W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu pn. „Skuteczne, przejrzyste i efektywne urzędy administracji samorządowej (nr POKL.05.02.01-00-015/10)
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy Or.VII.ESz.3410-1/11
Zamawiający Gmina Miasto Chełmno
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej kwoty wynikające z art. 11 ust. 8 ustawy Pzp
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Zgodnie z art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo Zamówień Publicznych Burmistrz Miasta Chełmna niniejszym pismem zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej ofert. 1)Wybór najkorzystniejszej oferty (należy podać nazwę, siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano wraz z uzasadnieniem jej wyboru): Oferta Nr 1 złożona przez: Pan Wojciech Gołąb ul. Edwarda Stachury 6 m. 30 86-300 Grudziądz Kryterium cena brutto: 96.600,00 zł. Łączna punktacja 100,00 pkt Oferta została wybrana do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego.
WYJAŚNIENIE SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
 
       Działając na podstawie art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U.10.113.759 j.t. z późn. zm.) zawiadamia się, że w dniu 25 stycznia 2011 roku wpłynął do zamawiającego wniosek o wyjaśnienie specyfikacji istotnych warunków zamówienia do przedmiotowego postępowania dotyczące:
 
1. W punkcie 6.1.2 SIWZ Zamawiający wskazuje, że Wykonawca w wykazie osób, które będą
Uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia powinien wskazać zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie dysponowania tymi osobami. Natomiast  Załącznik nr 4 do SIWZ nie zawiera pól przeznaczonych na umieszczenie tychże informacji.
Uwzględniając powyższe w jaki sposób należy umieścić te informacje w Załączniku nr 4 tak aby było to zgodne z zapisami punktu 6.1.2 SIWZ?
2. Czy w związku z tym, że Zamawiający w punkcie 6.2 SIWZ wskazał, że osoba fizyczna składa jedynie oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 z późn.zm.) -  zwalnia to osobę  fizyczną ze  składania oświadczenia dot. potwierdzenia nie podleganiu wykluczeniu na  podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tejże ustawy (zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ), mimo iż załącznik ten wskazuje na  okoliczności, które mogą również dotyczyć osób fizycznych (vide okoliczności określone w art.24 ust.1 pkt 1, 3 i 4 oraz w ust.2)?
3. W załączniku nr 1 do SIWZ (formularzu ofertowym) znajduje się wolne pole dotyczące daty
opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Urzędu Zamówień publicznych. Jeśli oferent ma samodzielnie wpisać tę datę, to proszę o informacje kiedy zostało opublikowane rzeczone ogłoszenie.
4. Czy osoba fizyczna składająca ofertę jest zobowiązana do składania Załącznika nr 5 do SIWZ („Wykaz wykonywanych usług…”)  oraz wskazywania, iż dołączyła taki dokument do oferty (vide pkt 3 Załącznika nr 1 do SIWZ)?
5. Czy spełniony zostanie warunek dot. wiedzy i doświadczenia sprecyzowany w punkcie 5 SIWZ przez Wykonawcę, który wskaże, iż dysponuje osobą posiadającą wymagane wykształcenie, wiedzę i doświadczenie, zaś okres prowadzonej przez tegoż Wykonawcę działalności jest krótszy niż 3 lata?.

na który Zamawiający udziela następującej odpowiedzi:
 
 
W zakresie odpowiedzi na pytanie 1:
 
* informacje dotyczące zakresu wykonywanych czynności oraz  informacje o podstawie dysponowania tymi osobami należy umieścić pod tabelą Załącznika nr 4.
 
W zakresie odpowiedzi na pytanie nr 2:
 
*osoba fizyczna nie wpisana do KRS składa jedynie oświadczenie z art. 24 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
 
W zakresie odpowiedzi na pytanie nr 3:
 
* rzeczone ogłoszenie zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych Urzędu Zamówień Publicznych w dniu 21 stycznia 2011 roku, nr ogłoszenia 24753-2011. Oferent ma samodzielnie wpisać tę datę.
 
W zakresie odpowiedzi na pytanie nr 4
 
* osoba fizyczna składająca ofertę  jest zobowiązana do złożenia załącznika nr 5 i wskazania, że dołączyła taki dokument do oferty.
                                               
W zakresie odpowiedzi na pytanie nr 5:
 
* warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia sprecyzowany w punkcie 5 SIWZ nie zostanie spełniony jeśli okres prowadzenia działalności będzie krótszy niż 3 lata.
 
 
Udzielona odpowiedź nie powoduje konieczności zmiany w SIWZ  i zmiany terminu składania ofert.





Pełnienie funkcji Koordynatora Projektu pn. „Skuteczne, przejrzyste i efektywne urzędy administracji samorządowej” (nr POKL.05.02.01-00-015/10) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki  - Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej).
 
Koordynator Projektu będzie odpowiedzialny za:
a) zarządzanie całością projektu, w tym zasobami kadrowymi, rzeczowymi  i finansowymi w jego ramach,
b) pisemne zatwierdzanie w siedzibie Zamawiającego raportów i sprawozdań zgodnie z zasadami Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a w przypadku zgłoszenia przez Instytucję Wdrażającą wątpliwości bądź uwag dotyczących tych dokumentów – przygotowywanie pisemnych wyjaśnień w tym zakresie,
c) nadzór nad przebiegiem procesu rekrutacji uczestników na poszczególnych etapach realizacji projektu,
d) nadzór i zapewnienie prawidłowości rzeczowo-finansowej realizacji projektu zgodnie z założeniami wniosku o dofinansowanie i umową o dofinansowanie projektu,
e) bieżącą współpracę z zespołem projektowym i Grupą Sterującą, w tym organizacja systematycznych spotkań zespołu projektowego,
f)  bieżące monitorowanie realizowanego projektu,
g) przedstawianie Zamawiającemu propozycji strategicznych decyzji dotyczących projektu w formie pisemnej, w tym w szczególności decyzji o charakterze finansowym,
h) zatwierdzanie dokumentów i pism zewnętrznych,
i) nadzór nad promocją, ewaluacją i sprawozdawczością projektu zgodnie z Wytycznymi Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
j) pisemne zatwierdzanie w siedzibie Zamawiającego wymaganych sprawozdań do Instytucji Wdrażającej, w tym wniosków o płatność, w wymaganych i obowiązujących terminach,
k) przygotowywanie w formie pisemnej informacji dla Instytucji Wdrażającej dotyczących zmian w projekcie,
l) przeprowadzanie kontroli wewnętrznych oraz zewnętrznych dotyczących realizacji projektu,
m) weryfikowanie dokumentów projektu pod względem merytorycznym,
n) wykonywanie powierzonych zadań na sprzęcie komputerowym i biurowym w siedzibie Zamawiającego w zakresie koniecznym do prawidłowej realizacji zadań wykonywanych przez Wykonawcę w godzinach pracy Urzędu Miasta Chełmno.
 
Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:
Projekt pn. „Skuteczne, przejrzyste i efektywne urzędy administracji samorządowej” (nr POKL.05.02.01-00-015/10) współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Program Operacyjny Kapitał Ludzki  - Priorytet V Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej).
Projekt realizowany jest przez Gminę Miasto Chełmno jako Lidera projektu w partnerstwie z Gminą Świecie, Gminą Unisław i Gminą Papowo Biskupie.
Okres realizacji przedsięwzięcia:  1 stycznia 2011 roku – 31 grudnia 2012 roku.
Wartość projektu ogółem wynosi:  863 496,00 złotych.
Celem głównym projektu jest podniesienie sprawności funkcjonowania 4 urzędów w aspekcie realizowanych usług publicznych oraz podwyższenie kompetencji 145 urzędników (56 mężczyzn i 89 kobiet) , w tym co najmniej 20% w wieku 45+ w okresie od 1 stycznia2011 roku do 31 grudnia 2012 roku.
Celami szczegółowymi projekt są:  1.  poprawa jakości funkcjonowania 3 urzędów dzięki stosowaniu systemu zarządzania jakością CAF w 3 JST ; 2. doskonalenie jakości obsługi klienta w 1 urzędzie poprzez wdrożenie systemu monitorowania jakości obsługi klientów; 3. poprawa systemu zarządzania kadrami poprzez wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr w 2 JST; 4. wzmocnienie działań 3 JST skierowanych na wzrost partycypacji społecznej mieszkańców 3 JST poprzez usprawnienie procedur konsultacji społecznych;  5.promowanie postaw etycznych wśród urzędników poprzez przyjęcie kodeksu etycznego w 2  JST; 6. usprawnienie procesu przygotowywania aktów administracyjnych poprzez przeszkolenie 60 urzędników; 7.wzmocnienie zdolności stanowienia prawa miejscowego i realizacji wybranych funkcji kierowniczych poprzez objęcie szkoleniami 24 urzędników; 8. wzrost kompetencji urzędników z 4 JST poprzez szkolenia specjalistyczne dla 52 urzędników oraz szkolenia komputerowe dla 60 urzędników; 9. wzrost adekwatności kwalifikacji formalnych na stanowisku pracy poprzez udział 16 urzędników w studiach podyplomowych.
W ramach wdrażanego projektu przewidziana jest realizacja następujących działań:
1. zarządzanie projektem; 2. stosowanie systemu zarządzania jakością CAF w 3 JST (Chełmno, Świecie, Papowo Biskupie); 3. wdrożenie systemu monitorowania poziomu satysfakcji klientów z jakości usług publicznych oraz funkcjonowania urzędu w 1 JST (Świecie); 4. wdrożenie systemu rozwoju kompetencji kadr opartego na badaniu luk kompetencyjnych i potrzeb szkoleniowych pracowników urzędu na podstawie aktualnych opisów stanowisk w 2 JST (Świecie, Unisław);  5.  Usprawnienie/wdrożenie procedury konsultacji społecznych w sprawach ważnych dla gminy w 3 JST (Chełmno, Świecie, Papowo Biskupie); 6. przyjęcie kodeksu etycznego pracowników urzędu gminy oraz wdrożenie procedur postępowania w przypadku naruszenia kodeksu etycznego w 2 JST (Papowo Biskupie, Unisław); 7. szkolenia specjalistyczne dla urzędników z 4 JST przygotowujących decyzje administracyjne;8. szkolenia ogólne i specjalistyczne dla urzędników z 4 JST na kierowniczych stanowiskach urzędniczych; 9. szkolenia specjalistyczne dla urzędników z 4 JST  według potrzeb stanowiska pracy; 10. studia podyplomowe oraz szkolenia komputerowe dla urzędników z 4 JST wg potrzeb stanowiska pracy; 11.wkład własny pochodzący ze środków budżetu 4 JST.

Dokumentacja do pobrania
SIWZ
Załącznik nr 1
Załącznik nr 2
Załącznik nr 3
Załącznik nr 4
Zalącznik nr 5
Załącznik nr 6

Załączniki

SIWZ pdf, 138 kB

Powiadom znajomego