Stanowisko urzędnicze ds. utrzymania i konserwacji zieleni
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Imię i nazwisko Małgorzata Bobowska, Miejscowość Chelmno |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Wybrana kandydatka spełniła wszystkie wymagania wyszczególnione w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy komisja konkursowa stwierdziła, że kandydatka posiada odpowiednie doświadczenie, predyspozycje, umiejętności i wiedzę gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków na stanowisku ds. utrzymania i konwersacji zieleni w Urzędzie Miasta |
Stanowisko | Stanowisko urzędnicze ds. utrzymania i konserwacji zieleni |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miasta Chełmna, Wydział Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno |
Status | rozstrzygnięte |
Burmistrz Miasta Chełmna
ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. utrzymania i konserwacji zieleni
w Urzędzie Miasta Chełmna
I. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie;
2. wykształcenie wyższe o kierunku: ochrona środowiska, rolnictwo, biologia, ogrodnictwo lub architektura krajobrazu;
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych;
4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
5. nieposzlakowana opinia;
6. co najmniej 3 letni staż pracy;
7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
II. Wymagania dodatkowe:
1. doświadczenie zawodowe związane ze specyfiką danego stanowiska;
2. prawo jazdy kat. B;
3. umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
4. predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, samodzielność, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista;
5. bardzo dobra organizacja czasu pracy;
6. aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności;
7. dyspozycyjność;
8. znajomość regulacji prawnych w zakresie Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o ochronie przyrody, ustawy o ochronie zwierząt, ustawy o cmentarzach i chowaniu zmarłych, ustawy o grobach i cmentarzach wojennych, ustawy Prawo zamówień publicznych.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. utrzymanie i konserwacja miejskich terenów zieleni,
2. utrzymanie i konserwacja miejskich placów zabaw,
3. zapewnienie opieki zwierzętom bezpańskim,
4. opieka nad cmentarzami i grobami poległych oraz miejscami pamięci narodowej,
5. kontrola i nadzór w zakresie funkcjonowania cmentarza komunalnego,
6. współpraca z Powiatowym Lekarzem Weterynarii w sprawie chorób zakaźnych zwierząt,
7. współpraca z urzędem wojewódzkim w sprawie pomocy dla rolników,
8. koordynacja zakupów w zakresie zadań realizowanych przez wydział i ich rozliczanie,
9. przygotowanie faktur i przekazanie do księgowości,
10. koordynacja produkcji roślinnej,
11. przygotowanie harmonogramów dyżurów - akcja zima,
12. przygotowanie frontu robót pracowników zieleni,
13. przygotowanie koncepcji zagospodarowania kwietników sezonowych,
14. przeglądy okresowe drzewostanu przyulicznego,
15. przeglądy parków, lasów i skwerów,
16. przygotowanie wniosków o wycięcie drzew na terenach zieleni miejskiej,
17. kontrola nasadzeń zastępczych drzew i krzewów,
18. przygotowanie wystroju świątecznego miasta,
19. koordynacja i usuwanie awarii oświetlenia świątecznego,
20. koordynacja akcji zima terenów zieleni,
21. czuwanie nad terminowością i zlecanie wykonania przeglądów technicznych obiektów budowlanych,
22. oględziny drzew w związku z wnioskami o usunięcie drzew wpływającymi od interesantów,
23. prace w komisji ds. dotacji gminnych,
24. prowadzenie ksiąg inwentarzowych,
25. przygotowanie programu opieki nad zwierzętami,
26. przygotowanie projektów uchwał,
27. współpraca ze schroniskiem,
28. zaopatrzenie punktu tymczasowego przetrzymywania zwierząt w karmę i niezbędne materiały,
29. prowadzenie ewidencji psów przyjętych do tymczasowego punktu przetrzymywania zwierząt w Osnowie,
30. przygotowanie umów związanych z opieką nad zwierzętami,
31. koordynacja nad właściwym utrzymaniem pojazdów, sprzętu mechanicznego i narzędzi,
32. prowadzenie księgi pochowanych (dotyczy grobów i cmentarzy wojennych),
33. współpraca z urzędem wojewódzkim w sprawie utrzymania grobów i cmentarzy wojennych,
34. zapewnienie opieki zwierzętom odebranym czasowo właścicielom,
35. przygotowanie decyzji o czasowym odebraniu zwierząt,
36. przygotowanie odpowiedzi na informację publiczną,
37. przygotowanie sprawozdań GUS,
38. rozliczanie i kontrola zużycia paliw,
39. zaopatrzenie pracowników w środki ochrony osobistej, odzież i obuwie robocze, posiłki regeneracyjne,
40. przygotowanie zgłoszenia robót budowlanych,
41. przeglądy placów zabaw,
42. przeglądy wiosenne i jesienne miejsc pamięci,
43. przygotowanie wniosków o dofinansowanie,
44. zgłaszanie szkód w mieniu do organów ścigania i ubezpieczycieli,
45. wystawianie faktur w systemie vat,
46. przygotowanie konkursu – koty wolnożyjące,
47. przygotowanie projektu budżetu i uchwał,
48. zakupy inwestycyjne,
49. likwidacja szkód po wichurach i nawałnicach.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. stanowisko: administracyjne;
2. wymiar czasu pracy: pełny etat;
3. miejsce pracy: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, Wydział Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska;
4. praca jednozmianowa;
5. praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
6. współpraca z Wojewodą Kujawsko – Pomorskim, Powiatowym Lekarzem Weterynarii, Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków, Starostwem Powiatowym;
7. praca wiąże się z wyjazdami w teren;
8. bezpośrednia podległość pod Kierownika Wydziału Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska.
V. Dodatkowa informacja:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
VI. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny;
2. życiorys – Curriculum Vitae;
3. kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
4. ewentualne referencje;
5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
6. oryginał kwestionariusza osobowego –wzór złącznik: Kwestionariusz osobowy;
7. podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu w pełni z praw publicznych - wzór załącznik: Oświadczenie o niekaralności;
8. podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych – wzór załącznik: Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych;
9. podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
VII.Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
1. Dokumenty należy składać w Urzędzie Miasta Chełmna do dnia 7 sierpnia 2020 r. do godz. 14.30.
2. Dokumenty można składać osobiście (parter Biuro Informacji Publicznej) w zamkniętej kopercie, pocztą elektroniczną na adres biuro_informacji@chelmno.pl, w przypadku uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno (decyduje data wpływu do Urzędu) z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. utrzymania i konwersacji zieleni”.
3. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
1. Otwarcie kopert z dokumentami aplikacyjnymi nastąpi komisyjnie w Urzędzie Miasta Chełmna w dniu 10 sierpnia 2020 r., o godz. 10.30.
2. Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu oraz rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie.
3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chelmno.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Chełmna.
4. Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Miasta Chełmna.
5. Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie BIP Urzędu Miasta w Chełmnie.
IX. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
1. Administratorem Pani/Pana danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miasta Chełmna ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Burmistrz Urzędu Miasta Chełmna.
2. Może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod.um@chelmno.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora z dopiskiem IOD.
3. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa tj. art. 221 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U.2018 poz. 917 z późn. zm.), § 1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz.U.2017 poz. 894 z późn. zm.) oraz art. 6 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2018 poz. 1260 i poz. 1669) będą przetwarzane w celu obecnego postepowania rekrutacyjnego zgodnie z art. 6 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. z póź. zm.) (dalej RODO). Natomiast inne dane (o ile zostaną podane) w tym dane do kontaktu będą przetwarzane na podstawie zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4. Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń w związku z przeprowadzoną rekrutacją.
5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
6. Jeżeli Pani/Pana dane przetwarzane są na podstawie zgody przysługuje Pani/panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie praz Panią/Pana danych osobowych wynikających z przepisów, o których mowa w pkt. 3 jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.
Burmistrz Miasta: Artur Mikiewicz
Chełmno, 15 lipca 2020 r.