W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Uchwała nr XVII/124/2020

Szczegóły
jakiego organu Rady Miasta Chełmna
z dnia
w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji planu pracy Komisji Skarg, Petycji i Wniosków Rady Miasta Chełmna za 2019 rok
na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. 2019,poz. 506 z późn.zm.)
status uchwały obowiązująca

Uchwała Nr XVII/124/2020 Rady Miasta Chełmna z dnia 19 lutego 2020 r. w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji planu pracy Komisji  Skarg, Petycji i Wniosków  Rady Miasta Chełmna  za 2019 rok
 

§ 1.  Przyjmuje się sprawozdanie z realizacji planu pracy Komisji Skarg, Petycji  i Wniosków   Rady Miasta  za 2019 rok, stanowiące załącznik do  niniejszej  uchwały.
§ 2.   Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
 
                                            Przewodniczący Rady Miasta:  W Strzelecki

 
 
 
 

Załączniki

Powiadom znajomego