W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Opracowanie projektu budowlano – wykonawczego wraz z kosztorysami (inwestorskim i przedmiarem robót) i opracowaniami towarzyszącymi dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: „Przeprowadzenie robót budowlanych w budynku (tzw. biurowca) przy ul. Kamionka 3 w zakresie jego adaptacji na mieszkania socjalne oraz modernizacji i rozbudowy siedziby Miejskiego Ośrodka Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień” zgodnie z Lokalnym Programem Rewitalizacji Miasta Chełmna na lata 2009 - 2015.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy TI.I/KG.341-1/1
Zamawiający Gmina Miasto Chełmno
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej progów unijnych
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Chełmno, dnia 22.02.2010 r. TI.I/KG.341-1/10 ZAWIADOMIENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty; wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, wykonawcach, których oferty zostały odrzucone Dotyczy: postępowania przetargowego na opracowanie projektu budowlano – wykonawczego wraz z kosztorysami (inwestorskim i przedmiarem robót) i opracowaniami towarzyszącymi dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: „Przeprowadzenie robót budowlanych w budynku (tzw. biurowca) przy ul. Kamionka 3 w zakresie jego adaptacji na mieszkania socjalne oraz modernizacji i rozbudowy siedziby Miejskiego Ośrodka Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień” zgodnie z Lokalnym Programem Rewitalizacji Miasta Chełmna na lata 2009 - 2015. Zgodnie z art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych Burmistrz Miasta Chełmna niniejszym pismem zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty. 1) Wybór najkorzystniejszej oferty (należy podać nazwę, siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano wraz uzasadnieniem jej wyboru): Do realizacji wybrano ofertę Nr 5 złożoną przez: Zakład Projektowania i Usług Budowlanych ,,BENBUD” inż. Benedykt Reder ul. Ks. Dr Wł. Łęgi 1/27 86-300 Grudziądz z następującymi warunkami: • cena ofertowa: 47.580,00 PLN brutto, • termin realizacji: 4 miesiące od daty podpisania umowy; oferta uzyskała maksymalną ilość punktów – 100,00 za cenę ofertową i w związku z czym została wybrana do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego jako najkorzystniejsza, 2) Pozostali wykonawcy, którzy złożyli oferty (należy podać nazwę, siedzibę i adres wykonawcy) a także punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację): Oferta Nr 3 Pracownia Projektowa mgr inż. arch. Maria Landowska ul. Kleeberga 77 83-200 Starogard Gdański z następującymi warunkami: • cena ofertowa: 81.740,00 PLN brutto, • termin realizacji: 4 miesiące od daty podpisania umowy; oferta uzyskała punktów – 58,00 za cenę ofertową. Oferta Nr 6 Konsorcjum IK PROJEKT Sp. z o.o. ul. Wilczyńskiego 1A 10-686 Olsztyn Biuro Usług Projektowych „INSTALKOMFORT” Krzysztof Łukasz Maciejewski ul. Wilczyńskiego 1A 10-686 Olsztyn; z następującymi warunkami: • cena ofertowa: 94.000,00 PLN brutto, • termin realizacji: 4 miesiące od daty podpisania umowy; oferta uzyskała ilość punktów – 51,00 za cenę ofertową Oferta Nr 8 ABM Wycena nieruchomości Projektowanie Architektoniczne Anna i Bartosz Michalscy S.C. ul. Lipowa 65 44-100 Gliwice z następującymi warunkami: • cena ofertowa: 152.378,00 PLN brutto, • termin realizacji: 4 miesiące od daty podpisania umowy; oferta uzyskała punktów – 31,00 za cenę ofertową Oferta Nr 9 BIURO OBSŁUGI INWESTYCJI Krzysztof Niemyski ul. Antygony 49/8 80-299 Gdańsk z następującymi warunkami: • cena ofertowa: 79.300,00 PLN brutto, • termin realizacji: 4 miesiące od daty podpisania umowy; oferta uzyskała punktów – 60,00 za cenę ofertową Oferta Nr 13 ARCHITEKTONICZNE STUDIO PROJEKTOWE „KWADRAT” Gabriela Wojewódka ul. Kasprzaka 12/8 44-100 Gliwice z następującymi warunkami: • cena ofertowa: 87.840,00 PLN brutto, • termin realizacji: 4 miesiące od daty podpisania umowy; oferta uzyskała punktów – 54,00 za cenę ofertową Oferta Nr 14 Biuro Projektów ,,BPBW” Sp. z o.o. ul. Głowackiego 28 10-448 Olsztyn cena brutto 53.680,00 zł. z następującymi warunkami: • cena ofertowa: 53.680,00 PLN brutto, • termin realizacji: 4 miesiące od daty podpisania umowy; oferta uzyskała punktów – 89,00 za cenę ofertową Oferta Nr 16 Pracownia Architektoniczna Małgorzata Miernik ul. Koziorożca 19b/2 80-299 Gdańsk cena brutto 84.180,00 zł. z następującymi warunkami: • cena ofertowa: 84.180,00 PLN brutto, • termin realizacji: 4 miesiące od daty podpisania umowy; oferta uzyskała punktów – 57,00 za cenę ofertową BURMISTRZ mgr Mariusz Kędzierski
  Chełmno: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego wraz z kosztorysami (inwestorskim i przedmiarem robót) i opracowaniami towarzyszącymi dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: Przeprowadzenie robót budowlanych w budynku (tzw. biurowca) przy ul. Kamionka 3 w zakresie jego adaptacji na mieszkania socjalne oraz modernizacji i rozbudowy siedziby Miejskiego Ośrodka Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień - zgodnie z Lokalnym Programem Rewitalizacji Miasta Chełmna na lata 2009 - 2015.
Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 29976 - 2010;
data zamieszczenia: 03.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Chełmna , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6771729, faks 056 6771774. Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmno.pl I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego wraz z kosztorysami (inwestorskim i przedmiarem robót) i opracowaniami towarzyszącymi dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: Przeprowadzenie robót budowlanych w budynku (tzw. biurowca) przy ul. Kamionka 3 w zakresie jego adaptacji na mieszkania socjalne oraz modernizacji i rozbudowy siedziby Miejskiego Ośrodka Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień - zgodnie z Lokalnym Programem Rewitalizacji Miasta Chełmna na lata 2009 - 2015..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektu budowlano - wykonawczego wraz z kosztorysami (inwestorskim i przedmiarem robót) i opracowaniami towarzyszącymi dla przedsięwzięcia inwestycyjnego pod nazwą: Przeprowadzenie robót budowlanych w budynku (tzw. biurowca) przy ul. Kamionka 3 w zakresie jego adaptacji na mieszkania socjalne oraz modernizacji i rozbudowy siedziby Miejskiego Ośrodka Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień - zgodnie z Lokalnym Programem Rewitalizacji Miasta Chełmna na lata 2009 - 2015. a) Obszar opracowania obejmuje budynek położony przy ul. Kamionka 3 w Chełmnie wraz z działką nr 167/2, obr. 7, na której jest położony. b) Zakres zadania obejmuje projekt adaptacji części trzykondygnacyjnej budynku na mieszkania socjalne oraz części dwukondygnacyjnej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień oraz projekt zagospodarowania działki (urządzenie zieleni wraz z terenem rekreacyjnym, systemu komunikacji, itd.). 2) W ramach przedmiotu zamówienia, Wykonawca opracuje: a) ocenę stanu technicznego budynku wraz z jego inwentaryzacją, b) ocenę stanu technicznego przyłączy infrastrukturalnych, b) audyt energetyczny budynku, c) plan zagospodarowania terenu - działki nr 167/2, obr. 7, przy uwzględnieniu stanu zagospodarowania, zabudowy i komunikacji na dz. nr 166, c) koncepcję adaptacji obiektu, na podstawie której, opracowane zostaną właściwe projekty budowlane (po jej zatwierdzeniu przez burmistrza), d) projekty budowlane i wykonawcze dla następujących branż: - architektura, - konstrukcja, - instalacje wewnętrzne (niezależne dla części mieszkalnej i MOPiRPU): wodna, kanalizacyjna, gazowa, centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotła zasilającego i możliwością pracy w dwóch niezależnych obiegach (odrębnie część mieszkalna, odrębnie MOPiRPU), teletechniczna, elektryczna, wentylacyjna, ciepłej wody użytkowej (z uwzględnieniem możliwości zastosowania technologii ekologicznych, np. panele słoneczne) - instalacje zewnętrzne: odgromowa; inne, np. wodne, kanalizacyjne, gazowe itd. jeżeli będą wymagały przełożenia na podstawie przeprowadzonej oceny stanu technicznego i obecnych parametrów urządzeń), e) dla poszczególnych branż opracowane zostaną: - zbiorcze zestawienia kosztów wraz kosztorysami inwestorskimi oraz przedmiarami robót, - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, - Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia (BIOZ) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa; 3) Wykonawca we własnym zakresie pozyska podkłady geodezyjne niezbędne do projektowania; wystąpi o wytyczne do projektowania do gestorów sieci (jeżeli obecne parametry są niewystarczające); wystąpi o wytyczne do Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Toruniu a następnie uzyska stosowne uzgodnienia sporządzonego projektu budowlanego. 4) W przypadku zaistnienia konieczności uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla zakresu objętego opracowaniami projektowymi, wykonawca wystąpi z wnioskiem o wydanie takiej decyzji i dołączy niezbędne opracowania i dokumenty - wynikające z ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199, poz. 1227, ze zm.). 5) Szczegółowe ustalenia dotyczące programu funkcjonalno - użytkowego oraz zakres prac budowlanych w tym nowej aranżacji wnętrz zawarte zostały w Lokalnym Programie Rewitalizacji miasta Chełmna na lata 2009 - 2015. Wyciąg dotyczący przedmiotowego zagadnienia stanowi załącznik nr 9 do siwz. 6) Wymagania projektowe dotyczące mieszkań: - minimalna liczba mieszkań - 8 szt. - każde mieszkanie powinno być opomiarowane w zakresie zużycia mediów, - należy przeanalizować alternatywne sposoby dostarczania ciepła i ciepłej wody użytkowej do mieszkań i zaproponowanie rozwiązania optymalnego pod względem ekonomicznym, wyniki analizy winny znaleźć się w koncepcji adaptacji obiektu przedstawionej do zatwierdzenia, - w przypadku centralnego źródła ciepła należy zaprojektować możliwość odrębnego zasilania w ciepło i ciepłą wodę do części mieszkalnej i MOPiRPU - standard wyposażenia mieszkań winien zawierać podstawowe elementy wyposażenia niezbędne do funkcjonowania lokalu. - izolacyjność cieplną budynku należy zaprojektować w sposób umożliwiający jak najmniejsze zużycie energii na ogrzewanie (dotyczy to w szczególności izolacyjności cieplnej ścian, stropodachów, stolarki, eliminacji mostków cieplnych); jeżeli będzie to możliwe i ekonomicznie uzasadnione należy zastosować rozwiązania umożliwiające dostosowanie budynku do standardu niskoenergetycznego. 7) Wymagania projektowe dotyczące MOPiRPU: - w projekcie należy przewidzieć wielkość poszczególnych pomieszczeń ich liczbę i wyposażenie odpowiednio do potrzeb ośrodka zawartych w Lokalnym Programie Rewitalizacji, - funkcje przeznaczone dla osób niepełnosprawnych należy przewidzieć na parterze obiektu a w przypadku braku takiej możliwości na pierwszym piętrze przy uwzględnieniu konieczności budowy windy, - dopuszcza się całkowitą zmianę kompozycji wnętrz obiektu wraz z wewnętrznym układem komunikacyjnym (schody, korytarze). - izolacyjność cieplną budynku należy zaprojektować w sposób umożliwiający jak najmniejsze zużycie energii na ogrzewanie (dotyczy to w szczególności izolacyjności cieplnej ścian, stropodachów, stolarki, eliminacji mostków cieplnych); jeżeli będzie to możliwe i ekonomicznie uzasadnione należy zastosować rozwiązania umożliwiające dostosowanie budynku do standardu niskoenergetycznego. 8) Dokumentacja winna być opracowana na bazie obowiązujących norm i przepisów prawa budowlanego, winna być kompletna pod względem projektowym jak i formalno - prawnym tj. posiadać wszelkie opinie i uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.24.00.00-2, 71.32.00.00-7. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium III.2) ZALICZKI Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku W przetargu może wziąć udział wykonawca, który posiada niżej wymienione uprawnienia lub dysponuje osobami o następujących kwalifikacjach zawodowych: a) uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie tego faktu należy dołączyć kopię uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o członkostwie właściwej izby samorządu zawodowego, b) uprawnienia budowlane w specjalności telekomunikacyjnej bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie tego faktu należy dołączyć kopię uprawnień oraz aktualne zaświadczenie o członkostwie właściwej izby samorządu zawodowego, c) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie tego faktu należy dołączyć kopię uprawnień i aktualne zaświadczenie o członkostwie właściwej izby samorządu zawodowego, d) uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego - na potwierdzenie tego faktu należy dołączyć kopię uprawnień i aktualne zaświadczenie o członkostwie właściwej izby samorządu zawodowego,
III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku wykaz realizacji w zakresie opracowania projektów budowlanych wielobranżowych o minimalnej wartości opracowania nie mniejszej niż 40.000 zł w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie; z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą się wykonaniem co najmniej jednego projektu o w/w wartości - zał. nr 4 do siwz,
III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; (urządzenia biurowe, oprogramowanie itd. ) w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy wykażą się posiadaniem sprzętu i oprogramowania umożliwiającego opracowanie przedmiotu zamówienia w formie elektronicznej (edytor tekstu, program graficzny) - zał. nr 5 do siwz,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku należy dołączyć informację na temat pracowników, którzy będą wykonywać zamówienie objęte przetargiem - zał. nr 6 do siwz, w postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy w zespole projektowym dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje określone w pkt. 1 a - d siwz. W przypadku, gdy osoba o wymaganych kwalifikacjach nie jest pracownikiem zamawiającego konieczne jest dołączenie do oferty oprócz dokumentów potwierdzających kwalifikacje, również oświadczenie o podjęciu realizacji części zamówienia w ramach swojej specjalności.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Wykonawca przedstawia oświadczenie wg wzoru załączonego do specyfikacji - zał. nr 3.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobamiwykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Przewiduje się zmianę umowy dotyczącą terminów w następujących przypadkach: - konieczności wystąpienia o decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach, - konieczności sporządzenia dodatkowych analiz i badań niezbędnych do opracowania projektu budowlanego, których wykonania nie można było przewidzieć w momencie przystąpienia do prac projektowych, - przedłużających się uzgodnień projektu budowlanego, nie zawinionych przez Wykonawcę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.chelmno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chełmna ul. Dworcowa 1 86-200 Chełmno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Chełmna ul. Dworcowa 1 86-200 Chełmno
sala nr 101. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt będzie współfinansowany z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego, działanie 7.1.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Załączniki do specyfikacji od 1 do 7
Załącznik do specyfikacji nr 8 projekt umowy
Załącznik do specyfikacji nr 9, wyciąg z LPR

Załączniki

Powiadom znajomego