W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej i kosztorysowej robót remontowo-konserwatorskich budynku Gimnazjum Nr 2 przy ul. Kościuszki 11 w Chełmnie. Kubatura obiektu - ca. 15.000 m3. Powierzchnia zabudowy - ca. 1.000 m2.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Miasto Chełmno
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zgodnie z art. 92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych Burmistrz Miasta Chełmna niniejszym pismem zawiadamia, że dnia 10.03.2008r. Komisja przetargowa dokonała oceny złożonych ofert. Oferta Nr 1 Pracownia Audytorska inż. Jacek Stępień 27- 400 Ostrowiec Św. ul. Bławatna 22 cena brutto (z podatkiem VAT) – 44.164,00 PLN Oferta Nr 2 Pracownia Architektoniczna „ARUS” Sp. z.o.o. ul. Pestalozziego 15 85 – 095 Bydgoszcz cena brutto (z podatkiem VAT) – 170.800,00 PLN Oferta Nr 3 „CONCEPT” Projektowanie Architektoniczne arch. Tomasz Porębny Turznice 40 86 – 302 Grudziądz cena brutto (z podatkiem VAT) – 445.300,00 PLN Streszczenie oceny i porównania złożonych ofert. Kryteria oceny ważnych ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty : 1/ cena oferty - 100 % Punktacja za kryterium ‘’cena” wynosi dla: 1/ oferta nr 1 - 100,00 pkt. 2/ oferta nr 2 - 25,86 pkt. 3/ oferta nr 3 - 9,92 pkt. W świetle przyjętego kryterium w SIWZ (cena oferty – 100%) w postępowaniu przetargowym najkorzystniejszą okazała się i tym samym wybrana do realizacji przedmiotowego zadania oferta Nr 1 uzyskując maksymalną liczbę punktów (100 punktów) w przetargu jw. złożona przez: Pracownia Audytorska inż. Jacek Stępień 27- 400 Ostrowiec Św. ul. Bławatna 22 za kwotę – 44.164,00 zł. brutto Jednocześnie informuję, że w wyznaczonym terminie wpłynęły trzy oferty, żadna oferta nie została odrzucona oraz żaden z wykonawców nie został wykluczony z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.

Chełmno: Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej i kosztorysowej robót remontowo-konserwatorskich budynku Gimnazjum Nr 2 przy ul. Kościuszki 11 w Chełmnie. Kubatura obiektu - ca. 15.000 m3. Powierzchnia zabudowy - ca. 1.000 m2.

Numer ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 19194 - 2008; data zamieszczenia: 29.01.2008

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi




Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6771729, fax 056 6771774.


Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej i kosztorysowej robót remontowo-konserwatorskich budynku Gimnazjum Nr 2 przy ul. Kościuszki 11 w Chełmnie. Kubatura obiektu - ca. 15.000 m3. Powierzchnia zabudowy - ca. 1.000 m2.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji budowlano-wykonawczej i kosztorysowej robót remontowo-konserwatorskich budynku Gimnazjum Nr 2 przy ul. Kościuszki 11 w Chełmnie. Kubatura obiektu - ca. 15.000 m3. Powierzchnia zabudowy - ca. 1.000 m2.

Zakres prac projektowych obejmuje:
- badania i analizy stanu istniejącego,
- pozyskanie dokumentacji istniejącej lub sporządzenie inwentaryzacji w zakresie niezbędnym do celów projektowych,
- sporządzenie audytu energetycznego,
- wymiana ceramicznego pokrycia dachowego z częściową wymiana elementów konstrukcyjnych więźby dachowej,
- docieplenie stropu ostatniej kondygnacji (poddasze nieużytkowe),
- wymiana instalacji odgromowej,
- wymiana obróbek blacharskich,
- wymiana rynien i rur spustowych,
- wymiana stolarki okiennej,
- renowacja witraży,
- wymiana stolarki drzwiowej lub renowacja istniejących drzwi wejściowych,
- uzupełnienie brakujących fragmentów tynków i blend,
- oczyszczenie elewacji (piaskowanie) z uzupełnieniem brakujących cegieł i spoin wraz z renowacją detali architektonicznych,
- kosztorysy inwestorskie,
- przedmiary robót,
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót,
- plan bioz,
- oceny oddziaływania inwestycji na środowisko w przypadku zaistnienia takiej konieczności.

Dokumentacja winna być opracowana na bazie obowiązujących przepisów prawa budowlanego, norm winna być kompletna pod względem projektowym jak i formalno-prawnym tj. posiadać wszelkie opinie i uzgodnienia niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę. Dokumentacja winna być opracowana w 5 - egz. w wersji papierowej oraz w 2 - egz. w wersji elektronicznej w programie pdf dostosowanej do wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych.
Dokumentacja winna być opracowana przy współpracy z wojewódzkimi służbami konserwatorskimi w Toruniu

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 6.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100).


III.2) WARUNKI UDZIAŁU


Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci niewykluczeni na podstawie art. 24 ust.1 i 2, spełniają n/w warunki zawarte w art. 22 ust.1:
- są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi,
- posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy,
- posiadają niezbędna, wiedzę i doświadczenie,
- posiadają potencjał ekonomiczny, a także pracowników zdolnych do wykonania zadania,
- spełniają warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z treścią Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.chelmno.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj.kujawsko-pomorskie oraz na stronie internetowej www.bip.chelmno.pl.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj.kujawsko-pomorskie, pokój nr 3 (biuro podawcze).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie planowane jest do dofinansowania ze środków wspólnotowych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013

Pliki do pobrania:

SIWZ

Załącznik nr 1

Załącznik nr 2

Załącznik nr 3

Załącznik nr 4

Załącznik nr 5

Załącznik nr 6

Załącznik nr 7

Załączniki

SIWZ pdf, 78 kB

Powiadom znajomego