W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na "Zorganizowanie i prowadzenie obsługi płatnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie miasta Chełmna w ustalonej przez Radę Miasta w Chełmnie Strefie Płatnego Parkowania"
Status zamówienia rozstrzygnięte
Nr sprawy GM.I/JB.341-7/
Zamawiający Burmistrz Miasta Chełmna
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14.000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
W toku badania i oceny oferty, w świetle przyjętych kryteriów do realizacji zadania została wybrana oferta : „COOL AR” Sp. z o.o., ul. Budowlanych 3, 86-300 Grudziądz za cenę określoną wskaźnikiem procentowym w wysokość 57 %, liczonym od uzyskanych wpływów z pobranych i wpłaconych na konto Zamawiającego opłat za parkowanie, łącznie z opłatami dodatkowymi za nieuiszczenie i nieprzedłużenie opłaty za parkowanie pojazdu w SPP.
Zamawiający ogłasza przetarg w trybie nieograniczonym
na zadanie pn.

 „Zorganizowanie i prowadzenie obsługi płatnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie miasta Chełmna w ustalonej przez Radę Miasta w Chełmnie Strefie Płatnego Parkowania”

Rodzaj zamówienia – usługi
Tryb postępowania – przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia – powyżej 14.000 euro

Wspólny słownik zamówień (CPV): 63712400-7- usługi w zakresie obsługi parkingów 
                                                       
Określenie przedmiotu zamówienia
Zorganizowanie i prowadzenie obsługi płatnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie miasta Chełmna w ustalonej przez Radę Miasta w Chełmnie Strefie Płatnego Parkowania.

pliki do pobrania:
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
Ogłoszenie o przetargu
Projekt umowy
Mapka
Uchwała Rady Miasta
Uchwała cz. 2
Załącznik na 1 do Uchwały
Załacznik nr 2 do Uchwały
Załacznik nr 2 cz. 2
Załacznik nr 2 cz. 3
Zakończenie Uchwały



UWAGA!

           Dnia 7 Stycznia 2010 do tut. Urzędu wpłynęło zapytanie dot. przetargu nieograniczonego na „Zorganizowanie i prowadzenie obsługi płatnych niestrzeżonych parkingów dla pojazdów samochodowych na terenie miasta Chełmna w ustalonej przez Radę Miasta w Chełmnie Strefie Płatnego Parkowania” o treści:
(czcionką pogrubioną oznaczono odpowiedź Zamawiającego)

-         Czy Wykonawca ma obowiązek prowadzenia Biura Obsługi Klienta, rozliczać opłaty dodatkowe, wystawiać abonamenty itp., czy zapis SIWZ pkt. 4 str. 6 „Biuro Zamawiającego” jest omyłką pisarską?
Tak, Wykonawca ma obowiązek prowadzenia Biura Obsługi Klienta, łącznie z wystawianiem abonamentów, opłatami dodatkowymi za nieuiszczanie  i nieprzedłużanie opłaty za parkowanie pojazdu w SPP. Zapis „Biuro Zamawiającego” jest omyłką pisarską, winno być „Biuro Wykonawcy”.
-         Jeżeli Wykonawca ma prowadzić biuro i pobierać opłaty dodatkowe to czy Zamawiający przewiduje możliwość obliczania wynagrodzenia procentowego Wykonawcy także od pobranych opłat dodatkowych oraz wyegzekwowanych przez Zamawiającego w trybie przymusowym. (sposób obliczania ceny – str. 14 pkt. XV.2.) Czy Zamawiający dokona odpowiednich zmian w SIWZ?
Wynagrodzenie brutto wykonawcy będzie liczone poprzez mnożenie wskazanego w ofercie wskaźnika procentowego przez uzyskane wpływy z pobranych i wpłaconych na konto Zamawiającego opłat za parkowanie, łącznie z opłatami dodatkowymi za nieuiszczenie i nieprzedłużenie opłaty za parkowanie pojazdu w SPP. Opłaty za parkowanie pojazdów w SPP, pobranych za pomocą parkomatów,  telefonów komórkowych i abonamentów.
-         Jaki jest orientacyjny zakres wykonania oznakowania poziomego i pionowego w SPP?
Dotychczasowe oznakowanie poziome i pionowe pozostaje bez zmian, należy  dokonać niezbędnego oznakowania po zainstalowaniu parkomatów.
-         Czy Zamawiający dopuszcza zmianę wartości zoom optyczny z 12x na 3x, który w zupełności wystarcza do fotografii pojazdów?. (SIWZ str.6 pkt. 4.4.1.4).
Tak, Zamawiający dopuszcza zmianę wartości zoom. Dwa aparaty fotograficzne (typu kompakt) – o minimalnej rozdzielczości, która umożliwi prawidłową identyfikację pojazdów dla celów dotyczących opłat.
-         Czy Zamawiający dopuszcza zmianę kserokopiarki i fax na urządzenie wielofunkcyjne z faxem spełniające funkcje kserokopiarki a dodatkowo skanera?(SIWZ str.6 pkt.4.1.1.3.)
Tak, Zamawiający dopuszcza zmianę kserokopiarki i fax na urządzenie wielofunkcyjne z faxem spełniające funkcje kserokopiarki a dodatkowo skanera.
-         Czy Zamawiający dysponuje rachunkiem bankowym, który umożliwia bezpośrednią wpłatę dużej ilości monet pobranych z parkomatów / wrzutnia bankowa, wpłaty zamknięte/. Czy Zamawiający jest pewny, że bank obsługujący Zamawiającego w zakresie prowadzenia rachunku przyjmie od Wykonawcy monety pobrane z parkomatów co umożliwi wpłatę tych monet na rachunek Zamawiającego w tym samym dniu? W przeciwnym razie tzn. jeżeli Zamawiający nie dysponuję takim rachunkiem, Wykonawca nie jest w stanie sprostać zapisom SIWZ i umowy. Jeżeli Zamawiający nie dysponuje odpowiednim rachunkiem to czy możliwa jest zmiana SIWZ w taki sposób aby wykonawca przekazał środki pobrane z parkomatów w terminie 5 dni roboczych za pośrednictwem swojego rachunku bankowego? (SIWZ str.7 pkt. 5.5.14)
Zamawiający wyraża zgodę aby Wykonawca przekazał środki pobrane     z parkomatów w terminie 5 dni roboczych za pośrednictwem swojego rachunku bankowego na rachunek bankowy Zamawiającego.
-          Czy Zamawiający dopuszcza aby parkomaty z funkcją terminala informacyjnego mogły być podłączone do sieci energetycznej w związku z faktem, że tego typu urządzenia wymagają stałego źródła zasilania?
Tak, Zamawiający dopuszcza aby parkomaty z funkcją terminala informacyjnego mogły być podłączone do sieci energetycznej.
-         Czy Zamawiający dokona zgłoszenia budowlanego ewentualnie uzyska pozwolenie budowlane dla parkomatów?
Wykonawca dokona zgłoszenia budowlanego ewentualnie uzyska pozwolenie budowlane dla parkomatów.
 
W związku z powyższym w projekcie umowy Zamawiający wprowadza n/w zmiany:
 
§ 9 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„3. Należność za bilety z urządzeń do pobierania i rozliczania opłat parkingowych pobierana przez Wykonawcę wpłacana na konto Zamawiającego o którym mowa w ust.2, w terminie 5 dni roboczych za pośrednictwem rachunku Wykonawcy.”
 
§ 13 ust. 3 otrzymuje brzmienie:
„3.Wynagrodzenie wykonawcy będzie liczone w okresach miesięcznych wskaźnikiem procentowym wskazanym w ust.2 niniejszego paragrafu, od uzyskanych wpływów za miesiąc poprzedni z pobranych i wpłaconych na konto Zamawiającego opłat za  parkowanie pojazdów w SPP, pobranych za pomocą parkomatów,  telefonów komórkowych i abonamentów.”

Załączniki

Mapka pdf, 3.67 MB

Powiadom znajomego