W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Prowadzenie działań promocyjnych dla Projektu pn. Ochrona dziedzictwa kulturowego miasta Chełmna - III etap, z terminem realizacji w latach 2011 - 2014
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.I.MM.2231/P-1/O.Dz.K.M.Ch.-
Zamawiający Gmina Miasto Chełmno
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwoty wynikającej z art. 11 ust. 8 ustawy Pzp.
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Chełmno, dnia 17.03.2011 r. ZAWIADOMIENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty Zgodnie z art. 92 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.10.113.759 j.t. z późniejszymi zmianami) Burmistrz Miasta Chełmna niniejszym pismem zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty: 1) Wybór najkorzystniejszej oferty - należy podać nazwę (firmę), albo imię i nazwisko, siedzibę albo adres zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy), albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację: 1.1. Oferta Nr 7 złożona przez: Kamrat Konsulting K&Z Kamratowie, ul. Konstruktorów 62/14, 65-119 Zielona Góra, kryterium cena brutto (z podatkiem VAT) – 100,00 pkt. łączna punktacja – 100,00 pkt. w związku z czym została wybrana do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego jako najkorzystniejsza (najniższa cena ryczałtowa), 1.2. Pozostałe oferty: Oferta Nr 6 złożona przez: Formind s.c. W.Domanik, M. Leśnik, Pl. Osiedlowy 2/63, 41-506 Chorzów, kryterium cena brutto (z podatkiem VAT) – 41,86 pkt. łączna punktacja – 41,86 pkt. Oferta Nr 11 złożona przez: SOUNDLIGHT Marek Połczyński, ul. P. Skargi 8, 85-018 Bydgoszcz kryterium cena brutto (z podatkiem VAT) – 49,84 pkt. łączna punktacja – 49,84 pkt.
Poniżej przedstawiamy wyjaśnienia do treści SIWZ - 23.02.2011r.
Wyjaśnienie treści SIWZ_23.02.2011

Poniżej przedstawiamy wyjaśnienia do treści SIWZ - 16.02.2011r.
Wyjaśnienie treści SIWZ

Poniżej przedstawiamy wyjaśnienia do treści SIWZ - 11.02.2011r.

Wyjaśnienia do treści SIWZ


Ogłoszenie o zamówieniu i ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zastało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 02.02.2011r, odpowiednio pod numerem 37863 i 38049


Numer ogłoszenia: 38049 - 2011; data zamieszczenia: 02.02.2011

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 37863 - 2011 data 02.02.2011 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miasto Chełmno, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6771729, fax. 56 6771774.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.6.
  • W ogłoszeniu jest: W przypadku, gdy wykonawca wykazuje się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polegając na zasobach innego podmiotu na zasadach wskazanych w treści art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów dotyczących podmiotów trzecich takich jak: - Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy (art. 24 ustawy); - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; W przypadku gdy wykonawca polega na zasobach (doświadczeniu, wiedzy, potencjale technicznych, osobach zdolnych do wykonania doświadczenia lub właściwościach finansowych) podmiotów trzecich jest zobowiązany do złożenia: - w oryginale pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego stanowiącego w treści o udostepnieniu na czas realizacji zamówienia zasobów niezbędnych do jego realizacji. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
  • W ogłoszeniu powinno być: W przypadku, gdy wykonawca wykazuje się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polegając na zasobach innego podmiotu na zasadach wskazanych w treści art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów dotyczących podmiotów trzecich takich jak: - Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy (art. 24 ustawy); - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; W przypadku gdy wykonawca polega na zasobach (doświadczeniu, wiedzy, potencjale technicznych, osobach zdolnych do wykonania doświadczenia lub właściwościach finansowych) podmiotów trzecich jest zobowiązany do złożenia: - w oryginale pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego stanowiącego w treści o udostepnieniu na czas realizacji zamówienia zasobów niezbędnych do jego realizacji. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć wypełniony w harmonogram rzeczowo - finansowy (załącznik nr 9 do SIWZ).


Chełmno: Prowadzenie działań promocyjnych dla Projektu pn. Ochrona dziedzictwa kulturowego miasta Chełmna - III etap, z terminem realizacji w latach 2011 - 2014
Numer ogłoszenia: 37863 - 2011; data zamieszczenia: 02.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Chełmno , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6771729, faks 56 6771774.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.chelmno.pl; www.chelmno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie działań promocyjnych dla Projektu pn. Ochrona dziedzictwa kulturowego miasta Chełmna - III etap, z terminem realizacji w latach 2011 - 2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Prowadzenie działań promocyjnych dla Projektu pn. Ochrona dziedzictwa kulturowego miasta Chełmna - III etap, z terminem realizacji w latach 2011 - 2014. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: 1) Przygotowanie i ustawienie/zamocowanie 8 szt. tablic informacyjnych (2000 mm x 1500 mm) oraz 10 szt. stałych tablic pamiątkowych (500 mm x 375 mm), 2) Publikację ulotek, 3) Publikację folderu, 4) Wykonanie gadżetów reklamowych, 5) Publikację artykułów nt. projektu w prasie, 6) Organizacja konferencji prasowej inaugurującej rozpoczęcie realizacji projektu (kwiecień 2011r.), 7) Organizację konferencji prasowej po zakończeniu projektu (1 -10 maja 2014 rok), 8) Organizację festynu informacyjnego na rynku dla mieszkańców i turystów (termin: 20-25 maja 2014r.), Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostały określone w załączniku Nr 1 do SIWZ (dostępny na stronie zamawiającego www.bip.chelmno.pl)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 79.95.20.00-2, 79.96.11.00-9, 92.31.21.30-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000 złotych

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione, jeżeli wykonawca wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedno działanie promocyjne o zakresie zbliżonym do przedmiotu zamówienia i wartości nie mniejszej niż 130.000 zł brutto wraz z podaniem przedmiotu zamówienia, daty jego wykonania, odbiorcy wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 Pzp

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunki udziału w postępowaniu za spełnione, jeżeli wykonawca jest objęty ubezpieczeniem odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100.000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku, gdy wykonawca wykazuje się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polegając na zasobach innego podmiotu na zasadach wskazanych w treści art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji zamówienia zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów dotyczących podmiotów trzecich takich jak: - Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy (art. 24 ustawy); - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; W przypadku gdy wykonawca polega na zasobach (doświadczeniu, wiedzy, potencjale technicznych, osobach zdolnych do wykonania doświadczenia lub właściwościach finansowych) podmiotów trzecich jest zobowiązany do złożenia: - w oryginale pisemnego zobowiązania podmiotu trzeciego stanowiącego w treści o udostepnieniu na czas realizacji zamówienia zasobów niezbędnych do jego realizacji. W przypadku konsorcjum do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika konsorcjum do reprezentowania go w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokona wyboru wykonawcy w n/w przypadkach: 1) w zakresie zmiany stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto. 2) w zakresie zmiany terminu w przypadku: a) działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie prac w określonym pierwotnie terminie, b) przesunięcia terminu zakończenia robót budowlano - konserwatorskich lub wydłużenia się terminów przewidzianych dla czynności odbiorowych dotyczących robót budowlano - konserwatorskich, W/w zmiany umowy będą dopuszczone na następujących warunkach: Ad. 1 - stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę. Ad.2a - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. Ad.2b - o czas niezbędny do zakończenia robót budowlano - konserwatorskich lub czynności odbiorowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ wraz z załącznikami można uzyskać w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Miasta Chełmna (86-200), ul. Dworcowa 1 (pokój nr 216), województwo kujawsko-pomorskie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, w Urzędzie Miasta Chełmna (86-200), ul. Dworcowa 1 (pokój nr 101), województwo kujawsko-pomorskie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Ochrona dziedzictwa kulturowego miasta Chełmna - III etap jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Dokumenty do pobrania:

SIWZ

Załącznik nr 1 do SIWZ

Załączniki nr 2, 3, 4, 5, 6, 7 i 9 do SIWZ

Załącznik nr 8 do SIWZ


Załączniki

SIWZ pdf, 233 kB

Powiadom znajomego