W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



LI/305/2018

Szczegóły
jakiego organu RADY MIASTA CHEŁMNA
z dnia
w sprawie przyjęcia sprawozdania z kontroli Wydziału Gospodarowania Nieruchomościami Urzędu Miasta Chełmna przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Miasta Chełmna w dniach od 8 maja 2018 roku do 10 września 2018 r.
na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2018 roku, poz. 994 z późn. zm ), oraz Uchwały Nr XLII/241/2017 Rady Miasta Chełmna z dnia 19 grudnia 2017 roku w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Chełmna na 2018 rok, działając zgodnie z § 45, ust. 6 Statutu Miasta Chełmna przyjętego uchwałą Rady Miasta Chełmna Nr VI/45/2011 z dnia 29 marca 2011 r. uchwala się, co następuje
status uchwały obowiązująca

§ 1.      Przyjmuje   się    sprawozdanie  z  kontroli Wydziału Gospodarowania
           Nieruchomościami Urzędu Miasta Chełmna, stanowiące  załącznik  
           do  niniejszej uchwały.
 
§ 2.      Wykonanie uchwały zleca się  Burmistrzowi  Miasta.
 
§ 3.      Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
                                  
 
 
 
 
                                                        Przewodniczący Rady Miasta:   J. Błażejewicz



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Załączniki

załącznik doc, 13 kB

Powiadom znajomego