TI.271.1(3). 2020.MM
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Chełmna, współfinansowanego ze środków wspólnotowych EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | TI.271.1(3). 2020.MM |
Zamawiający | Gmina Miasto Chełmno |
Tryb zamówienia | Przetarg nieograniczony |
Rodzaj zamówienia | Dostawy |
Wartość zamówienia | powyżej kwoty określonej na podstawie art.11ust.8 ustawy PZP |
Termin składania ofert | |
Sposób składania ofert | Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. |
Nr sprawy: TI.271.1(3).2020.MM Chełmno, dnia 15.04.2021 r.
INFORMACJA udostępniana na stronie internetowej
w sprawie: postępowania przetargowego na: „Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Chełmna”, współfinansowanego ze środków wspólnotowych EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020”, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
Zgodnie z art. 92 ust.1 pkt 1 i 5-7 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 t.j. z 27.09.2019 r.), Burmistrz Miasta Chełmna niniejszym pismem informuje, co następuje:
a) o wyborze najkorzystniejszej oferty - należy podać nazwę albo imię i nazwisko, siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres, jeżeli jest miejscem wykonywania działalności wykonawcy, którego ofertę wybrano, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:
Oferta nr 2 złożona przez: Centrum Zaopatrzenia Energetyki ELTAST Sp. z o.o., ul. Toruńska 9, 26-600 Radom, e-mail: sekretariat@eltast.pl
1) Cena brutto: 3 954 535,36 zł. [60,00 pkt.]
2) Moc zainstalowana wszystkich opraw oświetleniowych oferowanych przez Wykonawcę (suma mocy rzeczywistej wszystkich opraw bez uwzględnienia tzw. zmiennego profilu mocy, tj. redukcji mocy oprawy w cyklu 24h): 62,53 kW [30,00 pkt.]
3) Trwałość strumienia światła oprawy ulicznej o najniższej trwałości spośród oferowanych opraw ulicznych, mierzona parametrem L80B10 zastosowanych w oprawie ulicznej źródeł światła LED, potwierdzona sprawozdaniem z badania LM80-08 źródeł światła LED dla temperatury Ts (Tc) =55oC, 85oC oraz dowolnej trzeciej temperatury powyżej 100oC, wraz z prognozą, zgodną ze wzorem Memorandum Technicznym TM21, lub dokumentem równoważnym: 150 000 h. [10,00 pkt.] Razem [100,00 pkt.]
Uzasadnienie faktyczne i prawne: Oferta nr 2 zgodnie z przyjętymi w postępowaniu kryteriami oceny ofert tj. 1) Cena – o wadze 60%, 2) Moc zainstalowana wszystkich opraw oświetleniowych oferowanych przez Wykonawcę (suma mocy rzeczywistej wszystkich opraw bez uwzględnienia tzw. zmiennego profilu mocy, tj. redukcji mocy oprawy w cyklu 24h) – o wadze 30%, 3) Trwałość strumienia światła oprawy ulicznej o najniższej trwałości spośród oferowanych opraw ulicznych, mierzona parametrem L80B10 zastosowanych w oprawie ulicznej źródeł światła LED, potwierdzona sprawozdaniem z badania LM80-08 źródeł światła LED dla temperatury Ts (Tc) =55oC, 85oC oraz dowolnej trzeciej temperatury powyżej 100oC, wraz z prognozą, zgodną ze wzorem Memorandum Technicznym TM-21, lub dokumentem równoważnym – o wadze 10%, uzyskała najwyższą ilość punktów stanowiącą sumę punktów uzyskanych wg. ww. kryteriów, spośród ofert niepodlegających odrzuceniu, w związku z czym została wybrana do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego jako najkorzystniejsza;
b) nazwy albo imiona i nazwiska, siedziby albo miejsca zamieszkania i adresy, jeżeli są miejscami wykonywania działalności wykonawców, którzy złożyli oferty, a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację:
Oferta nr 4 złożona przez: Przedsiębiorstwo Handlowo usługowe „MADO” Andrzej Mróz, ul. Leśna 3, 08-330 Kosów Lacki, e-mail: przetargi@madoenergetyka.pl
1) Cena brutto: 4 597 133,61 zł. [51,61 pkt.]
2) Moc zainstalowana wszystkich opraw oświetleniowych oferowanych przez Wykonawcę (suma mocy rzeczywistej wszystkich opraw bez uwzględnienia tzw. zmiennego profilu mocy, tj. redukcji mocy oprawy w cyklu 24h): 62,53 kW [30,00 pkt.]
3) Trwałość strumienia światła oprawy ulicznej o najniższej trwałości spośród oferowanych opraw ulicznych, mierzona parametrem L80B10 zastosowanych w oprawie ulicznej źródeł światła LED, potwierdzona sprawozdaniem z badania LM80-08 źródeł światła LED dla temperatury Ts (Tc) =55oC, 85oC oraz dowolnej trzeciej temperatury powyżej 100oC, wraz z prognozą, zgodną ze wzorem Memorandum Technicznym TM21, lub dokumentem równoważnym: 150 000 h. [10,00 pkt.] Razem [91,61 pkt.]
c) o dopuszczeniu do dynamicznego systemu zakupów wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym: nie dotyczy;
d) o nieustanowieniu dynamicznego systemu zakupów wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym: nie dotyczy;
e) o unieważnieniu postępowania wraz z uzasadnieniem faktycznym i prawnym: nie dotyczy.
Protokół z otwarcia ofert z dnia 04.03.2021 r.
Protokół z otwarcia ofert z dnia 04.03.2021 r.
19/02/2021 S35
I.
II.
VI.
VII.
Polska-Chełmno: Lampy i oprawy oświetleniowe
2021/S 035-086172
Sprostowanie
Ogłoszenie zmian lub dodatkowych informacji
Dostawy
(Suplement do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej, 2020/S 255-640196)
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiająca/podmiot zamawiający
I.1)Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Gmina Miasto Chełmno
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 1
Miejscowość: Chełmno
Kod NUTS: PL61 Kujawsko-pomorskie
Kod pocztowy: 86-200
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Marek Maćkowski
E-mail: ti@chelmno.pl
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.chelmno.pl
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Chełmna, współfinansowanego z środków wspólnotowych EFRR w ramach Regionalnego programu operacyjnego województwa kujawsko-pom.
Numer referencyjny: TI.271.1(3).2020.MM
II.1.2)Główny kod CPV31520000 Lampy i oprawy oświetleniowe
II.1.3)Rodzaj zamówieniaDostawy
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Chełmna”, współfinansowanego ze środków wspólnotowych EFRR w ramach Regionalnego programu operacyjnego województwa kujawsko-pomorskiego na lata 2014–2020. Opis przedmiotu zamówienia stanowią Załącznik nr 1 do SIWZ, na który składają się m.in.:
1. dokumentacja budowlano-kosztorysowa;
2. mapa miasta z naniesionym systemem oświetlenia;
3. przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy do wyceny.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:16/02/2021
VI.6)Numer pierwotnego ogłoszeniaNumer ogłoszenia w Dz.Urz. UE – OJ/S: 2020/S 255-640196
Sekcja VII: Zmiany
VII.1)Informacje do zmiany lub dodania
VII.1.2)Tekst, który należy poprawić w pierwotnym ogłoszeniuNumer sekcji: IV.2.2
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Zamiast:
Data: 15/02/2021
Czas lokalny: 09:00
Powinno być:
Data: 04/03/2021
Czas lokalny: 09:00
Numer sekcji: IV.2.7
Miejsce, w którym znajduje się tekst do modyfikacji: Warunki otwarcia ofert
Zamiast:
Data: 15/02/2021
Czas lokalny: 10:00
Powinno być:
Data: 04/03/2021
Czas lokalny: 10:00
VII.2)Inne dodatkowe informacje:
Uwaga!
Modyfikacja treści SIWZ z dnia 16.02.2021 r. (zmiana terminu składania ofert)
Uwaga!
Modyfikacja treści SIWZ z dnia 11.02.2021 r. (w tym m.in. zmiana terminu składania ofert)
Modyfikacja treści SIWZ z dnia 11.02.2021r.
zaktualizowany Zał. nr 3 do SIWZ
Uwaga!
Zapytania Wykonawców do treści SIWZ z odpowiedziami Zamawiającego z dnia 10.02.2021 r.
Zapytania Wykonawców do treści SIWZ z odpowiedziami Zamawiającego z dnia 10.02.2021 r.
Uwaga!
Zapytania Wykonawców do treści SIWZ z odpowiedziami Zamawiającego z dnia 04.02.2021 r.
Zapytania Wykonawców do treści SIWZ z odpowiedziami Zamawiającego z dnia 04.02.2021 r.
Uwaga!
Zapytania Wykonawców do treści SIWZ z odpowiedziami Zamawiającego z dnia 21.01.2021 r.
Zapytania Wykonawców do treści SIWZ z odpowiedziami Zamawiającego z dnia 21.01.2021 r.
31/12/2020 S255
I.
II.
III.
IV.
VI.
Polska-Chełmno: Lampy i oprawy oświetleniowe
2020/S 255-640196
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Podstawa prawna:
Dyrektywa 2014/24/UESekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresyOficjalna nazwa: Gmina Miasto Chełmno
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 1
Miejscowość: Chełmno
Kod NUTS: PL61 Kujawsko-pomorskie
Kod pocztowy: 86-200
Państwo: Polska
Osoba do kontaktów: Marek Maćkowski
E-mail: ti@chelmno.pl
Adresy internetowe:
Główny adres: www.bip.chelmno.pl
I.3)KomunikacjaNieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: http://www.bip.chelmno.pl
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać drogą elektroniczną za pośrednictwem: https://epuap.gov.pl/wps/portal
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającejOrgan władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalnościOgólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Chełmna, współfinansowanego z środków wspólnotowych EFRR w ramach regionalnego programu operacyjnego województwa kujawsko-pom.
Numer referencyjny: TI.271.1(3).2020.MM
II.1.2)Główny kod CPV31520000 Lampy i oprawy oświetleniowe
II.1.3)Rodzaj zamówieniaDostawy
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie „Modernizacja systemu oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie miasta Chełmna”, współfinansowanego ze środków wspólnotowych EFRR w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020. Opis przedmiotu zamówienia stanowią Załącznik nr 1 do SIWZ, na który składają się m.in.:
1. Dokumentacja budowlano-kosztorysowa;
2. Mapa miasta z naniesionym systemem oświetlenia;
3. Przedmiar robót stanowiący materiał pomocniczy do wyceny;
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściachTo zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV45310000 Roboty instalacyjne elektryczne
45316000 Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45316100 Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45316110 Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
II.2.3)Miejsce świadczenia usługKod NUTS: PL61 Kujawsko-pomorskie
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:
Teren miasta Chełmno
II.2.4)Opis zamówienia:
ETAP I
• Wymiana wyeksploatowanych opraw ulicznych i parkowych na słupach i ścianach budynków w ilości 1523 szt. (z wyłączeniem opraw ozdobnych, parkowych na Rynku 63 szt., ul. Grudziądzkiej 14 szt. oraz ścieżki pod murami 32 szt.) na oprawy LED o mocach zgodnie z zestawieniem, oprawy z indywidualnym sterowaniem z systemem dwukierunkowej łączności bezprzewodowej z centrum sterowania.
• d wymiana oświetlenia poza obrębem zespołu staromiejskiego oraz w obrębie zespołu staromiejskiego (centrum miasta) z wyłączeniem oświetlenia określonego do realizacji w II etapie.
• Wymiana wysięgników słupowych oraz ozdobnych na ścianach budynków, zabezpieczeń oraz przewodów zasilających w wysięgnikach, wymiana słupów ozdobnych i parkowych wraz z fundamentami zgodnie z załączoną dokumentacją budowlano-kosztorysową.
• Dobudowa opraw oświetleniowych na istniejących słupach w ilości 34 szt.
W miejscach wskazanych w zestawieniu, zgodnie z załączoną dokumentacją budowlano-kosztorysową.
• Montaż systemu sterowania i zarządzania oświetleniem do opraw wyposażonych w system lokalizacji GPS oraz możliwością przesyłania danych pomiędzy oprawami a centrum zarządzania bezprzewodowo wraz z oprogramowaniem do zarządzania. Wymagania techniczne i funkcjonalność opraw oświetleniowych oraz elementów systemu nadzorowania i zarządzania oświetleniem opisane zostały w załączniku nr 1 Wymagania funkcjonalności i wydajności oświetlenia w Mieście Chełmno.
• Zamawiający wymaga, aby oferta systemu sterowania zawierała na okres gwarancji koszty: licencji, uruchomienia, konfiguracji oraz szkoleniem pracowników do jego obsługi. Serwery gromadzące bieżące i archiwalne informacje dotyczące pracy instalacji oświetleniowej muszą gwarantować bezpieczeństwo zapisanych danych technicznych. Dostawca systemu potwierdzi oświadczeniem, że serwerownia stosuje zestaw efektywnych zasad i procedur bezpieczeństwa gwarantujących całkowite bezpieczeństwo zapisanych danych w zakresie niepowołanego dostępu podmiotów / osób nieupoważnionych oraz przed ich fizycznym zniszczeniem. Wykonawca złoży w tym zakresie Oświadczenie wraz z dokumentami składanymi na wezwanie.
• Montaż urządzeń kompensacji mocy biernej do istniejących skrzynek sterujących (kompensacja może być wykonana grupowo w szafce oświetleniowej dla ustalonego schematu sieci oświetleniowej zasilanej z danej szafki lub indywidualnie poprzez montaż kompensatorów dla każdej oprawy). Współczynnik mocy tgφ pobieranej energii elektrycznej dla zmodernizowanej sieci oświetleniowej w całym okresie świecenia ma być zgodny z wymogami operatora sieci dystrybucyjnej w celu nieprzekraczania ponad umownego poboru energii biernej;
ETAP II
• Wymiana opraw ozdobnych na ścianach budynków i parkowych na słupach w ilości 109 szt.
— ul. Rynek 63 szt,
— ul. Grudziądzka 14 szt,
— ścieżka pod murami
Zakres zadania przewiduje: roboty instalacyjne demontażu wyeksploatowanych opraw, wysięgników oraz instalację nowych opraw i wysięgników, wykonanie pomiarów powykonawczych. Zakres prac obejmuje również wymianę przewodów zasilających oprawę (przewodów wysięgnikowych, słupowych), zabezpieczeń wraz z zaciskami dla linii napowietrznych oraz kablowych oświetleniowych (IZK lub równoważne o tych samych parametrach użytkowych). Po zakończeniu montażu należy wykonać pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej dla słupów kablowych, wysięgników w sieciach napowietrznych a także pomiary natężenia oświetlenia w ilości 20 pomiarów, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Pomiary winny potwierdzić osiągnięcie parametrów oświetleniowych oraz elektrycznych zadeklarowanych przez Wykonawcę w ofercie.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówieniaKryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Moc zainstalowana wszystkich opraw oświetleniowych / Waga: 30
Kryterium jakości - Nazwa: Trwałość strumienia światła oprawy ulicznej / Waga: 10
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupówKoniec: 31/08/2021
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowychDopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjachOpcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii EuropejskiejZamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:
RPKP.03.04.00-04-001/18
II.2.14)Informacje dodatkowe
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowegoWykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie określa przedmiotowego warunku
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowaWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
a) Wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 900.000,00 zł.
b) Osiągnął średnioroczny obrót, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres w wysokości min. 900 000,00 zł rocznie;
c) wartość wskaźnika finansowego bieżącej płynności finansowej obliczanego jako iloraz wartości aktywów bieżących do zobowiązań bieżących (art. 22c ust. 1 pkt 2 ustawy pzp na poziomie nie niższym niż 1,00 obliczanego na podstawie informacji zawartych w sprawozdaniu finansowym: Przy tym za aktywa bieżące uważane są: aktywa, które w okresie do 12 miesięcy mogą zostać zamienione na gotówkę (zapasy, należności krótkoterminowe, inwestycje krótkoterminowe). Nie obejmują krótkoterminowych rozliczeń międzyokresowych.
Natomiast za zobowiązania bieżące: ogół zobowiązań z tytułu dostaw i usług, a także całość lub tę część pozostałych zobowiązań, które stają się wymagalne w ciągu 12 miesięcy od dnia bilansowego (początku roku podatkowego, jeśli podmiot nie jest zobowiązany do sporządzania Sprawozdania finansowego)
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodoweWykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie przynajmniej 1 dostawę wraz z montażem o wartości wynoszącej co najmniej 1 000 000,00 złotych brutto (w przypadku, jeżeli wartość zamówienia wyrażona została w umowie w walucie obcej – równowartość tej kwoty w zł brutto wg średniego kursu NBP z dnia zawarcia umowy o wykonanie zamówienia) polegające m.in. na modernizacji lub wykonaniu oświetlenia zewnętrznego ze sterowaniem.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, iż dysponują i w trakcie realizacji zamówienia dysponować będą, na potrzeby jego prawidłowej realizacji, przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży elektrycznej. Osoba ta musi okazać się minimum 5 letnim doświadczeniem oraz posiadać aktualny wpis do właściwej Izby.
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówieniaObowiązek podania imion i nazwisk oraz kwalifikacji zawodowych pracowników wyznaczonych do wykonania zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj proceduryProcedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziałuData: 15/02/2021
Czas lokalny: 09:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertąOkres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofertData: 15/02/2021
Czas lokalny: 10:00
Miejsce:
Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – Chełmno 86-200,ul. Dworcowa 1 (pokój nr 102), woj. kujawsko-pomorskie, POLSKA.
Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:
Otwarcie ofert następuje poprzez pozyskanie ofert z systemu ePuap oraz ich deszyfracji poprzez system miniPortal.
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówieniaJest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznychAkceptowane będą faktury elektroniczne
VI.3)Informacje dodatkowe:
Umowa zostanie zawarta z wybranym wykonawcą na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
O terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinformowany w informacji o wyborze najkorzystniejszej oferty.
Wykonawca, którego oferta została wybrana, na dwa dni przed wyznaczonym terminem podpisania umowy przekaże zamawiającemu kosztorys ofertowy. Kosztorys ofertowy musi zawierać wycenę wszelkich prac i materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z wymaganiami SIWZ
Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5 % ceny ofertowej brutto. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny, chyba że zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania niniejszego zamówienia.
Zamawiający przewiduje płatności w częściach zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym (w układzie kwartalnym).
Zamawiający nie przewiduje rozliczenia z Wykonawcą w walutach obcych.
Zmiany postanowień zawartej umowy. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postępowania. Katalog zmian został określony we wzorze umowy – stanowiącym załącznik nr 7 do niniejszej SIWZ.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławczeOficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
VI.4.3)Składanie odwołańDokładne informacje na temat terminów składania odwołań:
Art. 182. 1. Odwołanie wnosi się: 1) w terminie 10 dni od dnia przesłania informacji o czynności zamawiającego stanowiącej podstawę jego wniesienia – jeżeli zostały przesłane w sposób określony w art. 180 ust. 5 zdanie drugie albo w terminie 15 dni – jeżeli zostały przesłane w inny sposób – w przypadku gdy wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8; 2. Odwołanie wobec treści ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nie- ograniczonego, także wobec postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wnosi się w terminie: 1) 10 dni od dnia publikacji ogłoszenia w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej lub zamieszczenia specyfikacji istotnych warunków zamówienia na stronie internetowej – jeżeli wartość zamówienia jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8; 3. Odwołanie wobec czynności innych niż określone w ust. 1 i 2 wnosi się: 1) w przypadku zamówień, których wartość jest równa lub przekracza kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 – w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięto lub przy zachowaniu należytej staranności można było powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę jego wniesienia; Odwołanie wnosi się w formie pisemnej lub elektronicznej (poprzez ePUAP) Stosownie do § 10 ust. 1a i 1b rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 22 marca 2010 r. w sprawie regulaminu postępowania przy rozpoznawaniu odwołań (Dz. U. z 2018 r. poz. 1092, z późn. zm.) informuję, że w przypadku, gdy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywała się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, w sposób określony w dziale I, rozdziale 2a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986), lub gdy zamawiający dopuścił taki sposób komunikacji, dokumentacja postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu sporządzona w postaci elektronicznej składana w postępowaniu odwoławczym, przekazywana jest na następujących rodzajach informatycznych nośników danych: płyta CD, płyta DVD, nośnik USB, dysk przenośny USB. Dokumentacja postępowania składana w postaci elektronicznej powinna zostać zapisana na jednym ze wskazanych powyżej informatycznych nośników danych w sposób zapewniający odczyt dokumentów elektronicznych i informacji opisanych oraz uporządkowanych zgodnie ze strukturą i metodyką nazewnictwa katalogów i dokumentów elektronicznych, który umożliwia identyfikację poszczególnych dokumentów postępowania oraz wyodrębnienie dokumentów zawierających informacje niejawne lub tajemnice prawnie chronione.
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołańOficjalna nazwa: Krajowa Izba Odwoławcza
Adres pocztowy: ul. Postępu 17a
Miejscowość: Warszawa
Kod pocztowy: 02-676
Państwo: Polska
E-mail: odwolania@uzp.gov.pl
Tel.: +48 224587801
Faks: +48 224587800
Adres internetowy: https://www.uzp.gov.pl/kio
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:29/12/2020
Dokumenty do pobrania: