W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Stanowisko Urzędnicze ds. utrzymania dróg i oświetlenia

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Jakub Klimek, Chełmno
Uzasadnienie wyboru Kandydat spełnił wymagania ustalone w Zarządzeniu nr 48/2022 Kierownika Urzędu Miasta Chełmna z dnia 9 grudnia 2022 r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. utrzymania dróg i oświetlenia w Urzędzie Miasta Chełmna. W wyniku postępowania kwalifikacyjnego wykazał się wiedzą i doświadczeniem, a także predyspozycjami osobowościowymi, które są przydatne do pracy na danym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko Stanowisko Urzędnicze ds. utrzymania dróg i oświetlenia
Miejsce pracy Urząd Miasta w Chełmnie
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miasta Chełmno, ul. Dworcowa 1
Status rozstrzygnięte

Burmistrz Miasta Chełmna
ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. utrzymania dróg i oświetlenia
w Urzędzie Miasta Chełmna

I. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie minimum średnie;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. co najmniej 2 letni staż pracy;
  7. prawo jazdy kategorii B;
  8. umiejętność czytania rysunków technicznych; 
  9. znajomość procesów inwestycyjnych związanych z budową i remontami dróg;
  10. znajomość technologii budowy i remontów dróg;
  11. znajomość technologii odwodnienia dróg;
  12. znajomość przepisów ruchu drogowego;
  13. znajomość zasad organizacji ruchu.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
  2. preferowane wykształcenie średnie lub wyższe techniczne (inżynieria środowiska, budownictwo, transport, architektura lub pokrewne);
  3. biegła znajomość obsługi komputera w tym obsługa MS Office, Internetu, poczty elektronicznej, umiejętność obsługi oprogramowania AutoCAD, umiejętność obsługi oprogramowania typu GIS (QGIS lub pokrewne), umiejętność obsługi programów do organizacji ruchu;
  4. predyspozycje osobowościowe tj.: terminowość, odpowiedzialność, rzetelność; sumienność, obowiązkowość;
  5. dobra organizacja czasu pracy;
  6. aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności;
  7. dyspozycyjność;
  8. znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o drogach publicznych,  Rozporządzenia Ministra Transportu Gospodarki Morskiej z dnia  2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. uzgadnianie projektów budowy i przebudowy dróg na terenie miasta Chełmna;
  2. bieżący monitoring (przegląd) stanu dróg i odwodnienia na terenie miasta Chełmna;
  3. bieżący monitoring (przegląd) oznakowania drogowego na terenie miasta Chełmna;
  4. realizacja dokumentacji oraz prowadzenie procedury zmiany organizacji ruchu dla wniosków Gminy Miasta Chełmna;
  5. monitorowanie prowadzenia prac w pasie drogowym;
  6. odbiór dróg po umieszczaniu infrastruktury podziemnej w pasie drogowym;
  7. realizacja przeglądów gwarancyjnych po odbiorze dróg oraz remontów w pasie drogowym;
  8. obsługa oprogramowania do obsługi systemu oświetlenia miejskiego ulicznego i parkowego;
  9. monitoring stanu oświetlenia miejskiego ulicznego i parkowego;
  10. regulowanie ustawień warunków oświetlenia miejskiego ulicznego i parkowego;
  11. nadzór nad realizacją napraw cząstkowych dróg, chodników i ścieżek rowerowych;
  12. nadzór nad funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego i iluminacji (w tym zgłaszanie awarii, negocjacje umów na konserwację, sprawy związane z dokumentacją i budową nowego oświetlenia);
  13. rozliczanie energii zużytej na potrzeby oświetlenia ulicznego, w tym prowadzenie ewidencji kosztów zużycia energii z podziałem na punkty poboru;
  14. prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem energii za oświetlenie uliczne i iluminacje (reklamacje, noty odsetkowe, błędne wskazania liczników itp.);
  15. wystawianie faktur za energię;
  16. zlecanie wykonania corocznych i pięcioletnich przeglądów dróg i obiektów mostowych;
  17. przygotowywanie kart obiektów drogowych;
  18. obsługa aplikacji „NaprawmyTo.”;
  19. szczegółowy zakres zadań pracownika:
  • przygotowanie faktur i przekazanie do księgowości w zakresie powierzonych zadań;
  • sporządzanie protokołów przekazania i odbioru pasa drogowego;
  • aktualizacja programów drogowych;
  • prowadzenie ewidencji dróg;
  • koordynacja i nadzór nad usuwaniem awarii oświetlenia ulicznego;
  • prace w komisji przetargowej;
  • prace w komisji inwentaryzacyjnej w zakresie powierzonych zadań;
  • prowadzenie ewidencji opraw oświetlenia ulicznego;
  • przygotowanie projektów uchwał w zakresie powierzonych zadań;
  • nadzór i koordynacja nad właściwym utrzymaniem oświetlenia ulicznego;
  • przygotowanie odpowiedzi na informację publiczną w zakresie powierzonych zadań;
  • przygotowanie zgłoszenia robót budowlanych w zakresie powierzonych zadań;
  • przeglądy bieżące dróg, mostów i oświetlenia ulicznego i parkowego oraz iluminacji;
  • zgłaszanie szkód w mieniu do organów ścigania i ubezpieczycieli w zakresie powierzonych zadań;
  • wystawianie faktur w systemie vat w zakresie powierzonych zadań;
  • przygotowanie projektu budżetu i sprawozdań w zakresie powierzonych zadań.

IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. stanowisko: administracyjno-biurowe;
  2. wymiar czasu pracy: pełny etat;
  3. miejsce pracy: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, Wydział Gospodarki Miejskiej
    i Ochrony Środowiska;
  4. praca jednozmianowa;
  5. praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
  6. budynek wielokondygnacyjny (wyposażony w schody, windę, podnośnik zewnętrzny),

V. Dodatkowa informacja:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.

VI. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys – Curriculum Vitae;
  3. kserokopie świadectw pracy,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  5. oryginał kwestionariusza osobowego –wzór załącznik: kwestionariusz osobowy;
  6. podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności
    do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - wzór załącznik: Oświadczenie o niekaralności;
  7. podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych – wzór załącznik: Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych;
  8. podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych, – wzór załącznik: Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

VII. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:

  1. Dokumenty należy składać do dnia 03 stycznia 2023 r. do godz. 15:30.
  2. osobiście w Urzędzie Miasta Chełmna (parter Biuro Informacji Publicznej) w zamkniętej kopercie, z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. utrzymania dróg i oświetlenia”
  3. pocztą elektroniczną na adres biuro_informacji@chelmno.pl (każdy dokument opatrzony podpisem elektronicznym),
  4. na adres skrytki ePUAP: /8493hehsse/skrytka opatrzone podpisem elektronicznym,
  5. pocztą na adres: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. utrzymania dróg i oświetlenia”.

Dokumenty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).

VIII. Przebieg postepowania w sprawie naboru:

  1. Otwarcie kopert z dokumentami aplikacyjnymi nastąpi w Miasta Chełmna w dniu 04.01.2023 r.,
  2. Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu oraz rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie.
  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chelmno.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Chełmna.
  4. Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Miasta Chełmna.
  5. Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie BIP Urzędu Miasta w Chełmnie.

IX. Klauzula informacyjna

  • Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Chełmna (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno lub drogą e-mailową pod adresem: biuro_informacji@chelmno.pl.
  • Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
  • Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 
  • Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    a) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit a RODO;
    b) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie określonym przez przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO;
    c) wykorzystania danych osobowych w następnych naborach pracowników jeśli wyrażona zostanie zgoda – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a. Dane osobowe będą przetwarzane przez administratora do czasu zakończenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane będą przechowywane przez okres 1 roku.

  • Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich. 
  • Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 
  • Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego oraz na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, w tym do dostawcy usług informatycznych. 
  • Posiada Pan/Pani prawo do:
    a) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
    c) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
    d) wniesienia skargi na działania Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie danych wykraczających poza ten zakres jest dobrowolne. 
  • Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Załączniki

Powiadom znajomego