przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu pn. „Skuteczne, przejrzyste i efektywne urzędy administracji samorządowej (nr POKL.05.02.01-00-015/10) |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Nr sprawy | Or.VII.ESz.3410-1/11 |
Zamawiający | Gmina Miasto Chełmno |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | poniżej kwoty wynikające z art. 11 ust. 8 ustawy Pzp |
Termin składania ofert |
Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.10.113.759 j.t. z późn. zm.) zawiadamia się, że w dniu 25 stycznia 2011 roku wpłynął do zamawiającego wniosek o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przedmiotowego postępowania dotyczące:
1. W punkcie 6.1.2 SIWZ Zamawiający wskazuje, że Wykonawca w wykazie osób, które będą
Uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia powinien wskazać zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami. Natomiast Załącznik nr 4 do SIWZ nie zawiera pól przeznaczonych na umieszczenie tychże informacji.
Uwzględniając powyższe w jaki sposób należy umieścić te informacje w Załączniku nr 4 tak aby było to zgodne z zapisami punktu 6.1.2 SIWZ?
2. Czy w związku z tym, że Zamawiający w punkcie 6.2 SIWZ wskazał, że osoba fizyczna składa jedynie oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn.zm.) - zwalnia to osobę fizyczną ze składania oświadczenia dot. potwierdzenia nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ), mimo iż załącznik ten wskazuje na okoliczności, które mogą również dotyczyć osób fizycznych (vide okoliczności określone w art.24 ust.1 pkt 1, 3 i 4 oraz w ust.2)?
3. W załączniku nr 1 do SIWZ (formularzu ofertowym) znajduje się wolne pole dotyczące daty
opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Urzędu Zamówień publicznych. Jeśli oferent ma samodzielnie wpisać tę datę, to proszę o informacje kiedy zostało opublikowane rzeczone ogłoszenie.
4. Czy osoba fizyczna składająca ofertę jest zobowiązana do składania Załącznika nr 5 do SIWZ („Wykaz wykonywanych usług…”) oraz wskazywania, iż dołączyła taki dokument do oferty (vide pkt 3 Załącznika nr 1 do SIWZ)?
5. Czy spełniony zostanie warunek dot. wiedzy i doświadczenia sprecyzowany w punkcie 5 SIWZ przez Wykonawcę, który wskaże, iż dysponuje osobą posiadającą wymagane wykształcenie, wiedzę i doświadczenie, zaś okres prowadzonej przez tegoż Wykonawcę działalności jest krótszy niż 3 lata?.
na który Zamawiający udziela następującej odpowiedzi:
W zakresie odpowiedzi na pytanie 1:
* informacje dotyczące zakresu wykonywanych czynności oraz informacje o podstawie dysponowania tymi osobami należy umieścić pod tabelą Załącznika nr 4.
W zakresie odpowiedzi na pytanie nr 2:
*osoba fizyczna nie wpisana do KRS składa jedynie oświadczenie z art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
W zakresie odpowiedzi na pytanie nr 3:
* rzeczone ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 21 stycznia 2011 roku, nr ogłoszenia 24753-2011. Oferent ma samodzielnie wpisać tę datę.
W zakresie odpowiedzi na pytanie nr 4
* osoba fizyczna składająca ofertę jest zobowiązana do złożenia załącznika nr 5 i wskazania, że dołączyła taki dokument do oferty.
W zakresie odpowiedzi na pytanie nr 5:
* warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia sprecyzowany w punkcie 5 SIWZ nie zostanie spełniony jeśli okres prowadzenia działalności będzie krótszy niż 3 lata.
Udzielona odpowiedź nie powoduje konieczności zmiany w SIWZ i zmiany terminu składania ofert.
Koordynator Projektu będzie odpowiedzialny za:
a) zarządzanie całością projektu, w tym zasobami kadrowymi, rzeczowymi i finansowymi w jego ramach,
b) pisemne zatwierdzanie w siedzibie Zamawiającego raportów i sprawozdań zgodnie z zasadami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a w przypadku zgłoszenia przez Instytucję Wdrażającą wątpliwości bądź uwag dotyczących tych dokumentów – przygotowywanie pisemnych wyjaśnień w tym zakresie,
c) nadzór nad przebiegiem procesu rekrutacji uczestników na poszczególnych etapach realizacji projektu,
d) nadzór i zapewnienie prawidłowości rzeczowo-finansowej realizacji projektu zgodnie z założeniami wniosku o dofinansowanie i umową o dofinansowanie projektu,
e) bieżącą współpracę z zespołem projektowym i Grupą Sterującą, w tym organizacja systematycznych spotkań zespołu projektowego,
f) bieżące monitorowanie realizowanego projektu,
g) przedstawianie Zamawiającemu propozycji strategicznych decyzji dotyczących projektu w formie pisemnej, w tym w szczególności decyzji o charakterze finansowym,
h) zatwierdzanie dokumentów i pism zewnętrznych,
i) nadzór nad promocją, ewaluacją i sprawozdawczością projektu zgodnie z Wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
j) pisemne zatwierdzanie w siedzibie Zamawiającego wymaganych sprawozdań do Instytucji Wdrażającej, w tym wniosków o płatność, w wymaganych i obowiązujących terminach,
k) przygotowywanie w formie pisemnej informacji dla Instytucji Wdrażającej dotyczących zmian w projekcie,
l) przeprowadzanie kontroli wewnętrznych oraz zewnętrznych dotyczących realizacji projektu,
m) weryfikowanie dokumentów projektu pod względem merytorycznym,
n) wykonywanie powierzonych zadań na sprzęcie komputerowym i biurowym w siedzibie Zamawiającego w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji zadań wykonywanych przez Wykonawcę w godzinach pracy Urzędu Miasta Chełmno.
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt pn. „Skuteczne, przejrzyste i efektywne urzędy administracji samorządowej” (nr POKL.05.02.01-00-015/10) współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki - Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej).
Projekt realizowany jest przez Gminę Miasto Chełmno jako Lidera projektu w partnerstwie z Gminą Świecie, Gminą Unisław i Gminą Papowo Biskupie.
Okres realizacji przedsięwzięcia: 1 stycznia 2011 roku – 31 grudnia 2012 roku.
Wartość projektu ogółem wynosi: 863 496,00 złotych.
Celem głównym projektu jest podniesienie sprawności funkcjonowania 4 urzędów w aspekcie realizowanych usług publicznych oraz podwyższenie kompetencji 145 urzędników (56 mężczyzn i 89 kobiet) , w tym co najmniej 20% w wieku 45+ w okresie od 1 stycznia2011 roku do 31 grudnia 2012 roku.
Celami szczegółowymi projekt są: 1. poprawa jakości funkcjonowania 3 urzędów dzięki stosowaniu systemu zarządzania jakością CAF w 3 JST ; 2. doskonalenie jakości obsługi klienta w 1 urzędzie poprzez wdrożenie systemu monitorowania jakości obsługi klientów; 3. poprawa systemu zarządzania kadrami poprzez wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr w 2 JST; 4. wzmocnienie działań 3 JST skierowanych na wzrost partycypacji społecznej mieszkańców 3 JST poprzez usprawnienie procedur konsultacji społecznych; 5.promowanie postaw etycznych wśród urzędników poprzez przyjęcie kodeksu etycznego w 2 JST; 6. usprawnienie procesu przygotowywania aktów administracyjnych poprzez przeszkolenie 60 urzędników; 7.wzmocnienie zdolności stanowienia prawa miejscowego i realizacji wybranych funkcji kierowniczych poprzez objęcie szkoleniami 24 urzędników; 8. wzrost kompetencji urzędników z 4 JST poprzez szkolenia specjalistyczne dla 52 urzędników oraz szkolenia komputerowe dla 60 urzędników; 9. wzrost adekwatności kwalifikacji formalnych na stanowisku pracy poprzez udział 16 urzędników w studiach podyplomowych.
W ramach wdrażanego projektu przewidziana jest realizacja następujących działań:
1. zarządzanie projektem; 2. stosowanie systemu zarządzania jakością CAF w 3 JST (Chełmno, Świecie, Papowo Biskupie); 3. wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów z jakości usług publicznych oraz funkcjonowania urzędu w 1 JST (Świecie); 4. wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników urzędu na podstawie aktualnych opisów stanowisk w 2 JST (Świecie, Unisław); 5. Usprawnienie/wdrożenie procedury konsultacji społecznych w sprawach ważnych dla gminy w 3 JST (Chełmno, Świecie, Papowo Biskupie); 6. przyjęcie kodeksu etycznego pracowników urzędu gminy oraz wdrożenie procedur postępowania w przypadku naruszenia kodeksu etycznego w 2 JST (Papowo Biskupie, Unisław); 7. szkolenia specjalistyczne dla urzędników z 4 JST przygotowujących decyzje administracyjne;8. szkolenia ogólne i specjalistyczne dla urzędników z 4 JST na kierowniczych stanowiskach urzędniczych; 9. szkolenia specjalistyczne dla urzędników z 4 JST według potrzeb stanowiska pracy; 10. studia podyplomowe oraz szkolenia komputerowe dla urzędników z 4 JST wg potrzeb stanowiska pracy; 11.wkład własny pochodzący ze środków budżetu 4 JST.
Dokumentacja do pobrania
SIWZ
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Załącznik nr 4
Zalącznik nr 5
Załącznik nr 6