W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Stanowisko Urzędnicze ds. obsługi Rady Miasta Chełmna

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Joanna Grabowska, Kornatowo
Uzasadnienie wyboru Na stanowisko ds. obsługi Rady Miasta Chełmna została wybrana Pani Joanna Grabowska, która uzyskała najwięcej punktów. Kandydatka spełniła wymagania ustalone w Zarządzeniu nr 47/2022 Kierownika Urzędu Miasta Chełmna z dnia 9 grudnia 2022 r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi Rady Miasta Chełmna w Urzędzie Miasta Chełmna. W wyniku postępowania kwalifikacyjnego w/w uzyskała najlepszy wynik, wykazując się wiedzą i doświadczeniem, znajomością aktualnych przepisów prawnych z dziedziny funkcjonowania Rady Miasta, a także predyspozycjami, które są przydatne do pracy na danym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko Stanowisko Urzędnicze ds. obsługi Rady Miasta Chełmna
Miejsce pracy Urząd Miasta w Chełmnie
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miasta Chełmno, ul. Dworcowa 1
Status rozstrzygnięte
Burmistrz Miasta Chełmna
ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. obsługi Rady Miasta Chełmna w Urzędzie Miasta Chełmna

 

I. Wymagania niezbędne:

  1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. wykształcenie średnie i minimum 5 lat stażu pracy na podobnym stanowisku lub wyższe (kierunki humanistyczne, administracja, prawo, zarządzanie i marketing) i minimum 3 lata stażu pracy,
  5. umiejętność obsługi komputera w zakresie podstawowego oprogramowania MS Office (Word, Excel, Power Point, Teams);
  6. umiejętność interpretowania przepisów i wykorzystanie ich w praktyce,
  7. umiejętność pracy w zespole;
  8. znajomość Statutu Gminy Miasto Chełmno,
  9. znajomość ustaw:
    - o samorządzie gminnym,
    - o dostępie do informacji publicznej,
    - kodeks postępowania administracyjnego,
    - o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych w zakresie publikacji aktów prawnych podejmowanych przez Radę Miasta Chełmna,
    - kodeks wyborczy.

10.znajomość zasad techniki prawodawczej w zakresie obsługi Rady Miasta Chełmna.


II. Wymagania dodatkowe:

  1. znajomość programu Legislator, Lex/Legalis,
  2. posiadanie profilu zaufanego,
  3. znajomość instrukcji kancelaryjnej i JRWA,
  4. cechy osobowe: opanowanie, rzetelność, dyspozycyjność, wytrzymałość na stres.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. pomoc radnym w wykonywaniu mandatu radnego,
  2. obsługa administracyjno – organizacyjna sesji rady miasta oraz wskazanych w zakresie czynności komisji rady, w tym:
    • przygotowywanie zaproszeń, porządku obrad, listy obecności na posiedzenia sesji rady i komisji oraz przekazywanie ich radnym,
    • techniczne przygotowywanie i doręczanie radnym materiałów niezbędnych do właściwego wykonywania mandatu,
    • techniczna obsługa urządzeń podczas posiedzeń komisji i sesji,
    • sporządzanie protokołów z posiedzeń sesji oraz komisji w sposób określony przez Statut Miasta,
    • prowadzenie zbioru protokołów z posiedzeń,
    • prowadzenie ewidencji wniosków przyjętych przez radę miasta i komisje, przekazywanie ich właściwym komórkom organizacyjnym do realizacji oraz sprawowanie bieżącego nadzoru nad ich terminowym załatwieniem,
    • prowadzenie rejestru i zbioru uchwał rady miasta,
    • przekazywanie uchwał do organów nadzoru, właściwych komórek organizacyjnych do realizacji oraz do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego i Biuletynie Informacji Publicznej,
    • opracowywanie projektów uchwał rady wnioskowanych przez komisje i radnych w sprawach dotyczących rady miasta,
    • sporządzanie uchwał podjętych przez radę miasta oraz wprowadzanie do nich poprawek redakcyjnych,
    • prowadzenie rejestru interpelacji, zapytań radnych, przekazywanie ich właściwym komórkom organizacyjnym do realizacji, sprawowanie bieżącego nadzoru nad ich terminowym załatwianiem oraz zamieszczenie ich w Biuletynie Informacji Publicznej,
    • opracowywanie ustaleń z sesji i przekazywanie ich do właściwych komórek organizacyjnych,
    • sporządzanie listy wypłat ryczałtów dla radnych,
    • przygotowywanie pism na podpis przewodniczącego rady miasta i przewodniczących komisji,
    • prowadzenie spraw z zakresu skarg, wniosków i petycji wpływających do rady miasta oraz pomoc radnym w przygotowywaniu projektów odpowiedzi,
    • prowadzenie rejestru skarg, wniosków oraz ewidencji petycji kierowanych do rady miasta,
  3. opracowanie rocznych planów pracy komisji;
  4. opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Rady i jej organów,
  5. sporządzanie i publikacja na stronie internetowej zbiorczej informacji o petycjach rozpatrzonych w roku poprzednim,
  6. sporządzanie rocznej informacji dot. skarg, wniosków i petycji na potrzeby Wojewody Kujawsko-Pomorskiego,
  7. organizowanie szkoleń radnych i członków komisji;
  8. obsługa Chełmińskiej Rady Seniorów i Młodzieżowej Rady Miasta;
  9. wykonywanie zadań związanych z wyborami, referendami i spisami,
  10. prowadzenie spraw związanych z nadawaniem tytułów: „Honorowy Obywatel Miasta Chełmna”, „Zasłużony dla Miasta Chełmna”,
  11. zamieszczanie oświadczeń majątkowych radnych w BIP,
  12. archiwizacja według właściwości akt spraw ostatecznie załatwionych i przygotowanie ich do przekazania do archiwum.

IV. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku

  1. zatrudnienie w pełnym wymiarze pracy,
  2. stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na parterze budynku administracyjnego Urzędu, wyposażony w meble i urządzenia biurowe,
  3. budynek wielokondygnacyjny (wyposażony w schody, windę, podnośnik zewnętrzny),
  4. praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
  5. duża samodzielność,
  6. w związku z posiedzeniami rady i komisji praca może być kontynuowana po godzinach pracy urzędu.

V. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%

VI. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV),
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  4. oryginał kwestionariusza osobowego – wzór załącznik: Kwestionariusz osobowy,
  5. kserokopie świadectw pracy,
  6. inne dokumenty dotyczące posiadanych kwalifikacji i umiejętności,
  7. podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych- wzór załącznik: Oświadczenie o niekaralności,
  8. podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych – wzór załącznik: Zgoda na przetwarzanie danych.

VII. Dokumenty należy składać do dnia 03 stycznia 2023 roku do godz. 15.30:

  1. osobiście w Urzędzie Miasta Chełmna (parter Biuro Informacji Publicznej) w zamkniętej kopercie,
  2. pocztą elektroniczną na adres biuro_informacji@chelmno.pl opatrzone podpisem elektronicznym,
  3. na adres skrytki ePUAP: /8493hehsse/skrytka opatrzone podpisem elektronicznym,
  4. pocztą na adres: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. obsługi Rady Miasta Chełmna”.

Dokumenty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).

VIII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:

  1. Otwarcie kopert z dokumentami aplikacyjnymi nastąpi komisyjnie w Urzędzie Miasta Chełmna w dniu 04 stycznia 2023 r.
  2. Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu oraz rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie.
  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chelmno.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Chełmna.
  4. Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Miasta Chełmna.
  5. Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie BIP Urzędu Miasta w Chełmnie.

XI. Klauzula informacyjna

  • Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Chełmna (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno lub drogą e-mailową pod adresem: biuro_informacji@chelmno.pl.
  • Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
  • Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 
  • Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    a) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit a RODO;
    b) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie określonym przez przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO;
    c) wykorzystania danych osobowych w następnych naborach pracowników jeśli wyrażona zostanie zgoda – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a. Dane osobowe będą przetwarzane przez administratora do czasu zakończenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane będą przechowywane przez okres 1 roku.

  • Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich. 
  • Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 
  • Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego oraz na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, w tym do dostawcy usług informatycznych. 
  • Posiada Pan/Pani prawo do:
    a) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
    c) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
    d) wniesienia skargi na działania Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie danych wykraczających poza ten zakres jest dobrowolne. 
  • Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

 

Załączniki

Powiadom znajomego