W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Prace remontowo-konserwatorskie związane z realizacją w latach 2012-2014 Projektu pn. Ochrona dziedzictwa kulturowego miasta Chełmna - III etap, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.I/M.M/ 1 /O.Dz.K.M.CH-III etap/12
Zamawiający Gmina Miasto Chełmno
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 5 000 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
ZAWIADOMIENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty Zgodnie z art. 92 ust.1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U.10.113.759 j.t. z późniejszymi zmianami) Burmistrz Miasta Chełmna niniejszym pismem zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty: 1) Wybór najkorzystniejszej oferty - należy podać nazwę (firmę) albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru oraz nazwy (firmy) albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację: 1.1. Oferta Nr 6 Konsorcjum: Lider – POL-DRÓG Gdańsk Sp. z o.o., ul. Sandomierska 35, 80-051 Gdańsk, Partner – Zakład Produkcji Drzewnej Zbigniew Paczkowski, ul. Kamionka 3, 86-200 Chełmno: kryterium cena oferowana – 9,5000 pkt. kryterium termin gwarancji – 0,4000 pkt łączna punktacja – 9,9000 pkt. w związku z czym została wybrana do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego jako najkorzystniejsza, oferta otrzymała najwyższą ilość punktów stanowiącą sumę punktów uzyskanych wg. kryterium ,,cena oferowana” i „termin gwarancji”, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. 1.2. Pozostałe oferty: Oferta Nr 3 „Kontbud” Sp. z o.o., ul. Smoleńska 17a, 85-833 Bydgoszcz: kryterium cena oferowana – 7,9959 pkt. kryterium termin gwarancji – 0,5000 pkt łączna punktacja – 8,4959 pkt. Oferta Nr 4 EKOINBUD Sp. z o.o., ul. Wielkopolska 5A, 80-180 Gdańsk: kryterium cena oferowana – 7,3053 pkt. kryterium termin gwarancji – 0,5000 pkt łączna punktacja – 7,8053 pkt. Oferta Nr 7 Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „EBUD” – Przemysłówka Sp. z o.o., ul. Biskupińska 11, 85-375 Bydgoszcz: kryterium cena oferowana – 8,0543 pkt. kryterium termin gwarancji – 0,5000 pkt łączna punktacja – 8,5543 pkt. Oferta Nr 8 Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe „Steinbudex – J.M.” – Jerzy Majorek, ul. Wrocławska 50, 58-100 Świdnica: kryterium cena oferowana – 6,1219 pkt. kryterium termin gwarancji – 0,5000 pkt łączna punktacja – 6,6219 pkt.
Uwaga!

Poniżej zamieszczamy kolejne zapytanie i wyjaśnienie Zamawiającego do treści SIWZ z dnia 01.03.2012r.

zapytanie i wyjaśnienie treści SIWZ_01.03.2012


===============================================

Uwaga!


Poniżej zamieszczamy kolejne zapytania i wyjaśnienia Zamawiającego do treści SIWZ z dnia 24.02.2012r.

Zapytania i wyjaśnienia treści SIWZ - 24.02.2012


===============================================

Uwaga!


Poniżej zamieszczamy kolejne zapytania i wyjaśnienia Zamawiającego do treści SIWZ z dnia 21.02.2012r.

Zapytania i wyjaśnienia Zamawiajacego do treści SIWZ z 21.02.2012r.


=========================================================

UWAGA!


TI.I/M.M/ 1 /O.Dz.K.M.CH-III etap/12                                  Chełmno, dnia 20.02.2012r.
                                     
 
WYJAŚNIENIE
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
oraz
Informacja o zmianie treści  
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
Dotyczy: postępowania przetargowego na: Prace remontowo-konserwatorskie związane z realizacją w latach 2012-2014 Projektu pn. ,,Ochrona dziedzictwa kulturowego miasta Chełmna – III etap”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko–Pomorskiego na lata 2007 – 2013, prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego.
 
Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U.10.113.759 j.t. z późniejszymi zmianami) zawiadamia się, że w dniu 15 i 17 lutego 2012r. wpłynęły do zamawiającego zapytania o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przedmiotowego postępowania dotyczące:
 
Dotyczy:  Miasto – Przebudowa nawierzchni płyty Rynku wraz z jezdniami
1. W opisie technicznym do projektu zagospodarowania mowa jest o pompie jako elemencie  małej architektury – brak tego elementu w przedmiarze na zagospodarowanie terenu. Jeśli oferta obejmuje dostawę i montaż pompy,  to prosimy o korektę przedmiaru oraz podanie danych technicznych (wysokość, rodzaj materiału itp.).
2. W opisie technicznym do projektu zagospodarowania mowa jest o tablicy informacyjnej  jako elemencie  małej architektury – brak tego elementu w przedmiarze na zagospodarowanie terenu. Jeśli oferta obejmuje dostawę i montaż tablicy,  to prosimy o korektę przedmiaru oraz podanie danych technicznych  (wymiary, rodzaj materiału itp.).
3. W poz. 1 przedmiaru ujęto rozebranie kiosków handlowych w ilości 1 m2. Prosimy o zmianę podstawy wyceny lub zmianę ilości przedmiarowej na właściwą.
4. W poz. 3 przedmiaru ujęto demontaż ławek parkowych w ilości 16 szt. Prosimy o zmianę podstawy wyceny – przytoczona dotyczy podpór żelbetowych w mb.
5. W poz. 6 i 7 ujęto wywóz ziemi i gruzu na odl. 1 km. Na jaką odległość należy przyjąć wywóz ziemi i gruzu – wydaje nam się, że 1 km to zbyt mała odległość.
6. W przedmiarze brak kosztów utylizacji 73,598 m3 wywożonych materiałów z poz. 6 i 7. Prosimy o korektę przedmiaru.
 
Dotyczy: Miasto – Przebudowa nawierzchni ul. Grudziądzkiej
7. W opisie technicznym do projektu zagospodarowania mowa jest o wymianie przykrycia studzienek doświetlających wg załączonego rys. E.AR-6.2 (łącznie 51 szt. elementów). Brak tych  elementów  w przedmiarze na zagospodarowanie terenu. Jeśli oferta obejmuje dostawę i montaż przykrycia studzienek doświetlających, to prosimy o korektę przedmiaru.
8. W przedmiarze E1 na zagospodarowanie terenu  ujęto 3 szt. zegarów, tzn.
- w poz. 2 Dostawę i montaż zegara tarczowego kpl. 1
- w poz. 6 Dostawę o montaż zegarów stojących na słupie w obudowie z żeliwa – szt. 2,
również w przedmiarze E2 na oświetlenie ulicy  ujęto 3 szt. zegarów, tzn.
- w poz. 27 Montaż zegara ulicznego mocowany na maszcie (1 konsola w komplecie) z ustawieniem fundamentu prefabrykowanego pod maszt – 2 kpl.
- w poz. 28 Zegar ścienny elektryczny o masie do 100 kg – 1 szt.
Pozycje w obu przedmiarach dotyczą tych samych  zegarów – w projekcie występują 2 zegary model ZGKX stojące na słupach  oraz 1 zegar naścienny wiszący  - wykonanie indywidualne. Prosimy o potwierdzenie, że  w  kosztorysie ofertowym na zagospodarowanie terenu należy przyjąć dostawę i montaż zegarów a w kosztorysie branży elektrycznej należy przyjąć koszt wykonania zasilania elektrycznego tych zegarów.
 
Dotyczy: Miasto – Przebudowa nawierzchni płyty rynku – fontanna
9. W przedmiarze robót budowlanych ujęto w poz. 27 dostawę i montaż  ramy ze stali nierdzewnej w ilości 0,292 t. Wg dokumentacji ciężar  stali wynosi 470,7 kg. Prosimy o korektę przedmiaru.
10. W przedmiarze robót budowlanych ujęto w poz. 28 dostawę i montaż  okładziny szklanej w ilości 18,50 m2. Wg dokumentacji powierzchnia szkła hartowanego gr. 8 mm to 21,70 m2. Prosimy o korektę przedmiaru.
11. W przedmiarze nie ujęto zbrojenia elementów żelbetowych fontanny – stal A-III o łącznej ilości 265,00 kg.  Prosimy o uzupełnienie  przedmiaru.
12. W projekcie występują reflektory w fontannie – 4 szt. W przedmiarze nie występują.
Prosimy o uzupełnienie przedmiaru.

Dotyczy:  Miasto – Ciągi piesze – roboty drogowe
13. W poz. 20 przedmiaru A3 przyjęto obrzeże betonowe 30x8 na ławie betonowej z oporem w ilości 289,00 m – wg projektu powinno być to obrzeże kamienne (granitowe)  na ławie betonowej z oporem. Jakie obrzeża przyjąć do oferty?
14. Przyjęta w przedmiarze  w poz. 19 objętość ław  11,271 m3 pod obrzeża jest wg naszych wyliczeń nieprawidłowa. Prawidłowa ilość to (243,00 + 46,00 + 204,00 ) m x (0,26 x 0,15 + 0,15 x 0,18) m2 = 32,54 m3. Jaką objętość ław przyjąć do oferty?
15. W przedmiarze nie ujęto wywozu nadmiaru gruntu (korytowanie) w ilości 223,50 m3 na odległość 5 km. Czy należy ująć te roboty w ofercie?
16. W przedmiarze nie ujęto kosztów opłaty za składowanie wywiezionej ziemi (223,50 m3). Czy ująć te roboty w ofercie.
 
Dotyczy:  Miasto – Iluminacja cz. 5 – Kościół farny
17. W przedmiarze (poz. 3.022) brakuje opraw led - wersja 120 cm  BCS733 12xLED-EB 230-240V I WB 60 /  - 16 szt. (wg  schematu elektrycznego)
Reasumując :
-  poz. 3.022 Montaż projektorów oświetleniowych kompletnych powinna zawierać łącznie 64 kpl. opraw  (48+16)
 oraz
- poz. 3.023 Regulacja i ustawienie opraw iluminacyjnych powinna mieć ilość 107 szt. (91+16) Prosimy o korektę przedmiaru.


Dotyczy: Zgromadzenie Sióstr – Budynek główny
18. W przedmiarze robót budowlanych ujęto w poz. 35 dostawę i montaż  38 szt. okien. W dokumentacji nie ma żadnej informacji na ten temat . Prosimy o uzupełnienie dokumentacji o zestawienia  bądź podanie szczegółów technicznych okien,  w tym rodzaj szklenia.
19. W przedmiarze brak kosztów utylizacji gruzu z poz. 32 Prosimy o korektę przedmiaru.
 
Dotyczy: Zgromadzenie Sióstr – Elewacje domu  piekarnianego i seminaryjnego
20. W przedmiarze robót budowlanych ujęto w poz. 36 dostawę i montaż  43 szt. okien. W dokumentacji nie ma żadnej informacji na ten temat . Prosimy o uzupełnienie dokumentacji o zestawienia  bądź podanie szczegółów technicznych okien,  w tym rodzaj szklenia.

Dotyczy: Zgromadzenie Sióstr – Budynek „Ora et Labora”
21. W przedmiarze brak kosztów utylizacji ziemi z poz. 23 Prosimy o korektę przedmiaru.

Dotyczy: Zgromadzenie Sióstr – Budynek pralniany
22.W przedmiarze brak kosztów utylizacji gruzu z poz. 32 Prosimy o korektę przedmiaru.

Dotyczy: Parafia – Fara posadzki
23. W przedmiarze brak wywóz gruzu – zdemontowanych płyt kamiennych oraz rozebranej podsypki.
24. W przedmiarze brak kosztów utylizacji.
Prosimy o korektę przedmiaru.
 
25. W kościele św. Piotra i Pawła przewidywana jest wymiana witraży. Średniowieczny sposób demontażu i montażu ich  wymaga ustawienia rusztowania zewnętrznego. W kosztorysie przewidziano tylko rusztowanie do wykonywania prac renowacyjnych wewnątrz kościoła. Wykonawca wnosi o uzupełnienie przedmiar pozycję zawierającą odpowiednio rusztowania zewnętrzne związane z koniecznością wykonania w/w prac.
na który Zamawiający udziela się następującej odpowiedzi:
 
Ad. 1
Należy przyjąć do wyceny wg doboru katalogowego prod. „Art.-Metal” Sp. J. Łapino, Polska, model H3 lub równoważny.
Opracowanie na podstawie kart katalogowych producenta:
Firma Produkcyjno – Handlowa
„ART. – METAL” Sp. J.
Łapino 34
83-331 Przyjaźń
Dostępnych na stronie http://www.art-metal.pl
 
Ad. 2
Należy przyjąć do wyceny wg doboru katalogowego prod. „Art.-Metal” Sp. J. Łapino, Polska, model T2! lub równoważny.
Opracowanie na podstawie kart katalogowych producenta:
Firma Produkcyjno – Handlowa
„ART. – METAL” Sp. J.
Łapino 34
83-331 Przyjaźń
Dostępnych na stronie http://www.art-metal.pl
 
Ad. 3
Do wyceny należy przyjąć rozebranie kiosku w ilości 1 szt. wg kalkulacji indywidualnej
 
Ad. 4
Do wyceny należy przyjąć demontaż ławek parkowych w ilości 16 szt. wg kalkulacji indywidualnej
 
Ad. 5
Do wyceny należy przyjąć wywóz gruzu na odległość 4km
 
Ad. 6
Do wyceny należy przyjąć koszty utylizacji
 
Ad. 7
Należy przyjąć do wyceny przykrycia studzienek doświetlających wg załączonych ryc. E.Ar-6.1 i E.Ar-6.2 (łącznie 51szt.)
 
Ad. 8
W dziale zagospodarowanie terenu należy przyjąć do wyceny dostawę wraz z montażem zegara tarczowego oraz zegarów stojących na słupach żeliwnych, natomiast w wycenie branży elektrycznej należy przyjąć koszt wykonania zasilania energetycznego zegarów.
 
Ad. 9
Do wyceny należy przyjąć wartości ujęte w projekcie technicznym – 470,7kg.
 
Ad. 10
Do wyceny należy przyjąć wartości ujęte w projekcie technicznym – 21,70m2.
 
Ad. 11
W wycenie należy ująć zbrojenie elementów żelbetowych fontanny  - stal A-III w ilości 265kg.
Ad. 12
W kosztorysie ofertowym należy ująć oświetlenie lampami wodoszczelnymi w ilości 4szt.
 
Ad. 13
Do wyceny należy przyjąć obrzeża kamienne
 
Ad. 14
Do wyceny należy przyjąć wartość 32,54m3.
 
Ad. 15
Do wyceny należy przyjąć koszt wywozu gruntu w ilości 223,50m3 na odległość 4km.
 
Ad. 16
Do wyceny należy przyjąć koszt opłaty za składowanie wywiezionej ziemi w ilości 223,50m3.
 
Ad. 17
Do wyceny należy przyjąć montaż projektorów oświetleniowych kompletnych w ilości 64 kpl. opraw oraz regulację i ustawienie opraw iluminacyjnych w ilości 107szt.
 
Ad. 18
Okna należy wykonać z drewna klejonego jednoramowe z szybą podwójną niskoemisyjną. Współczynnik przenikania ciepła Us.=1.0W/m2K I i  izolacyjności akustycznej Rw=32db. Funkcja rozwierno - uchylna bez słupka stałego z okuciami stylizowanymi. Szprosy naklejane odzwierciedlające istniejący podział dla szyb. Mikrouchylne. Zamykacz HAU TAJ lub równoważny umożliwiający uchylanie górnego skrzydła. Kolor RAL 8004.
 
Ad. 19
Do wyceny należy przyjąć wywóz gruzu na odległość 4km i koszty utylizacji.
 
Ad. 20
Okna należy wykonać z drewna klejonego jednoramowe z szybą podwójną niskoemisyjną. Współczynnik przenikania ciepła Us.=1.0W/m2K I i  izolacyjności akustycznej Rw=32db. Funkcja rozwierno - uchylna bez słupka stałego z okuciami stylizowanymi. Szprosy naklejane odzwierciedlające istniejący podział dla szyb. Mikrouchylne. Zamykacz HAU TAJ lub równoważny umożliwiający uchylanie górnego skrzydła. Kolor RAL 8004.
 
Ad. 21
Do wyceny należy przyjąć wywóz gruzu na odległość 4km i koszty utylizacji.
 
Ad. 22
Do wyceny należy przyjąć wywóz gruzu na odległość 4km i koszty utylizacji.
 
Ad. 23
Do kalkulacji ofertowej należy przyjąć następujące parametry - wywiezienie płyt zdemontowanych do 1-go km oraz wywiezienie rozebranej podsypki do 4 km.
 
Ad. 24
Do wyceny należy przyjąć koszty utylizacji.
 
Ad. 25
W kosztorysie ofertowym Wykonawca winien ująć pozycję dot. rusztowania zewnętrznego związanego z koniecznością wykonania w/w prac w kościele św. Piotra i Pawła.
 
Jednocześnie, działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U.10.113.759 j.t. z późniejszymi zmianami) zawiadamia się, że zmienia się treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia w nw. zakresie: 
 
1) Punkt IV SIWZ - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA uzupełnić o zapis w następującym brzmieniu:
„Zastosowane w dokumentacji budowlano – kosztorysowej technologie,  urządzenia i materiały do realizacji robót w zakresach:  oświetlenia ulicznego, iluminacji obiektów, małej architektury (ławki, zdroje uliczne, pompy, tablice informacyjne, zegary, kosze uliczne), system alarmowy p. poż. oraz  system osuszania obiektów zostały określone na podstawie kart katalogowych producentów z uwagi na konieczność uzyskania  uzgodnienia dokumentacji z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, który warunkuje wydanie wymaganego prawem  uzgodnienia dokumentacji i zezwolenia na prowadzenie prac podaniem konkretnych rozwiązań technologicznych, materiałowych i urządzeń. W przypadku iluminacji uzgodniono zaprojektowany system na podstawie przygotowanej przez projektanta wizualizacji w terenie   dla każdego z obiektów objętych iluminacją. Powyższe podyktowane jest faktem realizacji robót na terenie Zespołu Staromiejskiego stanowiącego cenny zabytek wpisany na listę Pomników Historii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej.
Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii,  materiałów i urządzeń równoważnych jednakże zastosowane równoważniki muszą odpowiadać określonym w dokumentacji technologiom,  urządzeniom i materiałom w zakresie  n/w parametrów:
-  materiał,  długość, szerokość, wysokość, kształt, kolor, barwa światła, ozdoby, mocowanie,
-  wydajność, średnice, natężenie światła, wytrzymałość.”,
 
2) Zmienić termin składania ofert z: do dnia 01.03.2012r. do godz. 10:30 na: do dnia  05.03.2012r. do godz. 10:30 oraz otwarcia ofert z: dnia 01.03.2012r. o godzinie 11:00 na: dnia 05.03.2012r. o godzinie 11:00 (odpowiednie zmiany SIWZ w pkt XI. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT oraz w pkt XII. MIEJSCE ORAZ TERMIN OTWARCIA OFERT).
   
Udzielone odpowiedzi i zmiana treści SIWZ powoduje konieczność zmiany terminu składania ofert j.w.
   
Załącznik:
 
· Tekst jednolity SIWZ wraz załącznikami nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 8a, 8b, 11 i 12 (po zmianach). 

Niniejsze ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 20.02.2012r. pod numerem 50054 - 2012

Numer ogłoszenia: 50054 - 2012; data zamieszczenia: 20.02.2012


OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 30637 - 2012 data 07.02.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Gmina Miasto Chełmno, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6771729, fax. 56 6771774.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
  • W ogłoszeniu jest: 01.03.2012 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego tj. Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, pok. 101, woj.kujawsko-pomorskie..
  • W ogłoszeniu powinno być: 05.03.2012 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego tj. Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, pok. 101, woj.kujawsko-pomorskie..

II.2) Tekst, który należy dodać:

  • Miejsce, w którym należy dodać tekst: II.1.3.
  • Tekst, który należy dodać w ogłoszeniu: Uwaga! Zastosowane w dokumentacji budowlano - kosztorysowej technologie, urządzenia i materiały do realizacji robót w zakresach: oświetlenia ulicznego, iluminacji obiektów, małej architektury (ławki, zdroje uliczne, pompy, tablice informacyjne, zegary, kosze uliczne), system alarmowy p. poż. oraz system osuszania obiektów zostały określone na podstawie kart katalogowych producentów z uwagi na konieczność uzyskania uzgodnienia dokumentacji z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, który warunkuje wydanie wymaganego prawem uzgodnienia dokumentacji i zezwolenia na prowadzenie prac podaniem konkretnych rozwiązań technologicznych, materiałowych i urządzeń. W przypadku iluminacji uzgodniono zaprojektowany system na podstawie przygotowanej przez projektanta wizualizacji w terenie dla każdego z obiektów objętych iluminacją. Powyższe podyktowane jest faktem realizacji robót na terenie Zespołu Staromiejskiego stanowiącego cenny zabytek wpisany na listę Pomników Historii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej. Zamawiający dopuszcza zastosowanie technologii, materiałów i urządzeń równoważnych jednakże zastosowane równoważniki muszą odpowiadać określonym w dokumentacji technologiom, urządzeniom i materiałom w zakresie n/w parametrów: - materiał, długość, szerokość, wysokość, kształt, kolor, barwa światła, ozdoby, mocowanie, - wydajność, średnice, natężenie światła, wytrzymałość..


Pliki do pobrania:
Zapytania do treści SIWZ z wyjaśnieniami zamawiającego oraz informacja o zmianie treści SIWZ
SIWZ wraz z załacznikami nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 8a, 8b, 11 i 12 - tekst jednolity (po zmianach)

==========================================================
Uwaga!

TI.I/M.M/ 1 /O.Dz.K.M.CH-III etap/12                    Chełmno, dnia 17.02.2012r.

Informacja o zmianie treści
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Dotyczy: przetargu nieograniczonego na prace remontowo-konserwatorskie związane z realizacją w latach 2012-2014 Projektu pn. ,,Ochrona dziedzictwa kulturowego miasta Chełmna – III etap”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko–Pomorskiego na lata 2007 - 2013.

Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U.10.113.759 j.t. z późniejszymi zmianami) zawiadamia się, że zmienia się treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia w nw. zakresie:  

SIWZ Pkt. VI.4 OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW - przed zmianami.
W zakresie zdolności finansowej zamawiający wymaga aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 2 000.000 złotych.
W zakresie zdolności finansowej zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał na rachunku bankowym kwotę nie niższą niż 1 000.000 złotych lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 1 000.000 złotych.
SIWZ Pkt. VI.4 OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW - po zmianach:
W zakresie zdolności finansowej zamawiający wymaga aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 2 000.000 złotych.
W zakresie zdolności finansowej zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 1 000.000 złotych.
 
Uwaga! Wprowadzone zmiany do treści SIWZ nie powodują konieczności zmiany terminu składania ofert.

Niniejsze ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 17.02.2012r. pod numerem 48128 - 2012
Numer ogłoszenia: 48128 - 2012; data zamieszczenia: 17.02.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 30637 - 2012 data 07.02.2012 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Gmina Miasto Chełmno, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6771729, fax. 56 6771774.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić: Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.3.5.W ogłoszeniu jest: W zakresie zdolności finansowej zamawiający wymaga aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 2 000.000 złotych. W zakresie zdolności finansowej zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał na rachunku bankowym kwotę nie niższą niż 1 000.000 złotych lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 1 000.000 złotych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia..W ogłoszeniu powinno być: W zakresie zdolności finansowej zamawiający wymaga aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 2 000.000 złotych. W zakresie zdolności finansowej zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 1 000.000 złotych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia..

Pliki do pobrania:
Informacja o zmianie treści SIWZ
tekst jednolity SIWZ wraz z załacznikami (po zmianach)

==================================================================

Poniżej przedstawiamy zapytanie i wyjaśnienie do treści SIWZ z dnia 14.02.2012
Zapytanie wraz z wyjaśnieniem treści SIWZ

===============================================

Uwaga!

TI.I/M.M/ 1 /O.Dz.K.M.CH-III etap/12                                  Chełmno, dnia 09.02.2012r.

Informacja o zmianie treści
SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na prace remontowo-konserwatorskie związane z realizacją w latach 2012-2014 Projektu pn. ,,Ochrona dziedzictwa kulturowego miasta Chełmna – III etap”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko–Pomorskiego na lata 2007 - 2013.

Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U.10.113.759 j.t. z późniejszymi zmianami) zawiadamia się, że zmienia się treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia w nw. zakresie:  
 
I) SIWZ Pkt. IX WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM przed zmianami.
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 200.000 złotych. Wadium wnosi się w jednej lub kilku formach o których mowa w treści art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.  Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego                   50948600050000036120000029 z dopiskiem „Prace remontowo-konserwatorskie związane z realizacją w latach 2012-2014 Projektu pn. ,,Ochrona dziedzictwa kulturowego miasta Chełmna – III etap”.
W przypadku wadium wnoszonego w formach innych niż gotówka, wymienionych w art. 45 ust.6  ustawy Pzp, kopię należy wpiąć do oferty, oryginał załączyć osobno w tym samym opakowaniu co ofertę.
Wadium musi być wniesione nie później niż termin (rozumiany jako dzień i godzina) przewidziany do złożenia oferty. W przypadku wpłaty wadium na rachunek bankowy zamawiającego decyduje data i godzina wpływu (uznania) wpłaty na rachunku bankowym zamawiającego.
 
SIWZ Pkt. IX WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM po zmianach:
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 200.000 złotych. Wadium wnosi się w jednej lub kilku formach o których mowa w treści art. 45 ust. 6 ustawy Pzp tj.:
1)  pieniądzu;
2)  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3)  gwarancjach bankowych;
4)  gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego 50948600050000036120000029 z dopiskiem „Prace remontowo-konserwatorskie związane z realizacją w latach 2012-2014 Projektu pn. ,,Ochrona dziedzictwa kulturowego miasta Chełmna – III etap”.
W przypadku wadium wnoszonego w formach innych niż gotówka, wymienionych w          art. 45 ust.6  ustawy Pzp, kopię należy wpiąć do oferty, oryginał załączyć osobno w tym samym opakowaniu co ofertę.
Wadium musi być wniesione nie później niż termin (rozumiany jako dzień i godzina) przewidziany do złożenia oferty. W przypadku wpłaty wadium na rachunek bankowy zamawiającego decyduje data i godzina wpływu (uznania) wpłaty na rachunku bankowym zamawiającego.
 
II) SIWZ pkt. XVI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY – przed zmianami:
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10%  wartości złożonej oferty (ceny oferty). Zabezpieczenie wnosi się w jednej lub kilku formach o których mowa w treści art. 148 ust. 1 pkt. 1-5 ustawy Pzp. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach o których mowa w treści art. 148 ust. 2 pkt. 1-3 ustawy Pzp.
 
SIWZ pkt. XVI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY – po zmianach:
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10%  wartości złożonej oferty (ceny oferty). Zabezpieczenie wnosi się w jednej lub kilku formach o których mowa w treści art. 148 ust. 1 pkt. 1-5 ustawy Pzp tj.:
1)  pieniądzu;
2)  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3)  gwarancjach bankowych;
4)  gwarancjach ubezpieczeniowych;
5)  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach o których mowa w treści art. 148 ust. 2 pkt. 1-3 ustawy Pzp.
 
III) Zmienia się treść Załącznika Nr 3 do SIWZ poprzez dodanie punktu 8 o następującym brzmieniu:
·         nie jestem wykonawcą, z którym dany zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia publicznego albo odstąpił od umowy w sprawie zamówienia publicznego, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy albo odstąpienie od niej nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, a wartość niezrealizowanego zamówienia wyniosła co najmniej 5% wartości umowy;
 
Uwaga! Wprowadzone zmiany do treści SIWZ nie powodują konieczności zmiany terminu składania ofert.
 
Załączniki:
Tekst jednolity SIWZ wraz załącznikami nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 8a, 8b, 11 i 12 (po zmianach). 


Pliki do pobrania:
Informacja o zmianie treści SIWZ
Tekst jednolity SIWZ wraz załącznikami 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 8a, 8b, 11 i 12

============================================================
Niniejsze ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych w dniu 07.02.2012r. pod numerem 30637 - 2012

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.bip.chelmno.pl

Chełmno: Prace remontowo-konserwatorskie związane z realizacją w latach 2012-2014 Projektu pn. Ochrona dziedzictwa kulturowego miasta Chełmna - III etap, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013.
Numer ogłoszenia: 30637 - 2012; data zamieszczenia: 07.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Chełmno , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 6771729, faks 56 6771774. Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmno.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowo-konserwatorskie związane z realizacją w latach 2012-2014 Projektu pn. Ochrona dziedzictwa kulturowego miasta Chełmna - III etap, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na przedmiot zamówienia składa się wykonanie: Gmina Miasto Chełmno: - rekonstrukcja ganków obronnych, - roboty budowlane związane z odnowieniem ciągów pieszych wzdłuż murów miejskich, - przywrócenie historycznego charakteru nawierzchni płyty Rynku wraz z małą architekturą, - przywrócenie historycznego charakteru nawierzchni ul. Grudziądzkiej wraz z małą architekturą, - iluminacja budynku Ratusza, - iluminacja kościoła farnego p.w. Wniebowzięcia NMP, kościoła klasztornego p.w. św. Jana Chrzciciela i Jana Ewangelisty oraz średniowiecznych murów obronnych na czterech odcinkach. Parafia Rzymskokatolicka p.w. Wniebowzięcia NMP: - prace remontowo - konserwatorskie związane z adaptacją kościoła podominikańskiego p.w. św. Piotra i Pawła na potrzeby Muzeum Sztuki Sakralnej Ziemi Chełmińskiej ( prace remontowo-konserwatorskie we wnętrzu kościoła), - montaż instalacji alarmowej w kościele farnym. Zgromadzenie Sióstr Miłosierdzia św. Wincentego a Paulo prowincja Chełmińsko- Poznańska: - remont elewacji budynku głównego ( Dom św. Józefa), budynku Ora-et-Labora i budynku pralni, - osuszenie Domu św. Józefa i Domu św. Wincentego a Paulo, - remont elewacji budynku seminaryjnego i piekarnianego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji budowlano - kosztorysowej stanowiącej załącznik nr 9 do SIWZ oraz w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniającychZamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego zamówienia dla robót remontowo-konserwatorskich o wartości nie przekraczającej 50% zamówienia podstawowego. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.44.30.00-4, 45.23.31.40-2, 45.23.12.20-3, 45.23.13.00-8, 45.31.21.00-8, 45.31.53.00-1, 45.31.51.00-9, 45.31.43.10-7, 45.31.61.00-6, 45.31.57.00-5, 45.31.00.00-3, 45.31.23.10-3, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 200.000 złotych. III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia. III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku W zakresie doświadczenia Zamawiający wymaga aby wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 robotę budowlano - konserwatorską zbieżną z przedmiotem zamówienia, zrealizowaną na obiekcie wpisanym do rejestru zabytków o wartości nie mniejszej niż 450 000 zł. brutto, 1 robotę budowlaną w branży drogowej zbieżną z przedmiotem zamówienia (nawierzchnia placów, ulic z kamienia naturalnego) o wartości nie mniejszej niż 1 350 000 zł. brutto; Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia. III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Nie dotyczy. III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia zamawiający wymaga aby wykonawca dysponował: osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w branżach: budowlanej, drogowej, sanitarnej, elektrycznej oraz prowadzenia robót konserwatorskich. W każdej z branż minimum 1 - osoba. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia. III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku W zakresie zdolności finansowej zamawiający wymaga aby wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 2 000.000 złotych. W zakresie zdolności finansowej zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał na rachunku bankowym kwotę nie niższą niż 1 000.000 złotych lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 1 000.000 złotych. Ocena spełnienia wyżej wymienionych warunków będzie realizowana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty i oświadczenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonewykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobamioświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnieńinformację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertopłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówieniaWykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczeniaaktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawyaktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertaktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertwykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertnie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofertIII.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Pozostałe oświadczenia i dokumenty, jakie należy załączyć do oferty: a) W przypadku, gdy wykonawca wykazuje się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polegając na zasobach innego podmiotu na zasadach wskazanych w treści art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą dokumentów o których mowa w pkt. 2 SIWZ (dotyczących podmiotów trzecich). Jeżeli wykonawca polega na właściwościach finansowych podmiotu trzeciego to również wraz z ofertą musi złożyć dokument o którym mowa w pkt. 1 litera d (informację z banku lub kasy oszczędnościowo-kredytowej). b) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. c) harmonogramy rzeczowo - finansowe robót dla zakresów 1,2,3 wzór dokumentu stanowią załączniki nr 8, 8a, 8b; d) uproszczone kosztorysy ofertowe na poszczególne zakresy robót (1,2,3) objęte przetargiem z podaniem stawek jednostkowych na bazie których je sporządzono. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:1 - Cena - 952 - Termin gwarancji - 5 IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Przewiduje się możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy jest możliwe jedynie w przypadku zaistnienia okoliczności, których wystąpienie nie wynika z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę lub Zamawiającego oraz których charakter uniemożliwia dochowanie ustalonego terminu - tj. w szczególności: - wystąpienia kolizji budowlanych obiektów z elementami istniejącej infrastruktury, wystąpienia nieprzewidzianych w dokumentacji opisującej przedmiot niniejszej umowy warunków archeologicznych lub terenowych - w szczególności: niewypały i niewybuchy, - wystąpienia klęsk żywiołowych czy anomalnych (wyjątkowo niesprzyjających) warunków pogodowych, siły wyższej (siła wyższa, to zdarzenie zewnętrzne o obiektywnie małym stopniu prawdopodobieństwa pojawienia się zdarzenia w określonej sytuacji, a którego szkodliwe następstwo przy zastosowaniu współczesnej techniki uniemożliwia Wykonawcy wykonywanie w części lub całości jego zobowiązań), - konieczności modyfikacji przyjętych rozwiązań projektowych, - konieczności wprowadzenia zamiennej organizacji ruchu - zmiany zakresu rzeczowego zamówienia w sytuacjach, o których mowa poniżej, - innych nieprzewidzianych okoliczności, których wystąpienia nie można było wcześniej przewidzieć. 2) zmiany zakresu rzeczowego zamówienia, które są następstwem: - zmiany ilości robót budowlanych wynikającej z okoliczności, której nie dało się przewidzieć w dniu zawarcia umowy, a jest konieczna dla uzyskania efektu końcowego, - dokonanej na podstawie art. 23 pkt 1 ustawy Prawo budowlane zmiany w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy, - uzgodnionej możliwości wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez kierownika budowy lub inspektora nadzoru inwestorskiego, - zmian dokonanych podczas wykonywania robót i nie odstępujących w sposób istotny od zatwierdzonego projektu lub warunków pozwolenia na budowę w ramach art. 36a ust. 5 ustawy Prawo budowlane lub dokonanych zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane, - zaistnienia kolizji obiektów planowanych do wybudowania z elementami istniejącej infrastruktury, które nie były uwidocznione (lub uwidocznienie odbiegało od rzeczywistego położenia) na podkładach mapowych dla celów projektowych, - ujawnienia się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia robót zaniechanych wówczas wynagrodzenie wykonawcy zostanie odpowiednio pomniejszone o ich wartość lub w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych koszt tych robót będzie sfinansowany do wysokości robót zaniechanych. 3) zmiany parametrów materiałów i urządzeń mogą nastąpić w następujących przypadkach: - obniżenia kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na eksploatację, konserwację i inne, - poprawienia parametrów technicznych, - aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów. W przypadku zmniejszenia zakresu rzeczowego niniejszego zamówienia - wynagrodzenie Wykonawcy zostanie odpowiednio zmniejszone o kwotę ustaloną przez ustanowiony przez Zamawiającego nadzór inwestorski, w oparciu o stawki jednostkowe zastosowane przy sporządzaniu przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego, a w sytuacji braku odpowiedniej pozycji - w odniesieniu do średnich cen robót budowlanych. 4) w innych sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona, 5) zmiany unormowań prawnych powszechnie obowiązujących, które będą miały wpływ na realizację umowy, a w szczególności w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, 6) w sytuacji konieczności zmiany osób posiadających wymagane prawem uprawnienia i doświadczenie Zamawiający dopuszcza ich zmianę (w tym zastępstwa o charakterze czasowym) - nowa osoba wskazana przez Wykonawcę powinna spełniać warunki w zakresie kwalifikacji zawodowych (uprawnień) oraz doświadczenia, które określone zostały w SIWZ odpowiednio dla osób mających uczestniczyć w realizacji niniejszej umowy. 7) gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. Nie stanowi zmiany umowy o charakterze istotnym w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp - w szczególności: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ.
Wystąpienie którejkolwiek z wymienionych powyżej okoliczności nie stanowi bezwzględnego zobowiązania Zamawiającego do dokonania takich zmian, ani nie może stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy do ich dokonania. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ i załączniki można uzyskać, na wniosek wykonawcy, na warunkach określonych w art.42 ust.2 ustawy pzp w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, pok. 216. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2012 godzina 10:30, miejsce: Siedziba Zamawiającego tj. Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, pok. 101, woj.kujawsko-pomorskie. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Prace remontowo-konserwatorskie związane z realizacją w latach 2012-2014 Projektu pn. Ochrona dziedzictwa kulturowego miasta Chełmna - III etap są współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: niePliki do pobrania:SIWZ wraz załacznikami 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 8a, 8b, 11, 12Załącznik 9 i 10 do SIWZ

Załączniki

Powiadom znajomego