W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



urzędnicze ds. rozwoju marki miasta i rozwoju turystyki w Urzędzie Miasta Chełmna

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Agnieszka Kowalkowska, Suponin
Uzasadnienie wyboru Kandydatka spełniła wymagania ustalone w Zarządzeniu nr 17/2023 Kierownika Urzędu Miasta Chełmna z dnia 14 września 2023 r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. rozwoju marki miasta i rozwoju turystyki w Urzędzie Miasta Chełmna. Pani Agnieszka uzyskała najwyższą liczbę punktów z rozmowy kwalifikacyjnej, w wyniku postępowania kwalifikacyjnego wykazała się wiedzą, doświadczeniem a także predyspozycjami osobowościowymi, które są przydatne do pracy na danym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko urzędnicze ds. rozwoju marki miasta i rozwoju turystyki w Urzędzie Miasta Chełmna
Miejsce pracy Urząd Miasta w Chełmnie
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miasta w Chelmnie
Status rozstrzygnięte

Burmistrz Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno

ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze

ds. rozwoju marki miasta i rozwoju turystyki w Urzędzie Miasta Chełmna

I. Wymagania niezbędne:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. wykształcenie wyższe (kierunki humanistyczne, turystyka i rekreacja, zarządzanie i marketing) i minimum 3 lata stażu pracy na podobnym stanowisku,
  5. umiejętność obsługi komputera: internet, poczta elektroniczna oprogramowanie MS Office (Word, Excel, Power Point, Teams);
  6. znajomość ustaw:
    1. o samorządzie gminnym,
    2. o pracownikach samorządowych,
    3. kodeks postępowania administracyjnego,
    4. ustawa o imprezach turystycznych i powiązanych usługach turystycznych.


II. Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność pracy w zespole, opanowanie, rzetelność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność,
  2. znajomość programów operacyjnych dotyczących pozyskiwania funduszy unijnych na inicjatywy z zakresu wykonywanych zadań,
  3. znajomość topografii Chełmna, atrakcji turystycznych i jego historii.

 

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

    • koordynowanie działań związanych z rozwojem marki miasta w tym:
      1. opracowywanie planów i kierunków działań dla poszczególnych etapów długofalowego procesu tworzenia marki miasta w tym przygotowywanie listy rekomendowanych założeń,
      2. podejmowanie perspektywicznych działań służących budowaniu wizerunku miasta na bazie jego zasobów, w tym dziedzictwa kulturowego, otoczenia, zapisów lokalnych strategii rozwoju, z uwzględnieniem aktualnych i wschodzących trendów społecznych i branżowych,
      3. angażowanie liderów lokalnych i regionalnych w proces tworzenia strategii marki miasta oraz bieżące konsultowanie z interesariuszami marki miasta,
      4. organizowanie spotkań roboczych, warsztatów, konferencji dotyczących marki miasta,
      5. współpraca i koordynowanie pracy ekspertów ds. marketingu terytorialnego w zakresie tworzenia strategii marki miasta,
      6. współpraca z jednostkami organizacyjnymi miasta w zakresie ustalania spójnej komunikacji marketingowej, w tym: promocji turystycznej, współpracy z mediami, organizacji działań społecznych i edukacyjnych,
      7. konsultowanie narzędzi marketingu: założeń kampanii, wydawnictw, wytycznych dla komunikacji w mediach społecznościowych,
      8. nawiązywanie kontaktów z organizacjami pozarządowymi, przedsiębiorcami, JST (w tym z samorządem województwa) oraz uczelniami, w celu budowania sieci współpracy regionalnej oraz tworzenia świadomego i zaangażowanego otoczenia marki miasta,
      9. współpraca z Regionalną Organizacją Turystyczną w zakresie promocji turystycznej marki województwa „Kujawsko-Pomorskie Konstelacje dobrych miejsc” oraz wdrażania założeń strategii regionalnej marki „Dolina Dolnej Wisły”;
    • w zakresie rozwoju turystyki:
      1. definiowanie kierunków rozwoju turystyki w mieście – rekomendacje dla władz miasta,
      2. budowanie relacji z przedstawicielami lokalnej i regionalnej branży turystycznej w zakresie tworzenia produktów turystycznych bazujących na ofercie miasta oraz pakietów uwzględniających elementy oferty miasta,
      3. inicjowanie sieci powiązań – angażowanie branży w tworzenie pakietów turystycznych dostosowanych do potrzeb segmentów docelowych turystów i odwiedzających, odpowiadających współczesnym trendom w turystyce,
      4. podejmowanie inicjatyw mających na celu podnoszenie jakości usług turystycznych w mieście: organizacja szkoleń, podnoszenie kompetencji pracowników usług, tworzenie środowiska przyjaznego turystom i kontrahentom: touroperatorom, koordynatorom szlaków turystycznych, innym organizatorom ruchu turystycznego,
      5. nawiązywanie kontaktów z Lokalnymi Organizacjami Turystycznymi, Lokalnymi Grupami Działania, innymi organizacjami pozarządowymi, przedsiębiorcami, JST oraz uczelniami zaangażowanymi w rozwój turystyki w woj. kujawsko-pomorskim,
      6. współpraca z Polską Organizacją Turystyczną, Regionalną Organizacją Turystyczną, Polską Izbą Turystyki, Izbą Gospodarczą Hotelarstwa Polskiego oraz innymi organizacjami zaangażowanymi w rozwój turystyki w kraju i województwie.”

 

IV. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku,

  1. zatrudnienie w pełnym wymiarze pracy,
  2. stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na parterze budynku administracyjnego Urzędu, wyposażony w meble i urządzenia biurowe,
  3. budynek wielokondygnacyjny (wyposażony w schody, windę, podnośnik zewnętrzny),
  4. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  5. duża samodzielność,
  6. w związku z posiedzeniami rady i komisji praca może być kontynuowana po godzinach pracy urzędu.

V. Informacja, czy w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%

VI. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV),
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  4. oryginał kwestionariusza osobowego – wzór załącznik: Kwestionariusz osobowy,
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. inne dokumenty dotyczące posiadanych kwalifikacji i umiejętności,
  7. podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych- wzór załącznik: Oświadczenie o niekaralności,
  8. podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych – wzór załącznik: Zgoda na przetwarzanie danych.

VII. Dokumenty należy składać do dnia 25 września 2023 roku do godz. 15.30:

  1. osobiście w Urzędzie Miasta Chełmna (parter Biuro Informacji Publicznej) w zamkniętej kopercie,
  2. pocztą elektroniczną na adres biuro_informacji@chelmno.pl opatrzone podpisem elektronicznym,
  3. na adres skrytki ePUAP: /8493hehsse/skrytka opatrzone podpisem elektronicznym,
  4. pocztą na adres: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. rozwoju marki miasta i turystyki w Urzędzie Miasta Chełmna”.

Dokumenty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).

 

VIII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:

  • Otwarcie kopert z dokumentami aplikacyjnymi nastąpi komisyjnie w Urzędzie Miasta Chełmna w dniu 26 września 2023 r.
  • Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu oraz rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie. Przeprowadzenie rozmów planowane jest w okresie 27-29 września.
  • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chelmno.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Chełmna.
  • Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Miasta Chełmna.
  • Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie BIP Urzędu Miasta w Chełmnie.

IX. Klauzula informacyjna

  • Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Chełmna (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno lub drogą e-mailową pod adresem: biuro_informacji@chelmno.pl.
  • Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
  • Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 
  • Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    a) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit a RODO;
    b) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie określonym przez przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO;
    Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a. Dane osobowe będą przetwarzane przez administratora do czasu zakończenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane będą przechowywane przez okres 1 roku.
  • Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich. 
  • Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 
  • Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego oraz na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, w tym do dostawcy usług informatycznych. 
  • Posiada Pan/Pani prawo do:
    a) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
    c) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
    d) wniesienia skargi na działania Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie danych wykraczających poza ten zakres jest dobrowolne. 
  • Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

 

Załączniki

Powiadom znajomego