W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na Przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w latach 2009 - 2012 dla Projektu pn. Ochrona dziedzictwa kulturowego miasta Chełmna - II etap, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013.
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Gmina Miasto Chełmno
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia powyżej 14 000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
ZAWIADOMIENIE o wyborze najkorzystniejszej oferty. Zgodnie z art. 92 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych Burmistrz Miasta Chełmna niniejszym pismem zawiadamia o wyborze najkorzystniejszej oferty. 1) Wybór najkorzystniejszej oferty (należy podać nazwę, siedzibę i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano wraz uzasadnieniem jej wyboru): Oferta Nr 3 GOS POLSKA Sp. z o.o. ul. Królowej Korony Polskiej 24 70 – 486 Szczecin z następującymi warunkami: • cena ofertowa: 195.326,82 PLN brutto, • termin realizacji: lata 2009/2012, uzyskała maksymalną ilość punktów – 100 w związku z czym została wybrana do realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego jako najkorzystniejsza, 2) Pozostali wykonawcy, którzy złożyli oferty (należy podać nazwę, siedzibę i adres wykonawcy wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację): Oferta Nr 1 ComPress S.A. ul. Tytoniowa 20 04-228 Warszawa z następującymi warunkami: • cena ofertowa: 307.503,44 PLN brutto, • termin realizacji: lata 2009/2012, uzyskała 63,52 punktów za cenę ofertową. Oferta Nr 2 UNIA Sp. z o.o. ul. J Brożka 3 30 – 347 Kraków z następującymi warunkami: • cena ofertowa: 343.430,00 PLN brutto, • termin realizacji: lata 2009/2012, uzyskała 56,88 punktów za cenę ofertową . Oferta Nr 4 Agencja Reklamowa PBM Wiesław Królak sp. Jawna ul. Trzeciewiecka 11A 85-407 Bydgoszcz z następującymi warunkami: • cena ofertowa: 232.166,00 PLN brutto, • termin realizacji: lata 2009/2012, uzyskała 84,13 punktów za cenę ofertową .

Ogłoszenie opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych

Chełmno: Przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w latach 2009 - 2012 dla Projektu pn. Ochrona dziedzictwa kulturowego miasta Chełmna - II etap, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013.
Numer ogłoszenia: 64529 - 2009; data zamieszczenia: 21.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta Chełmna , ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6771729, faks 056 6771774.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chelmno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w latach 2009 - 2012 dla Projektu pn. Ochrona dziedzictwa kulturowego miasta Chełmna - II etap, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przygotowanie i ustawienie/zamocowanie 5 szt. tablic informacyjnych (2000 mm x 1500 mm) oraz 5 szt. stałych tablic pamiątkowych (500 mm x 375 mm) przy następujących obiektach: mury obronne, chodniki przy rynku, Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 1 im. Mikołaja Kopernika, kościół p.w. Wniebowzięcia NMP, Zgromadzenie Sióstr Miłosierdzia św. Wincentego a Paulo Prowincja Chełmińsko- Poznańska; 2 Publikacja ulotek; 3 Publikacja folderu; 4 Wykonanie gadżetów reklamowych; 5 Publikacja artykułów na temat projektu w prasie; 6 Organizacja konferencji prasowej inaugurującej rozpoczęcie realizacji projektu; 7 Organizacja konferencji prasowej po zakończeniu projektu; 8 Organizacja festynu informacyjnego na rynku dla mieszkańców i turystów; 9 Realizacja filmu DVD z poszczególnych etapów Projektu (film prezentuje obiekty przed renowacją w trakcie i po renowacji). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.25.00-7, 79.82.30.00-9, 79.95.20.00-2, 79.96.11.00-9, 92.11.12.00-4, 92.31.21.30-1.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 3 000 pln (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 - Formularz ofertowy z harmonogramem rzeczowo-finansowym; 2 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3 - oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne na rzecz ZUS oraz Urzędu Skarbowego; 4 - oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych; 5 - wykaz przeprowadzonych działań informacyjno-promocyjnych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem, złożonością i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia, z jednoczesnym podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania. Dodatkowo do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że ww. działania zostały wykonane należycie; 6 - oświadczenie o pozostawaniu wykonawcy w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7 - polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150.000 zł..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.chelmno.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - formularz wniosku można odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego nr lokalu - 16; - za zaliczeniem pocztowym; - cena formularza wniosku - 0 zł. SIWZ dostępna na http://bip.chelmno.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.05.2009 godzina 10:30, miejsce: siedziba zamawiającego tj. Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, lokal nr 3, woj. kujawsko-pomorskie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007 - 2013.

Pliki do pobrania:

Ogłoszenie o przetargu

SIWZ

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

Zał. nr 1 do szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia

Formularz ofertowy

Harmonogram rzeczowo-finansowy

Projekt umowy

Załączniki

SIWZ pdf, 137 kB

Powiadom znajomego