Stanowisko Urzędnicze ds. obsługi Rady Miasta Chełmna
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Joanna Grabowska, Kornatowo |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Na stanowisko ds. obsługi Rady Miasta Chełmna została wybrana Pani Joanna Grabowska, która uzyskała najwięcej punktów. Kandydatka spełniła wymagania ustalone w Zarządzeniu nr 47/2022 Kierownika Urzędu Miasta Chełmna z dnia 9 grudnia 2022 r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. obsługi Rady Miasta Chełmna w Urzędzie Miasta Chełmna. W wyniku postępowania kwalifikacyjnego w/w uzyskała najlepszy wynik, wykazując się wiedzą i doświadczeniem, znajomością aktualnych przepisów prawnych z dziedziny funkcjonowania Rady Miasta, a także predyspozycjami, które są przydatne do pracy na danym stanowisku. |
Stanowisko | Stanowisko Urzędnicze ds. obsługi Rady Miasta Chełmna |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miasta w Chełmnie |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miasta Chełmno, ul. Dworcowa 1 |
Status | rozstrzygnięte |
I. Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie w pełni z praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie średnie i minimum 5 lat stażu pracy na podobnym stanowisku lub wyższe (kierunki humanistyczne, administracja, prawo, zarządzanie i marketing) i minimum 3 lata stażu pracy,
- umiejętność obsługi komputera w zakresie podstawowego oprogramowania MS Office (Word, Excel, Power Point, Teams);
- umiejętność interpretowania przepisów i wykorzystanie ich w praktyce,
- umiejętność pracy w zespole;
- znajomość Statutu Gminy Miasto Chełmno,
- znajomość ustaw:
- o samorządzie gminnym,
- o dostępie do informacji publicznej,
- kodeks postępowania administracyjnego,
- o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych w zakresie publikacji aktów prawnych podejmowanych przez Radę Miasta Chełmna,
- kodeks wyborczy.
10.znajomość zasad techniki prawodawczej w zakresie obsługi Rady Miasta Chełmna.
II. Wymagania dodatkowe:
- znajomość programu Legislator, Lex/Legalis,
- posiadanie profilu zaufanego,
- znajomość instrukcji kancelaryjnej i JRWA,
- cechy osobowe: opanowanie, rzetelność, dyspozycyjność, wytrzymałość na stres.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- pomoc radnym w wykonywaniu mandatu radnego,
- obsługa administracyjno – organizacyjna sesji rady miasta oraz wskazanych w zakresie czynności komisji rady, w tym:
- przygotowywanie zaproszeń, porządku obrad, listy obecności na posiedzenia sesji rady i komisji oraz przekazywanie ich radnym,
- techniczne przygotowywanie i doręczanie radnym materiałów niezbędnych do właściwego wykonywania mandatu,
- techniczna obsługa urządzeń podczas posiedzeń komisji i sesji,
- sporządzanie protokołów z posiedzeń sesji oraz komisji w sposób określony przez Statut Miasta,
- prowadzenie zbioru protokołów z posiedzeń,
- prowadzenie ewidencji wniosków przyjętych przez radę miasta i komisje, przekazywanie ich właściwym komórkom organizacyjnym do realizacji oraz sprawowanie bieżącego nadzoru nad ich terminowym załatwieniem,
- prowadzenie rejestru i zbioru uchwał rady miasta,
- przekazywanie uchwał do organów nadzoru, właściwych komórek organizacyjnych do realizacji oraz do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Kujawsko-Pomorskiego i Biuletynie Informacji Publicznej,
- opracowywanie projektów uchwał rady wnioskowanych przez komisje i radnych w sprawach dotyczących rady miasta,
- sporządzanie uchwał podjętych przez radę miasta oraz wprowadzanie do nich poprawek redakcyjnych,
- prowadzenie rejestru interpelacji, zapytań radnych, przekazywanie ich właściwym komórkom organizacyjnym do realizacji, sprawowanie bieżącego nadzoru nad ich terminowym załatwianiem oraz zamieszczenie ich w Biuletynie Informacji Publicznej,
- opracowywanie ustaleń z sesji i przekazywanie ich do właściwych komórek organizacyjnych,
- sporządzanie listy wypłat ryczałtów dla radnych,
- przygotowywanie pism na podpis przewodniczącego rady miasta i przewodniczących komisji,
- prowadzenie spraw z zakresu skarg, wniosków i petycji wpływających do rady miasta oraz pomoc radnym w przygotowywaniu projektów odpowiedzi,
- prowadzenie rejestru skarg, wniosków oraz ewidencji petycji kierowanych do rady miasta,
- opracowanie rocznych planów pracy komisji;
- opracowywanie sprawozdań i informacji z działalności Rady i jej organów,
- sporządzanie i publikacja na stronie internetowej zbiorczej informacji o petycjach rozpatrzonych w roku poprzednim,
- sporządzanie rocznej informacji dot. skarg, wniosków i petycji na potrzeby Wojewody Kujawsko-Pomorskiego,
- organizowanie szkoleń radnych i członków komisji;
- obsługa Chełmińskiej Rady Seniorów i Młodzieżowej Rady Miasta;
- wykonywanie zadań związanych z wyborami, referendami i spisami,
- prowadzenie spraw związanych z nadawaniem tytułów: „Honorowy Obywatel Miasta Chełmna”, „Zasłużony dla Miasta Chełmna”,
- zamieszczanie oświadczeń majątkowych radnych w BIP,
- archiwizacja według właściwości akt spraw ostatecznie załatwionych i przygotowanie ich do przekazania do archiwum.
IV. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku
- zatrudnienie w pełnym wymiarze pracy,
- stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na parterze budynku administracyjnego Urzędu, wyposażony w meble i urządzenia biurowe,
- budynek wielokondygnacyjny (wyposażony w schody, windę, podnośnik zewnętrzny),
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
- duża samodzielność,
- w związku z posiedzeniami rady i komisji praca może być kontynuowana po godzinach pracy urzędu.
V. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%
VI. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- oryginał kwestionariusza osobowego – wzór załącznik: Kwestionariusz osobowy,
- kserokopie świadectw pracy,
- inne dokumenty dotyczące posiadanych kwalifikacji i umiejętności,
- podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych- wzór załącznik: Oświadczenie o niekaralności,
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych – wzór załącznik: Zgoda na przetwarzanie danych.
VII. Dokumenty należy składać do dnia 03 stycznia 2023 roku do godz. 15.30:
- osobiście w Urzędzie Miasta Chełmna (parter Biuro Informacji Publicznej) w zamkniętej kopercie,
- pocztą elektroniczną na adres biuro_informacji@chelmno.pl opatrzone podpisem elektronicznym,
- na adres skrytki ePUAP: /8493hehsse/skrytka opatrzone podpisem elektronicznym,
- pocztą na adres: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno z dopiskiem „Nabór na stanowisko ds. obsługi Rady Miasta Chełmna”.
Dokumenty które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu do Urzędu).
VIII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
- Otwarcie kopert z dokumentami aplikacyjnymi nastąpi komisyjnie w Urzędzie Miasta Chełmna w dniu 04 stycznia 2023 r.
- Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu oraz rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chelmno.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Chełmna.
- Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Miasta Chełmna.
- Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie BIP Urzędu Miasta w Chełmnie.
XI. Klauzula informacyjna
- Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Chełmna (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno lub drogą e-mailową pod adresem: biuro_informacji@chelmno.pl.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit a RODO;
b) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie określonym przez przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO;
c) wykorzystania danych osobowych w następnych naborach pracowników jeśli wyrażona zostanie zgoda – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a. Dane osobowe będą przetwarzane przez administratora do czasu zakończenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane będą przechowywane przez okres 1 roku.
- Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
- Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego oraz na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, w tym do dostawcy usług informatycznych.
- Posiada Pan/Pani prawo do:
a) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
c) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
d) wniesienia skargi na działania Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. - Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie danych wykraczających poza ten zakres jest dobrowolne.
- Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.