści SIWZ z odpowiedzią Zamawiającego z dnia 15.07.2020r.
I. II. VI. VII. Polska-Chełmno: Lampy i oprawy oświetleniowe
2020/S 133-326593
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Dostawy
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2020/S 052-122870)
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
I.1)Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Gmina Miasto Chełmno
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 1
Miejscowość: Chełmno
Kod NUTS: PL61 Kujawsko-pomorskie
Kod pocztowy: 86-200
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Marek Maćkowski
E-mail: ti@chelmno.plAdresy internetowe:
Główny adres: www.bip.chelmno.pl
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Chełmna”, współfinansowanego ze środków wspólnotowych EFRR w ramach Regionalnego programu operacyjnego województwa kujawsko-pom...
Numer referencyjny: TI.271.1(2).2020.MM
II.1.2)Główny kod CPV31520000 Lampy i oprawy oświetleniowe
II.1.3)Rodzaj zamówieniaDostawy
II.1.4)Krótki opis:
. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Chełmna ”, współfinansowanego ze środków wspólnotowych EFRR w ramach Regionalnego programu operacyjnego województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2014–2020. Opis przedmiotu zamówienia stanowią załącznik 5 i 6, oraz:
1. Dokumentacja budowlano-kosztorysowa.
2. Mapa miasta z naniesionym systemem oświetlenia.
3. Przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy do wyceny:
— etap I – realizacja 2020,
— etap II – realizacja w roku 2021.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:08/07/2020
VI.6)Numer pierwotnego ogłoszeniaNumer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2020/S 052-122870
VII.1)Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.2)Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniuNumer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 lipca 2020 r. o godzinie 10.00 w siedzibie Zamawiającego – Chełmno, 86-200, ul. Dworcowa 1 (pokój nr 102), woj. kujawsko-pomorskie, POLSKA.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.
Powinno być:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 31 lipca 2020 r. o godzinie 10.00 w siedzibie Zamawiającego – Chełmno, 86-200, ul. Dworcowa 1 (pokój nr 102), woj. kujawsko-pomorskie, POLSKA.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 15/07/2020
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 31/07/2020
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 15/07/2020
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 31/07/2020
Czas lokalny: 10:00
VII.2)Inne dodatkowe informacje:
MODYFIKACJA SIWZ z dnia 08.07.2020 r.
I.
VII.
Polska-Chełmno: Lampy i oprawy oświetleniowe
2020/S 118-286481
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Dostawy
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2020/S 052-122870)
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UE Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
I.1)Nazwa i adresy Oficjalna nazwa: Gmina Miasto Chełmno
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 1
Miejscowość: Chełmno
Kod NUTS: PL61 Kujawsko-pomorskie
Kod pocztowy: 86-200
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Marek Maćkowski
E-mail: ti@chelmno.plAdresy internetowe:
Główny adres: www.bip.chelmno.pl
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Chełmna, współfinansowanego ze środków wspólnotowych EFRR w ramach Regionalnego programu operacyjnego województwa kujawsko-pom.
Numer referencyjny: TI.271.1(2).2020.MM
II.1.2)Główny kod CPV31520000 Lampy i oprawy oświetleniowe
II.1.3)Rodzaj zamówieniaDostawy
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Chełmna, współfinansowanego ze środków wspólnotowych EFRR w ramach Regionalnego programu operacyjnego województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2014–2020. Opis przedmiotu zamówienia stanowią Załącznik 5 i 6, oraz:
1. dokumentacja budowlano-kosztorysowa;
2. mapa miasta z naniesionym systemem oświetlenia;
3. przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy do wyceny.
Etap I – realizacja 2020;
Etap II – realizacja w roku 2021.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:17/06/2020
VI.6)Numer pierwotnego ogłoszeniaNumer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2020/S 052-122870
Sekcja VII: Zmiany
VII.1)Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.2)Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniuNumer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 czerwca 2020 r. o godzinie 10.00 w siedzibie Zamawiającego – Chełmno, 86-200, ul. Dworcowa 1 (pokój nr 102), woj. kujawsko-pomorskie, POLSKA.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.
Powinno być:
Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15 lipca 2020 r. o godzinie 10.00 w siedzibie Zamawiającego – Chełmno, 86-200, ul. Dworcowa 1 (pokój nr 102), woj. kujawsko-pomorskie, POLSKA.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.
Numer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 19/06/2020
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 15/07/2020
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 19/06/2020
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 15/07/2020
Czas lokalny: 10:00
VII.2)Inne dodatkowe informacje:
Zapytania Wykonawców do treści SIWZ z odpowiedziami Zamawiającego z dnia 18.06.2020r
Zapytania Wykonawców do treści SIWZ z odpowiedziami Zamawiającego z dnia 25.05.2020 r.
Polska-Chełmno: Lampy i oprawy oświetleniowe
2020/S 094-224458
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Dostawy
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2020/S 052-122870)
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 1
Miejscowość: Chełmno
Kod NUTS: PL61
Kod pocztowy: 86-200
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Marek Maćkowski
E-mail: ti@chelmno.pl
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.chelmno.pl
Sekcja II: Przedmiot
„Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Chełmna”, współfinansowanego ze środków wspólnotowych EFRR w ramach Regionalnego programu operacyjnego województwa kujawsko-pom...
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Chełmna”, współfinansowanego ze środków wspólnotowych EFRR w ramach Regionalnego programu operacyjnego województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2014–2020. Opis przedmiotu zamówienia stanowią Załącznik 5 i 6, oraz:
1. dokumentacja budowlano-kosztorysowa;
2. mapa miasta z naniesionym systemem oświetlenia;
3. przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy do wyceny.
Etap I – realizacja 2020.
Etap II – realizacja w roku 2021.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Sekcja VII: Zmiany
Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 maja 2020 r. o godzinie 10.00 w siedzibie Zamawiającego – Chełmno 86-200, ul. Dworcowa 1 (pokój nr 102), woj. kujawsko-pomorskie, POLSKA.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.
Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 czerwca 2020 r. o godzinie 10.00 w siedzibie Zamawiającego – Chełmno, 86-200, ul. Dworcowa 1 (pokój nr 102), woj. kujawsko-pomorskie, POLSKA.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.
Polska-Chełmno: Lampy i oprawy oświetleniowe
2020/S 074-176349
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Dostawy
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2020/S 052-122870)
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 1
Miejscowość: Chełmno
Kod NUTS: PL61
Kod pocztowy: 86-200
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Marek Maćkowski
E-mail: ti@chelmno.pl
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.chelmno.pl
Sekcja II: Przedmiot
„Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Chełmna", współfinansowanego ze środków wspólnotowych EFRR w ramach Regionalnego programu operacyjnego województwa kujawsko-pomorskiego
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Chełmna”, współfinansowanego ze środków wspólnotowych EFRR w ramach Regionalnego programu operacyjnego województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2014–2020. Opis przedmiotu zamówienia stanowią Załącznik 5 i 6, oraz:
1. dokumentacja budowlano-kosztorysowa;
2. mapa miasta z naniesionym systemem oświetlenia;
3. przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy do wyceny;
Etap I – realizacja 2020;
Etap II – realizacja w roku 2021.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
Sekcja VII: Zmiany
Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 marca 2020 r. o godzinie 10.00 w siedzibie Zamawiającego – Chełmno 86-200, ul. Dworcowa 1 (pokój nr 102), woj. kujawsko-pomorskie, POLSKA.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.
Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 18 maja 2020 r. o godzinie 10.00 w siedzibie Zamawiającego – Chełmno 86-200, ul. Dworcowa 1 (pokój nr 102), woj. kujawsko-pomorskie, POLSKA.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.
Polska-Chełmno: Lampy i oprawy oświetleniowe
2020/S 052-122870
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 1
Miejscowość: Chełmno
Kod NUTS: PL61
Kod pocztowy: 86-200
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Marek Maćkowski
E-mail: ti@chelmno.pl
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.chelmno.pl
Krajowy numer identyfikacyjny: PL
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 1
Miejscowość: Chełmno
Kod pocztowy: 86-200
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Marek Maćkowy
E-mail: ti@chelmno.pl
Kod NUTS: PL613
Adresy internetowe:
Główny adres: http://www.bip.chelmno.pl
Sekcja II: Przedmiot
Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Chełmna”, współfinansowanego ze środków wspólnotowych EFRR w ramach regionalnego programu operacyjnego województwa kujawsko-pom...
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Chełmna”, współfinansowanego ze środków wspólnotowych EFRR w ramach regionalnego programu operacyjnego województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2014–2020. Opis przedmiotu zamówienia stanowią Załącznik 5 i 6, oraz:
1. dokumentacja budowlano-kosztorysowa;
2. mapa miasta z naniesionym systemem oświetlenia;
3. przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy do wyceny.
etap I – realizacja 2020
etap II – realizacja w roku 2021
teren miasta Chełmno
Etap I – realizacja 2020:
— wymiana wyeksploatowanych opraw ulicznych i parkowych na słupach i ścianach budynków w ilości 1 523 (z wyłączeniem opraw ozdobnych, parkowych na Rynku 63 szt., ul. Grudziądzkiej 14 szt. oraz ścieżki pod murami 32 szt.) szt. na oprawy LED o mocach zgodnie z zestawieniem, oprawy wyposażone w moduł łączności bezprzewodowej umożliwiający przesył sygnałów sterujących pracą opraw z systemu nadrzędnego sterowania i nadzorowania do opraw i transmisję danych z oprawy w kierunku odwrotnym,
— w 2020 r. wymiana oświetlenia poza obrębem zespołu staromiejskiego oraz w obrębie zespołu staromiejskiego (centrum miasta) z wyłączeniem oświetlenia określonego do realizacji w II etapie, tj. w 2021 r.,
— wymiana wysięgników słupowych oraz ozdobnych na ścianach budynków, zabezpieczeń oraz przewodów zasilających w wysięgnikach, wymiana słupów ozdobnych i parkowych wraz z fundamentami zgodnie z załączoną dokumentacją budowlano-kosztorysową,
— dobudowa opraw oświetleniowych na istniejących słupach w ilości 34 szt. w miejscach wskazanych w zestawieniu, zgodnie z załączoną dokumentacją budowlano-kosztorysową,
— montaż sterowników sektorowych systemu sterowania i zarządzania oświetleniem wyposażonych w system lokalizacji GPS z możliwością przesyłania danych drogą GPRS wraz z oprogramowaniem. Montaż sterowników sektorowych zostanie wykonany we wskazanych na mapie systemu skrzynkach sterujących w ilości 23 szt., zgodnie z załączoną dokumentacją budowlano-kosztorysową. Wymagania techniczne i funkcjonalność opraw oświetleniowych oraz elementów systemu nadzorowania i zarządzania oświetleniem opisane zostały w załączniku STMiD oraz OPZ.
• Zamawiający wymaga, aby system sterowania nie generował żadnych dodatkowych kosztów związanych z licencjami, uruchomieniem, konfiguracją oraz szkoleniem pracowników do jego obsługi. Dostęp do systemu musi być bezpłatny. Serwery gromadzące bieżące i archiwalne informacje dotyczące pracy instalacji oświetleniowej muszą gwarantować bezpieczeństwo zapisanych danych technicznych. Dostawca systemu potwierdzi oświadczeniem, że serwerownia stosuje zestaw efektywnych zasad i procedur bezpieczeństwa gwarantujących całkowite bezpieczeństwo zapisanych danych w zakresie niepowołanego dostępu podmiotów/osób nieupoważnionych oraz przed ich fizycznym zniszczeniem, oświadczenie, o którym mowa należy załączyć w terminie składania ofert wraz z ofertą,
— montaż urządzeń kompensacji mocy biernej do istniejących skrzynek sterujących (kompensacja może być wykonana grupowo w szafce oświetleniowej dla ustalonego schematu sieci oświetleniowej zasilanej z danej szafki lub indywidualnie poprzez montaż kompensatorów dla każdej oprawy). Współczynnik mocy tgφ pobieranej energii elektrycznej dla zmodernizowanej sieci oświetleniowej w całym okresie świecenia ma być zgodny z wymogami operatora sieci dystrybucyjnej w celu nieprzekraczania ponad umownego poboru energii biernej.
8.1.2.2. Etap II
Etap II – realizacja w roku 2021:
— wymiana opraw ozdobnych na ścianach budynków i parkowych na słupach w ilości 109 szt.
• ul. Rynek 63 szt.,
• ul. Grudziądzka 14 szt.,
• ścieżka pod murami 32 szt.
8.1.2.3 Zakres zadania przewiduje: roboty elektroenergetyczne demontażowe opraw i wysięgników, roboty elektroenergetyczne montażowe opraw i wysięgników, prace pomiarowe i regulacyjne. Zakres prac obejmuje również wymianę przewodów zasilających oprawę (przewodów wysięgnikowych, słupowych), zabezpieczeń wraz z zaciskami dla linii napowietrznych oraz kablowych oświetleniowych (IZK). Po zakończeniu montażu należy wykonać pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej dla słupów kablowych, wysięgników w sieciach napowietrznych a także pomiary luminancji natężenia oświetlenia w ilości 20 pomiarów, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Pomiary winny potwierdzić osiągnięcie założeń normatywnych dla danej kategorii drogi i poziomów parametrów oświetleniowych wyższych – lepszych od normatywnych a zadeklarowanych przez Wykonawcę w ofercie.
RPKP.03.04.00-04-001/18
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku.
9.1.1.2.3.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie przynajmniej 1 dostawę wraz z montażem o wartości wynoszącej co najmniej 1 000 000,00 PLN brutto (w przypadku, jeżeli wartość zamówienia wyrażona została w umowie w walucie obcej – równowartość tej kwoty w zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia) polegające m.in. na modernizacji lub wykonaniu oświetlenia zewnętrznego ze sterowaniem.
9.1.1.2.3.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż dysponują i w trakcie realizacji zamówienia dysponować będą, na potrzeby jego prawidłowej realizacji, przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej. Osoba ta musi okazać się minimum 5-letnim doświadczeniem oraz posiadać aktualny wpis do właściwej Izby.
Sekcja IV: Procedura
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 27 marca 2020 r. o godzinie 10.00 w siedzibie Zamawiającego – Chełmno 86-200, ul. Dworcowa 1 (pokój nr 102), woj. kujawsko-pomorskie, POLSKA.
Otwarcie ofert następuje poprzez użycie aplikacji do szyfrowania ofert dostępnej na miniPortalu i dokonywane jest poprzez odszyfrowanie i otwarcie ofert za pomocą klucza prywatnego.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
1. Dokonanie istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwe w następujących przypadkach:
1) zmiany terminu wykonania umowy lub terminu realizacji poszczególnych etapów umowy, jeżeli jej/ich wykonanie w terminach określonych w § 3 umowy jest niemożliwe z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, w tym w szczególności:
a) konieczności synchronizacji terminów realizacji innych umów, zadań (projektów), w tym realizowanych, prowadzonych lub planowanych przez Zamawiającego, a powiązanych z realizacją przedmiotu umowy lub mających wpływ na realizacje przedmiotu umowy, ustalenia przez strony zmiany sposobu realizacji przedmiotu umowy w postaci konieczności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, w szczególności w oparciu o protokół konieczności zatwierdzony przez Zamawiającego;
b) wywołanych treścią decyzji administracyjnych lub orzeczeń sądowych;
w przypadkach wskazanych w § 3 ust. 5 umowy;
2) zmiany sposobu wykonania przedmiotu umowy (np. zmiany technologii wykonania przedmiotu umowy, zmiany rodzaju, technologii lub ilości prac, zmiany sposobu realizacji prac), spowodowanej m.in., choć nie wyłącznie:
a) okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zmianą obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich norm branżowych, treścią decyzji administracyjnych lub orzeczeń sądowych,
b) wystąpieniem kolizji z realizacją innych zadań (projektów), w tym prowadzonych lub planowanych przez Zamawiającego, a powiązanych z realizacją przedmiotu umowy lub mających wpływ na realizacje przedmiotu umowy;
3) zmiany wynagrodzenia:
a) w przypadkach zmian umowy dokonywanych na podstawie pkt 1 lub 2 powyżej – jako bezpośredni skutek tych zmian, lub w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT): jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wy-konania umowy po stronie Wykonawcy;
b) Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający do-puszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę;
c) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami;
d) w przypadku zmniejszenia się liczby wymienianych punktów świetlnych powstałego w wyniku rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym a projektowanym;
e) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów Ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
f) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
— jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
4) W celu uniknięcia wątpliwości określa się, że nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych wprowadzanie zmian nie modyfikujących umowy w sposób istotny, a w szczególności:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między stronami.
2. Zmiana postanowień umowy w ww. zakresie wymaga pod rygorem nieważności formy pisemnej w postaci aneksu do umowy.
3. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych jest nieważna.
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 40 000,00 PLN najpóźniej do terminu (dzień, godzina) w którym upływa ostateczny termin składania ofert.
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
Art. 182.
1. Odwołanie wnosi się:
1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności Zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nie- ograniczonego, także wobec postanowień Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, wnosi się w terminie:
1) 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.
3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 1 i 2 wnosi się:
1) w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 – w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia.
Odwołanie wnosi się w formie pisemnej lub elektronicznej (poprzez ePUAP). Stosownie do § 10 ust. 1a i 1b rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (Dz.U. z 2018 r. poz. 1092, z późn. zm.) informuję, że w przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja Zamawiającego z Wykonawcami odbywała się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w sposób określony w dziale I, rozdziale 2a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2018 r. poz. 1986), lub gdy Zamawiający dopuścił taki sposób komunikacji, dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu sporządzona w postaci elektronicznej składana w postępowaniu odwoławczym, przekazywana jest na następujących rodzajach informatycznych nośników danych: płyta CD, płyta DVD, nośnik USB, dysk przenośny USB. Dokumentacja postępowania składana w postaci elektronicznej powinna zostać zapisana na jednym ze wskazanych powyżej informatycznych nośników danych w sposób zapewniający odczyt dokumentów elektronicznych i informacji opisanych oraz uporządkowanych zgodnie ze strukturą i metodyką nazewnictwa katalogów i dokumentów elektronicznych, który umożliwia identyfikację poszczególnych dokumentów postępowania oraz wyodrębnienie dokumentów zawierających informacje niejawne lub tajemnice prawnie chronione.
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia: