przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Opracowanie dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z częścią kosztorysową iluminacji kościoła farnego p.w. Wniebowzięcia NMP o kubaturze ca 30.000 m3, kościoła klasztornego p.w. św. Jana Chrzciciela i Jana Ewangelisty o kubaturze ca. 10.000 m3 oraz średniowiecznych murów obronnych na czterech odcinkach o łącznej długości ca. 600 mb, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Gmina Miasto Chełmno |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | powyżej 14 000 euro |
Termin składania ofert |
Ogłoszenie o zamówieniu - usługi, opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych
Chełmno:Opracowanie dokumentacji budowlano -
wykonawczej wraz z częścią kosztorysową iluminacji kościoła farnego
p.w. Wniebowzięcia NMP o kubaturze ca 30.000 m3, kościoła klasztornego
p.w. św. Jana Chrzciciela i Jana Ewangelisty o kubaturze ca. 10.000 m3
oraz średniowiecznych murów obronnych na czterech odcinkach o łącznej
długości ca. 600 mb, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w
ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko -
Pomorskiego.
Numer ogłoszenia: 160661 - 2009; data zamieszczenia: 21.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Chełmna , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6771729, faks 056 6771774.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z częścią kosztorysową iluminacji kościoła farnego p.w. Wniebowzięcia NMP o kubaturze ca 30.000 m3, kościoła klasztornego p.w. św. Jana Chrzciciela i Jana Ewangelisty o kubaturze ca. 10.000 m3 oraz średniowiecznych murów obronnych na czterech odcinkach o łącznej długości ca. 600 mb, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji budowlano - wykonawczej wraz z częścią kosztorysową iluminacji kościoła farnego p.w. Wniebowzięcia NMP o kubaturze ca 30.000 m3, kościoła klasztornego p.w. św. Jana Chrzciciela i Jana Ewangelisty o kubaturze ca. 10.000 m3 oraz średniowiecznych murów obronnych na czterech odcinkach o łącznej długości ca. 600 mb, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego. Zakres prac obejmuje: - badania i analizy przedprojektowe, - sporządzenie koncepcji iluminacji obiektów z zastosowaniem najnowszej technologii typu LED lub równoważnego energooszczędnego do uzgodnienia z Zamawiającym, - dokumentacja budowlano - wykonawcza iluminacji zewnętrznej budynku kościoła farnego, kościoła klasztornego i murów obronnych z zastosowaniem najnowszej technologii typu LED lub równoważnego energooszczędnego, - kalkulacji kosztów utrzymania i eksploatacji przyjętej technologii iluminacji, - kosztorysy inwestorskie, - przedmiary robót, - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, - plan bioz, - oceny oddziaływania inwestycji na środowisko w przypadku zaistnienia takiej konieczności. Dokumentacja winna być opracowana w 5 - egz. w wersji papierowej oraz w 2 - egz. w wersji elektronicznej w programie pdf dostosowanej do wymogów ustawy Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00-1, 71.32.31.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem złożenia oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: 2.000 zł. (słownie: dwa tysiące złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) wykażą się odpowiednim doświadczeniem, tj.: w ostatnich 5 latach, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, opracowali co najmniej 1- projekt związany z iluminacją obiektu zabytkowego wpisanego do rejestru zabytków o wartości kosztorysowej robót nie mniejszej niż 300.000 zł (brutto). 3) wykażą się dysponowaniem osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: posiadającymi uprawnienia do projektowania w branży: - elektrycznej. 4) wykażą się odpowiednim potencjałem ekonomicznym, tj. posiadają kwotę 100.000 zł zdeponowaną na koncie bankowym lub posiadają zdolność kredytowa do wysokości 100.000 zł. 5) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej - posiadają aktualną polisę ubezpieczeniową na kwotę nie niższą niż 100.000 zł. 6) W przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby żaden z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w pkt 1 ust. 2-5 niniejszego rozdziału. 7) Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I) wypełniony druk nr 1 - Formularz ofertowy, II) oryginał pełnomocnictwa udzielanego osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego, III) wypełniony druk nr 2 - Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy, IV) wypełniony druk nr 3 - Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat projektów iluminacji obiektów zabytkowych, V) wypełniony druk nr 4 - Wykaz osób uczestniczących w realizacji zamówienia, VI) wypełniony druk nr 5 - Wykaz podmiotów uczestniczących w realizacji zamówienia - podwykonawcy, VII) wypełniony druk nr 6 - Harmonogram rzeczowo - finansowy prac projektowych w układzie miesięcznym, VIII) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, IX) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, X) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie 100.000 zł. wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, XI) polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 100.000 zł., XII) dowód wniesienia wadium..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.chelmno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno,
woj.kujawsko-pomorskie, pokój nr 216 oraz do pobrania na stronie
http://bip.chelmno.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj.kujawsko-pomorskie, pokój nr 101 (biuro informacji publicznej).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2007-2013.
Pliki do pobrania: