przetarg nieograniczony
Wersja strony w formacie XMLZamówienie na | Przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w latach 2009 - 2012 dla Projektu pn. Ochrona dziedzictwa kulturowego miasta Chełmna - II etap, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013. |
---|---|
Status zamówienia | rozstrzygnięte |
Zamawiający | Gmina Miasto Chełmno |
Tryb zamówienia | przetarg nieograniczony |
Wartość zamówienia | powyżej 14 000 euro |
Termin składania ofert |
Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych
Chełmno: Przeprowadzenie działań
informacyjno-promocyjnych w latach 2009 - 2012 dla Projektu pn. Ochrona
dziedzictwa kulturowego miasta Chełmna - II etap, współfinansowanego ze
środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach
Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na
lata 2007 - 2013.
Numer ogłoszenia: 64529 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Chełmna , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6771729, faks 056 6771774.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w latach 2009 - 2012 dla Projektu pn. Ochrona dziedzictwa kulturowego miasta Chełmna - II etap, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przygotowanie i ustawienie/zamocowanie 5 szt. tablic informacyjnych (2000 mm x 1500 mm) oraz 5 szt. stałych tablic pamiątkowych (500 mm x 375 mm) przy następujących obiektach: mury obronne, chodniki przy rynku, Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Mikołaja Kopernika, kościół p.w. Wniebowzięcia NMP, Zgromadzenie Sióstr Miłosierdzia św. Wincentego a Paulo Prowincja Chełmińsko- Poznańska; 2 Publikacja ulotek; 3 Publikacja folderu; 4 Wykonanie gadżetów reklamowych; 5 Publikacja artykułów na temat projektu w prasie; 6 Organizacja konferencji prasowej inaugurującej rozpoczęcie realizacji projektu; 7 Organizacja konferencji prasowej po zakończeniu projektu; 8 Organizacja festynu informacyjnego na rynku dla mieszkańców i turystów; 9 Realizacja filmu DVD z poszczególnych etapów Projektu (film prezentuje obiekty przed renowacją w trakcie i po renowacji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 79.95.20.00-2, 79.96.11.00-9, 92.11.12.00-4, 92.31.21.30-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 3 000 pln (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 - Formularz ofertowy z harmonogramem rzeczowo-finansowym; 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3 - oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz ZUS oraz Urzędu Skarbowego; 4 - oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 5 - wykaz przeprowadzonych działań informacyjno-promocyjnych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, złożonością i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z jednoczesnym podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. Dodatkowo do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że ww. działania zostały wykonane należycie; 6 - oświadczenie o pozostawaniu wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7 - polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150.000 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.chelmno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
- formularz wniosku można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego
nr lokalu - 16; - za zaliczeniem pocztowym; - cena formularza wniosku -
0 zł. SIWZ dostępna na http://bip.chelmno.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego tj. Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, lokal nr 3, woj. kujawsko-pomorskie.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013.
Pliki do pobrania:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Zał. nr 1 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia