Muzeum Ziemi Chełmińskiej
XMLMuzeum Ziemi Chełmińskiej w Chełmnie
Ratusz, ul. Rynek 28, 86-200 Chełmno
NIP: 875-118-43-87, REGON: 001060122
Bank Millennium: 04 1160 2202 0000 0003 3325 4320
GODZINY OTWARCIA DLA ZWIEDZAJĄCYCH | KWIECIEŃ-WRZESIEŃ (SEZON) |
PAŹDZIERNIK-MARZEC (POZA SEZONEM) |
poniedziałek | 9:00-17:00 | nieczynne |
wtorek | 9:00-17:00 | 8:00-16:00 |
środa | 9:00-17:00 | 8:00-16:00 |
czwartek | 9:00-17:00 | 8:00-16:00 |
piątek | 9:00-17:00 | 8:00-16:00 |
sobota | 9:00-17:00 | 8:00-16:00 |
niedziela | 9:00-17:00 | nieczynne |
W związku z przetwarzaniem danych osobowych informujemy:
1. Administratorem danych osobowych jest Muzeum Ziemi Chełmińskiej w Chełmnie (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą przy ul. Rynek 28, 86-200 Chełmno. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: Muzeum Ziemi Chełmińskiej w Chełmnie, ul. Rynek 28, 86-200 Chełmno lub drogą e-mailową pod adresem: sekretariat@muzeumchelmno.pl
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych – Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
4. Przetwarzanie danych osobowych odbywa się w celu:
a) nawiązania kontaktu z Administratorem, na podstawie naszego prawnie uzasadnionego interesu polegającego na zapewnieniu kontaktu – art. 6 ust. 1 lit. f RODO;
b) wykonania obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym udzielenia odpowiedzi na wysłane zapytanie – art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
c) realizacji zadań statutowych przez Administratora – art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
d) dochodzenia i obrony ewentualnych roszczeń – art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora przez okres niezbędny do realizacji celów wskazanych w pkt. 4, a po tym czasie przez okres niezbędny do wykonania obowiązku archiwizacyjnego.
5. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
6. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
7. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom tylko na podstawie przepisów prawa oraz umów powierzenia przetwarzania danych osobowych.
8. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
9. Skargę na działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
10. Podanie danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy podstawę przetwarzania stanowi przepis prawa lub zawarta umowa.
11. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
W celu zapoznania się z opublikowanymi artykułami proszę wybrać
odpowiedni dział w kolumnie menu przedmiotowego