W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Przetarg na podstawie art. 70(1) ustawy Kodeks Cywilny

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Nadzór inwestorski wielobranżowy w ramach robót budowlanych obejmujących realizację zadania pod nazwą „Przeprowadzenie robót budowlanych w budynku (tzw. biurowca) przy ul. Kamionka 3 w zakresie jego adaptacji na mieszkania socjalne oraz modernizacji i rozbudowy siedziby Miejskiego Ośrodka Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień” realizowanego zgodnie z Lokalnym Programem Rewitalizacji Miasta Chełmna na lata 2009 - 2015.
Status zamówienia unieważnione
Nr sprawy TI.271.7.2011.
Zamawiający Gmina Miasto Chełmno
Tryb zamówienia Przetarg na podstawie art. 70(1) ustawy kodeks cywilny
Wartość zamówienia poniżej 14.000 EURO
Termin składania ofert
unieważnienie
W załączeniu pismo dotyczące unieważnienia postępowania.


OGŁOSZENIE O PRZETARGU
GMINA MIASTA CHEŁMNA
z siedzibą przy ul. Dworcowej 1 w Chełmnie (86-200)
Województwo Kujawsko – Pomorskie, Powiat Chełmiński
W imieniu, której działa BURMISTRZ MIASTA CHEŁMNA
Na podstawie art. 701 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
 
Ogłasza przetarg o wartości zamówienia mniejszej niż 14.000 € na:
1.  Nazwa zamówienia:
Nadzór inwestorski wielobranżowy w ramach robót budowlanych obejmujących realizację zadania pod nazwą „Przeprowadzenie robót budowlanych w budynku (tzw. biurowca) przy ul. Kamionka 3 w zakresie jego adaptacji na mieszkania socjalne oraz modernizacji i rozbudowy siedziby Miejskiego Ośrodka Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień” realizowanego zgodnie z Lokalnym Programem Rewitalizacji Miasta Chełmna na lata 2009 - 2015.
2.  Przedmiot zamówienia:
1)      Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie nadzoru inwestorskiego wielobranżowego w ramach robót budowlanych obejmujących realizację zadania pod nazwą: „Przeprowadzenie robót budowlanych w budynku (tzw. biurowca) przy ul. Kamionka 3 w zakresie jego adaptacji na mieszkania socjalne oraz modernizacji i rozbudowy siedziby Miejskiego Ośrodka Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień” zgodnie z Lokalnym Programem Rewitalizacji Miasta Chełmna na lata 2009 - 2015.
2)      Nadzór inwestorski prowadzony będzie w następujących branżach:
a) konstrukcyjno – budowlanej,
b) elektrycznej,
c) sanitarnej.
3) Obszar i zakres przedmiotu zmówienia:
a)      Obszar przedmiotu zamówienia obejmuje nadzorowanie robót budowlanych w budynku przy ul. Kamionka 3 zlokalizowanym na dz. nr 167/2 położonej w Chełmnie; zagospodarowanie działek nr 167/2 i 166 oraz wykonanie przyłączy technicznych z sieci zlokalizowanych na dz. nr 158/2 (ulica Kilińskiego) do budynku przy ul. Kamionka 3 w Chełmnie.
b)      Zakres robót budowlanych obejmuje adaptację części trzykondygnacyjnej budynku na mieszkania socjalne oraz części dwukondygnacyjnej na potrzeby Miejskiego Ośrodka Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Uzależnień wraz z zagospodarowaniem terenu.
c)      Parametry obiektu:
- Liczba kondygnacji – 2 i 3;
- Powierzchnia zabudowy – 451 m2;
- Powierzchnia użytkowa – 847 m2;
- Kubatura – 2470 m2
4) W ramach realizacji przedmiotu umowy inspektor nadzoru każdej z branż będzie miał następujące obowiązki:
a)      reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
b)      sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie;
c)      sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; 
d)     potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad,
e)      inne obowiązki określone w projekcie umowy.
 
3. Czas realizacji zamówienia:
a) rozpoczęcie nadzoru – od zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych,
b) zakończenie nadzoru – w ciągu 20 dni od daty zakończenia robót budowlanych, których zakończenie przewidywane jest na dzień 30 listopada 2011 r.
 
4. Informacja   o   miejscu,   terminie   i   zasadach   uzyskania   szczegółowej informacji na temat zamówienia:
Warunki przetargu można uzyskać w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta Chełmna
ul. Dworcowa 1
86-200 Chełmno, pok. Nr 216,
 
lub na stronie internetowej:    http://www.bip.chelmno.pl/
 
5. Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
7. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 4.04.2011. do godziny : 12.00
W siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta Chełmna
ul. Dworcowa 1                     86-200 Chełmno, pok. Nr 101
 
8. Informacja o możliwości unieważnienia postępowania:
Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia postępowania w następujących przypadkach:
a) nie wpłynie żadna oferta,
b)  żadna z ofert nie spełni warunków przetargu,
 c) wartość najniższej oferty przekroczy sumę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zadania,
d)  zamawiający nie otrzyma środków z Unii Europejskiej na współfinansowanie przedmiotowego zadania.
Chełmno, dnia ....21.03.2011.......
                                                                                          BURMISTRZ
                                                                                  mgr Mariusz Kędzierski          

Ogłoszenie o zamówieniu
Warunki przetargu
Druk oferty przetargowej
Wzór umowy na nadzory

Dokumentacja projektowa, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, audyt energetyczny budynku - załączniki  od 8 do 11 do pobrania pod poniższym adresem:

Załączniki

Powiadom znajomego