W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



przetarg nieograniczony

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Zamówienie na wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych ulic, placów i parkingów na terenie miasta Chełmna o grubości do 5 cm i łącznej powierzchni 1.300 m2, w technologii asfaltowo – betonowej z recyklera lub wytwórni według harmonogramu – załącznik nr 1 do SIWZ
Status zamówienia rozstrzygnięte
Zamawiający Burmistrz Miasta Chełmna
Tryb zamówienia przetarg nieograniczony
Wartość zamówienia poniżej 60000 euro
Termin składania ofert
rozstrzygnięcie
Komisja przetargowa w dniu 16.02.2007r. dokonała otwarcia ofert i wedle przyjętych kryteriów najkorzystniejszą i wybraną do realizacji okazała się oferta złożona przez \" Przedsiębiorstwo Usług Miejskich PUM sp. z o.o. ul. Cegielniana 4 86-300 Grudziądz\" z ceną oferty wynoszącą 60.268,00 brutto
Przedmiotem przetargu jest:
Wykonanie remontu cząstkowego nawierzchni asfaltowych ulic, placów i parkingów na terenie miasta Chełmna o grubości do 5 cm i łącznej powierzchni 1.300 m2, w technologii asfaltowo – betonowej z recyklera lub wytwórni według harmonogramu – załącznik nr 1 do SIWZ – utrzymanie ulic.
- szacunkowa wielkość zamówienia 1.300 m2 ;
- usługi zlecane będą w miarę potrzeb ich wykonywania na poszczególnych
odcinkach ulic wskazanych przez Wydział Gospodarki Miejskiej Urzędu Miasta
Chełmna na każde ustne lub telefoniczne zgłoszenie z dwudniowym
wyprzedzeniem;
- w razie spiętrzenia robót zleceniodawca może zwiększyć zapotrzebowanie na
wykonywanie remontów.

Pliki do pobrania:
ogłoszenie
formularz ofertowy
oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków
oświadczenie wykonawcy o zapoznaniu się i przyjęciu warunków
siwz
umowa
załącznik nr 1 do siwz
załącznik nr 1 do umowy
załącznik nr 2 do umowy
odpowiedź na zapytanie do SIWZ

Załączniki

ogłoszenie pdf, 29 kB
siwz pdf, 67 kB
umowa pdf, 41 kB

Powiadom znajomego