W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



stanowisko urzędnicze ds. utrzymania dróg i oświetlenia

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Jacek Wanatowski, Kijewo Królewskie
Uzasadnienie wyboru Kandydat spełnił wymagania ustalone w Zarządzeniu nr 33/2021 Kierownika Urzędu Miasta Chełmna z dnia 15 października 2021 r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. utrzymania dróg i oświetlenia w Urzędzie Miasta Chełmna. Pan Jacek wykazał się wiedzą, umiejętnościami i doświadczeniem, które są przydatne do pracy na danym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko Stanowisko urzędnicze ds. utrzymania dróg i oświetlenia
Miejsce pracy Urząd Miasta Chełmna
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno
Status rozstrzygnięte

Burmistrz Miasta Chełmna
ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. utrzymania dróg i oświetlenia
w Urzędzie Miasta Chełmna

 

I. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie minimum średnie;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. co najmniej 2 letni staż pracy;
  7. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
  8. prawo jazdy kategorii B;
  9. umiejętność czytania rysunków technicznych; 
  10. znajomość procesów inwestycyjnych związanych z budową i remontami dróg;
  11. znajomość technologii budowy i remontów dróg;
  12. znajomość technologii odwodnienia dróg;
  13. znajomość przepisów ruchu drogowego;
  14. znajomość zasad organizacji ruchu.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
  2. preferowane wykształcenie wyższe techniczne (inżynieria środowiska, budownictwo, transport, architektura lub pokrewne);
  3. biegła znajomość obsługi komputera w tym obsługa MS Office, Internetu, poczty elektronicznej, umiejętność obsługi oprogramowania AutoCAD, umiejętność obsługi oprogramowania typu GIS (QGIS lub pokrewne), umiejętność obsługi programów do organizacji ruchu;
  4. predyspozycje osobowościowe tj.: terminowość, odpowiedzialność, rzetelność; sumienność, obowiązkowość;
  5. dobra organizacja czasu pracy;
  6. aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności;
  7. dyspozycyjność;
  8. znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o drogach publicznych, Rozporządzenia Ministra Transportu Gospodarki Morskiej z dnia  2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. uzgadnianie projektów budowy i przebudowy dróg na terenie miasta Chełmna;
  2. bieżący monitoring (przegląd) stanu dróg i odwodnienia na terenie miasta Chełmna;
  3. bieżący monitoring (przegląd) oznakowania drogowego na terenie miasta Chełmna;
  4. realizacja dokumentacji oraz prowadzenie procedury zmiany organizacji ruchu dla wniosków Gminy Miasta Chełmna;
  5. monitorowanie prowadzenia prac w pasie drogowym;
  6. odbiór dróg po umieszczaniu infrastruktury podziemnej w pasie drogowym;
  7. realizacja przeglądów gwarancyjnych po odbiorze dróg oraz remontów w pasie drogowym;
  8. obsługa oprogramowania do obsługi systemu oświetlenia miejskiego ulicznego i parkowego;
  9. monitoring stanu oświetlenia miejskiego ulicznego i parkowego;
  10. regulowanie ustawień warunków oświetlenia miejskiego ulicznego i parkowego;
  11. nadzór nad realizacją napraw cząstkowych dróg, chodników i ścieżek rowerowych;
  12. nadzór nad funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego i iluminacji (w tym zgłaszanie awarii, negocjacje umów na konserwację, sprawy związane z dokumentacją i budową nowego oświetlenia);
  13. rozliczanie energii zużytej na potrzeby oświetlenia ulicznego, w tym prowadzenie ewidencji kosztów zużycia energii z podziałem na punkty poboru;
  14. prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem energii za oświetlenie uliczne i iluminacje (reklamacje, noty odsetkowe, błędne wskazania liczników itp.);
  15. wystawianie faktur za energię;
  16. zlecanie wykonania corocznych i pięcioletnich przeglądów dróg i obiektów mostowych;
  17. przygotowywanie kart obiektów drogowych;
  18. szczegółowy zakres zadań pracownika:
    a) przygotowanie faktur i przekazanie do księgowości w zakresie powierzonych zadań;
    b) sporządzanie protokołów przekazania i odbioru pasa drogowego;
    c) aktualizacja programów drogowych;
    d) koordynacja i nadzór nad usuwaniem awarii oświetlenia ulicznego;
    e) prace w komisji przetargowej;
    f) prace w komisji inwentaryzacyjnej w zakresie powierzonych zadań;
    g) prowadzenie ewidencji opraw oświetlenia ulicznego;
    h) przygotowanie projektów uchwał w zakresie powierzonych zadań;
    i) nadzór i koordynacja nad właściwym utrzymaniem oświetlenia ulicznego;
    j) przygotowanie odpowiedzi na informację publiczną w zakresie powierzonych zadań;
    k) przygotowanie zgłoszenia robót budowlanych w zakresie powierzonych zadań;
    l) przeglądy bieżące dróg, mostów i oświetlenia ulicznego i parkowego oraz iluminacji;
    m) zgłaszanie szkód w mieniu do organów ścigania i ubezpieczycieli w zakresie powierzonych zadań;
    n) wystawianie faktur w systemie vat w zakresie powierzonych zadań;
    o) przygotowanie projektu budżetu i sprawozdań w zakresie powierzonych zadań.

IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. stanowisko: administracyjno-biurowe;
  2. wymiar czasu pracy: pełny etat;
  3. miejsce pracy: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, Wydział Gospodarki Miejskiej
    i Ochrony Środowiska;
  4. praca jednozmianowa;
  5. praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
  6. budynek wielokondygnacyjny (wyposażony w schody, windę, podnośnik zewnętrzny),
  7. umowa zostanie zawarta na czas określony, nieprzekraczający 33 miesięcy, z zastrzeżeniem pkt.11
  8. pierwsza umowa o pracę zawierana będzie na czas określony do 6 miesięcy – jeżeli kandydata będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
  9. czas trwania pierwszej umowy o pracę, dla osób które nie są zobowiązane do odbycia służby przygotowawczej – do roku,
  10. na uzasadniony wniosek kierownika wydziału dopuszcza się możliwość zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony przed upływem 33-miesięcznego okresu zatrudnienia na czas określony – z zachowaniem okresu ustawowo przewidzianej służby przygotowawczej,
  11. postanowień pkt 7 – 10 nie stosuje się w przypadku, gdy kandydat jest dotychczas zatrudniony w Urzędzie Miasta Chełmna lub pracodawca skorzysta z zastosowania art. 22 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282),
  12. wynagrodzenie ustalone będzie indywidualnie, z uwzględnieniem kwalifikacji, wykształcenia i doświadczenia zawodowego kandydata – do poziomu wynagrodzeń w danej grupie stanowiskowej pracowników Urzędu Miasta Chełmna.

V. Dodatkowa informacja:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.

VI. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny;
  2. życiorys – Curriculum Vitae;
  3. kserokopie świadectw pracy, w przypadku kontynuowania zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
  5. ewentualne referencje;
  6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
  7. oryginał kwestionariusza osobowego –wzór załącznik: kwestionariusz osobowy;
  8. podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności
    do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - wzór załącznik: Oświadczenie o niekaralności;
  9. podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych – wzór załącznik: Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych;
  10. podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych, – wzór załącznik: Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.

Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

VII. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:

  1. Dokumenty należy składać w Urzędzie Miasta Chełmna do dnia 27 października 2021 r. do godz. 16.30.
  2. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Dokumenty można składać osobiście (parter Biuro Informacji Publicznej) w zamkniętej kopercie, pocztą elektroniczną na adres biuro_informacji@chelmno.pl, w przypadku uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno (decyduje data wpływu do Urzędu) z dopiskiem „Nabór na stanowisko: utrzymania dróg i oświetlenia”.

VIII. Przebieg postepowania w sprawie naboru:

  1. Otwarcie kopert z dokumentami aplikacyjnymi nastąpi w Miasta Chełmna w dniu 28 października 2021 r., o godz. 9.30.
  2. Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu oraz rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie.
  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chelmno.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Chełmna.
  4. Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Miasta Chełmna.
  5. Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie BIP Urzędu Miasta w Chełmnie.

IX. Klauzula informacyjna

 Obowiązek informacyjny dla kandydatów do pracy w związku z przetwarzaniem danych osobowych:

  1. Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Chełmna (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno lub drogą e-mailową pod adresem: biuro_informacji@chelmno.pl.
  2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
  3. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
  4. Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    a) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit a RODO;
    b) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie określonym przez przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO;
    c) wykorzystania danych osobowych w następnych naborach pracowników, jeśli wyrażona zostanie zgoda – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.

Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a.

  1. Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
  2. Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  3. Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego oraz na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, w tym do dostawcy usług informatycznych.
  4. Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do czasu zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane będą przechowywane przez okres 1 roku.
  5. Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
  6. Skargę na działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie danych wykraczających poza ten zakres jest dobrowolne.12.
  8. Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

Załączniki

Powiadom znajomego