IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta
musi być zabezpieczona wadium w PLN w wysokości 100 000,00 zł (słownie:
sto tysięcy złotych 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub
poręczeniach
spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy
jest zawsze
poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach
ubezpieczeniowych,
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5
pkt 2 ustawy
z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju
Przedsiębiorczości
(Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
4. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca wpłaca wadium
przelewem na rachunek bankowy nr konta 50 9486 0005 0000 0361 2000 0029
odpowiednio z dopiskiem - Wadium - Roboty budowlane związane z
realizacją w latach 2017/2018 projektu
pn. „Modernizacja kinoteatru Rondo na szeroką działalność Chełmińskiego
Domu Kultury”.
5. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin
uznania na
rachunku bankowym zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu
zamawiający
przechowuje na rachunku bankowym.
6. W przypadku wniesienia wadium w gwarancji lub poręczeniu ich treść
musi zawierać okoliczności zatrzymania wadium przez Zamawiającego
wynikające z art. 46 ust.4a-5 ustawy Pzp.
7. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz wykonawca
załącza do oferty kopię dokumentu stwierdzającego wniesienie wadium
potwierdzoną za zgodność
z oryginałem i załącza oryginał tego dokumentu w sposób umożliwiający
dokonanie
odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty.
8. Oferta, która nie będzie zabezpieczona na okres określony w ustawie
dopuszczalną formą wadium, nie będzie rozpatrywana, a Wykonawca zostanie
wykluczony z postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego.
9. Wadium należy wnieść zgodnie z postanowieniami art. 45 ustawy Prawo
zamówień
publicznych.
10. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć ofertę wadium na cały okres
związania ofertą.
11. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z postanowieniami
art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone
dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów
dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów
elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach
umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione
wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich
udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli
licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu
elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie
połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
A Cena oferty | 60,00 |
B Przedłużony okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy
podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny
ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców
w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń
informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Nie
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone
do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo
ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej
umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru
wykonawcy:
Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
(wg.
Paragrafu 25 wzorca umowy) 1. Dokonanie istotnych zmian postanowień
Umowy w stosunku do treści Oferty Wykonawcy jest możliwe w następujących
przypadkach:
1) zmiany terminu wykonania Umowy lub terminu realizacji poszczególnych
etapów Umowy, jeżeli jej/ich wykonanie w terminach określonych w §3
Umowy jest niemożliwe z przyczyn niezawi-nionych przez Wykonawcę, w tym w
szczególności:
a) konieczności synchronizacji terminów realizacji innych umów, zadań
(projektów), w tym realizowanych, prowadzonych lub planowanych przez
Zamawiającego, a powiązanych z realizacją przedmiotu Umowy lub mających
wpływ na realizacje przedmiotu Umowy,
b) ustalenia przez Strony zmiany sposobu realizacji przedmiotu Umowy w
postaci koniecz-ności wykonania prac dodatkowych lub zamiennych, w
szczególności w oparciu o protokół konieczności zatwierdzony przez
Zamawiającego,
c) wywołanych treścią decyzji administracyjnych lub orzeczeń sądowych;
d) w przypadkach wskazanych w §3 ust. 5 Umowy;
1) zmiany sposobu wykonania przedmiotu Umowy (np. zmiany technologii
wykonania przed-miotu Umowy, zmiany rodzaju, technologii lub ilości
prac, zmiany sposobu realizacji prac), spowo-dowanej m. in., choć nie
wyłącznie:
a) okolicznościami, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia
Umowy,
b) zmianą obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich norm
branżowych,
c) treścią decyzji administracyjnych lub orzeczeń sądowych,
d) wystąpieniem kolizji z realizacją innych zadań (projektów), w tym
prowadzonych lub pla-nowanych przez Zamawiającego, a powiązanych z
realizacją przedmiotu Umowy lub ma-jących wpływ na realizacje przedmiotu
Umowy;
1) zmiany wynagrodzenia:
a) w przypadkach zmian Umowy dokonywanych na podstawie pkt. 1) lub 2)
powyżej – jako bezpośredni skutek tych zmian, lub
b) w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług
(VAT):
jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania
umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia
wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego
przez wykonawcę,
jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów
wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość
zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT
do zapłacenia przez wykonawcę,
a) w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części
przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące
Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za
wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które
Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi
świadczeniami.
1. W celu uniknięcia wątpliwości określa się, że nie stanowią zmiany
Umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych
wprowadzanie zmian nie modyfikujących Umowy w sposób istotny, a w
szczególności:
1) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną
Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego),
2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów
między Stronami,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data:
2017-07-28, godzina:
10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną
potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą:
do:
okres w dniach:
30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z
budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z
pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o
Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie
całości lub części zamówienia:
Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o
udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na
badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały
mu przyznane
Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe: