Stanowisko Urzędnicze ds. utrzymania dróg i oświetlenia
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Jakub Klimek, Chełmno |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Kandydat spełnił wymagania ustalone w Zarządzeniu nr 48/2022 Kierownika Urzędu Miasta Chełmna z dnia 9 grudnia 2022 r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. utrzymania dróg i oświetlenia w Urzędzie Miasta Chełmna. W wyniku postępowania kwalifikacyjnego wykazał się wiedzą i doświadczeniem, a także predyspozycjami osobowościowymi, które są przydatne do pracy na danym stanowisku. |
Stanowisko | Stanowisko Urzędnicze ds. utrzymania dróg i oświetlenia |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miasta w Chełmnie |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miasta Chełmno, ul. Dworcowa 1 |
Status | rozstrzygnięte |
Burmistrz Miasta Chełmna
ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. utrzymania dróg i oświetlenia
w Urzędzie Miasta Chełmna
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie minimum średnie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- co najmniej 2 letni staż pracy;
- prawo jazdy kategorii B;
- umiejętność czytania rysunków technicznych;
- znajomość procesów inwestycyjnych związanych z budową i remontami dróg;
- znajomość technologii budowy i remontów dróg;
- znajomość technologii odwodnienia dróg;
- znajomość przepisów ruchu drogowego;
- znajomość zasad organizacji ruchu.
II. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
- preferowane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (inżynieria środowiska, budownictwo, transport, architektura lub pokrewne);
- biegła znajomość obsługi komputera w tym obsługa MS Office, Internetu, poczty elektronicznej, umiejętność obsługi oprogramowania AutoCAD, umiejętność obsługi oprogramowania typu GIS (QGIS lub pokrewne), umiejętność obsługi programów do organizacji ruchu;
- predyspozycje osobowościowe tj.: terminowość, odpowiedzialność, rzetelność; sumienność, obowiązkowość;
- dobra organizacja czasu pracy;
- aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności;
- dyspozycyjność;
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o drogach publicznych, Rozporządzenia Ministra Transportu Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- uzgadnianie projektów budowy i przebudowy dróg na terenie miasta Chełmna;
- bieżący monitoring (przegląd) stanu dróg i odwodnienia na terenie miasta Chełmna;
- bieżący monitoring (przegląd) oznakowania drogowego na terenie miasta Chełmna;
- realizacja dokumentacji oraz prowadzenie procedury zmiany organizacji ruchu dla wniosków Gminy Miasta Chełmna;
- monitorowanie prowadzenia prac w pasie drogowym;
- odbiór dróg po umieszczaniu infrastruktury podziemnej w pasie drogowym;
- realizacja przeglądów gwarancyjnych po odbiorze dróg oraz remontów w pasie drogowym;
- obsługa oprogramowania do obsługi systemu oświetlenia miejskiego ulicznego i parkowego;
- monitoring stanu oświetlenia miejskiego ulicznego i parkowego;
- regulowanie ustawień warunków oświetlenia miejskiego ulicznego i parkowego;
- nadzór nad realizacją napraw cząstkowych dróg, chodników i ścieżek rowerowych;
- nadzór nad funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego i iluminacji (w tym zgłaszanie awarii, negocjacje umów na konserwację, sprawy związane z dokumentacją i budową nowego oświetlenia);
- rozliczanie energii zużytej na potrzeby oświetlenia ulicznego, w tym prowadzenie ewidencji kosztów zużycia energii z podziałem na punkty poboru;
- prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem energii za oświetlenie uliczne i iluminacje (reklamacje, noty odsetkowe, błędne wskazania liczników itp.);
- wystawianie faktur za energię;
- zlecanie wykonania corocznych i pięcioletnich przeglądów dróg i obiektów mostowych;
- przygotowywanie kart obiektów drogowych;
- obsługa aplikacji „NaprawmyTo.”;
- szczegółowy zakres zadań pracownika:
- przygotowanie faktur i przekazanie do księgowości w zakresie powierzonych zadań;
- sporządzanie protokołów przekazania i odbioru pasa drogowego;
- aktualizacja programów drogowych;
- prowadzenie ewidencji dróg;
- koordynacja i nadzór nad usuwaniem awarii oświetlenia ulicznego;
- prace w komisji przetargowej;
- prace w komisji inwentaryzacyjnej w zakresie powierzonych zadań;
- prowadzenie ewidencji opraw oświetlenia ulicznego;
- przygotowanie projektów uchwał w zakresie powierzonych zadań;
- nadzór i koordynacja nad właściwym utrzymaniem oświetlenia ulicznego;
- przygotowanie odpowiedzi na informację publiczną w zakresie powierzonych zadań;
- przygotowanie zgłoszenia robót budowlanych w zakresie powierzonych zadań;
- przeglądy bieżące dróg, mostów i oświetlenia ulicznego i parkowego oraz iluminacji;
- zgłaszanie szkód w mieniu do organów ścigania i ubezpieczycieli w zakresie powierzonych zadań;
- wystawianie faktur w systemie vat w zakresie powierzonych zadań;
- przygotowanie projektu budżetu i sprawozdań w zakresie powierzonych zadań.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- stanowisko: administracyjno-biurowe;
- wymiar czasu pracy: pełny etat;
- miejsce pracy: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, Wydział Gospodarki Miejskiej
i Ochrony Środowiska; - praca jednozmianowa;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
- budynek wielokondygnacyjny (wyposażony w schody, windę, podnośnik zewnętrzny),
V. Dodatkowa informacja:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
VI. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys – Curriculum Vitae;
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- oryginał kwestionariusza osobowego –wzór załącznik: kwestionariusz osobowy;
- podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności
do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - wzór załącznik: Oświadczenie o niekaralności; - podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych – wzór załącznik: Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych;
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych, – wzór załącznik: Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
VII. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
- Dokumenty należy składać do dnia 03 stycznia 2023 r. do godz. 15:30.
- osobiście w Urzędzie Miasta Chełmna (parter Biuro Informacji Publicznej) w zamkniętej kopercie, z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. utrzymania dróg i oświetlenia”
- pocztą elektroniczną na adres biuro_informacji@chelmno.pl (każdy dokument opatrzony podpisem elektronicznym),
- na adres skrytki ePUAP: /8493hehsse/skrytka opatrzone podpisem elektronicznym,
- pocztą na adres: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. utrzymania dróg i oświetlenia”.
Dokumenty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).
VIII. Przebieg postepowania w sprawie naboru:
- Otwarcie kopert z dokumentami aplikacyjnymi nastąpi w Miasta Chełmna w dniu 04.01.2023 r.,
- Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu oraz rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chelmno.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Chełmna.
- Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Miasta Chełmna.
- Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie BIP Urzędu Miasta w Chełmnie.
IX. Klauzula informacyjna
- Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Chełmna (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno lub drogą e-mailową pod adresem: biuro_informacji@chelmno.pl.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit a RODO;
b) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie określonym przez przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO;
c) wykorzystania danych osobowych w następnych naborach pracowników jeśli wyrażona zostanie zgoda – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a. Dane osobowe będą przetwarzane przez administratora do czasu zakończenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane będą przechowywane przez okres 1 roku.
- Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
- Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego oraz na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, w tym do dostawcy usług informatycznych.
- Posiada Pan/Pani prawo do:
a) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
c) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
d) wniesienia skargi na działania Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. - Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie danych wykraczających poza ten zakres jest dobrowolne.
- Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.