stanowisko urzędnicze ds. utrzymania dróg i oświetlenia
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Żadna z ofert nie spełniła wymagań zawartych w Zarządzeniu nr 29/2021 Kierownika Urzędu Miasta Chełmna z dnia 22 września 2021 r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. utrzymania dróg i oświetlenia w Urzędzie Miasta Chełmna. |
---|
Stanowisko | Stanowisko urzędnicze ds. utrzymania dróg i oświetlenia |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miasta Chełmna |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno |
Status | rozstrzygnięte |
Burmistrz Miasta Chełmna
ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. utrzymania dróg i oświetlenia
w Urzędzie Miasta Chełmna
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe techniczne (inżynieria środowiska, budownictwo, transport, architektura lub pokrewne);
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- co najmniej 2 letni staż pracy;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
- prawo jazdy kategorii B;
- umiejętność czytania rysunków technicznych;
- znajomość procesów inwestycyjnych związanych z budową i remontami dróg;
- znajomość technologii budowy i remontów dróg;
- znajomość technologii odwodnienia dróg;
- znajomość przepisów ruchu drogowego;
- znajomość zasad organizacji ruchu.
II. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
- biegła znajomość obsługi komputera w tym obsługa MS Office, Internetu, poczty elektronicznej, umiejętność obsługi oprogramowania AutoCAD, umiejętność obsługi oprogramowania typu GIS (QGIS lub pokrewne), umiejętność obsługi programów do organizacji ruchu;
- predyspozycje osobowościowe tj.: terminowość, odpowiedzialność, rzetelność; sumienność, obowiązkowość;
- dobra organizacja czasu pracy;
- aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności;
- dyspozycyjność;
- znajomość ustawy Kodeks postępowania administracyjnego, Ustawa o drogach publicznych, Rozporządzenia Ministra Transportu Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie, Ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- uzgadnianie projektów budowy i przebudowy dróg na terenie miasta Chełmna;
- bieżący monitoring (przegląd) stanu dróg i odwodnienia na terenie miasta Chełmna;
- bieżący monitoring (przegląd) oznakowania drogowego na terenie miasta Chełmna;
- realizacja dokumentacji oraz prowadzenie procedury zmiany organizacji ruchu dla wniosków Gminy Miasta Chełmna;
- monitorowanie prowadzenia prac w pasie drogowym;
- odbiór dróg po umieszczaniu infrastruktury podziemnej w pasie drogowym;
- realizacja przeglądów gwarancyjnych po odbiorze dróg oraz remontów w pasie drogowym;
- obsługa oprogramowania do obsługi systemu oświetlenia miejskiego ulicznego i parkowego;
- monitoring stanu oświetlenia miejskiego ulicznego i parkowego;
- regulowanie ustawień warunków oświetlenia miejskiego ulicznego i parkowego;
- nadzór nad realizacją napraw cząstkowych dróg, chodników i ścieżek rowerowych;
- nadzór nad funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego i iluminacji (w tym zgłaszanie awarii, negocjacje umów na konserwację, sprawy związane z dokumentacją i budową nowego oświetlenia);
- rozliczanie energii zużytej na potrzeby oświetlenia ulicznego, w tym prowadzenie ewidencji kosztów zużycia energii z podziałem na punkty poboru;
- prowadzenie spraw związanych z rozliczeniem energii za oświetlenie uliczne i iluminacje (reklamacje, noty odsetkowe, błędne wskazania liczników itp.);
- wystawianie faktur za energię;
- zlecanie wykonania corocznych i pięcioletnich przeglądów dróg i obiektów mostowych;
- przygotowywanie kart obiektów drogowych;
- szczegółowy zakres zadań pracownika:
a) przygotowanie faktur i przekazanie do księgowości w zakresie powierzonych zadań;
b) sporządzanie protokołów przekazania i odbioru pasa drogowego;
c) aktualizacja programów drogowych;
d) koordynacja i nadzór nad usuwaniem awarii oświetlenia ulicznego;
e) prace w komisji przetargowej;
f) prace w komisji inwentaryzacyjnej w zakresie powierzonych zadań;
g) prowadzenie ewidencji opraw oświetlenia ulicznego;
h) przygotowanie projektów uchwał w zakresie powierzonych zadań;
i) nadzór i koordynacja nad właściwym utrzymaniem oświetlenia ulicznego;
j) przygotowanie odpowiedzi na informację publiczną w zakresie powierzonych zadań;
k) przygotowanie zgłoszenia robót budowlanych w zakresie powierzonych zadań;
l) przeglądy bieżące dróg, mostów i oświetlenia ulicznego i parkowego oraz iluminacji;
m) zgłaszanie szkód w mieniu do organów ścigania i ubezpieczycieli w zakresie powierzonych zadań;
n) wystawianie faktur w systemie vat w zakresie powierzonych zadań;
o) przygotowanie projektu budżetu i sprawozdań w zakresie powierzonych zadań.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- stanowisko: administracyjno-biurowe;
- wymiar czasu pracy: pełny etat;
- miejsce pracy: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, Wydział Gospodarki Miejskiej
i Ochrony Środowiska; - praca jednozmianowa;
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
- budynek wielokondygnacyjny (wyposażony w schody, windę, podnośnik zewnętrzny),
- umowa zostanie zawarta na czas określony, nieprzekraczający 33 miesięcy, z zastrzeżeniem pkt.11
- pierwsza umowa o pracę zawierana będzie na czas określony do 6 miesięcy – jeżeli kandydata będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282),
- czas trwania pierwszej umowy o pracę, dla osób które nie są zobowiązane do odbycia służby przygotowawczej – do roku,
- na uzasadniony wniosek kierownika wydziału dopuszcza się możliwość zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony przed upływem 33-miesięcznego okresu zatrudnienia na czas określony – z zachowaniem okresu ustawowo przewidzianej służby przygotowawczej,
- postanowień pkt 7 – 10 nie stosuje się w przypadku, gdy kandydat jest dotychczas zatrudniony w Urzędzie Miasta Chełmna lub pracodawca skorzysta z zastosowania art. 22 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz.1282),
- wynagrodzenie ustalone będzie indywidualnie, z uwzględnieniem kwalifikacji, wykształcenia i doświadczenia zawodowego kandydata – do poziomu wynagrodzeń w danej grupie stanowiskowej pracowników Urzędu Miasta Chełmna.
V. Dodatkowa informacja:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
VI. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny;
- życiorys – Curriculum Vitae;
- kserokopie świadectw pracy, w przypadku kontynuowania zatrudnienia – zaświadczenie o zatrudnieniu,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe;
- ewentualne referencje;
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach;
- oryginał kwestionariusza osobowego –wzór załącznik: kwestionariusz osobowy;
- podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności
do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - wzór załącznik: Oświadczenie o niekaralności; - podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych – wzór załącznik: Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych;
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych, – wzór załącznik: Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
VII. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
- Dokumenty należy składać w Urzędzie Miasta Chełmna do dnia 11 października 2021 r. do godz. 15.30.
- Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
- Dokumenty można składać osobiście (parter Biuro Informacji Publicznej) w zamkniętej kopercie, pocztą elektroniczną na adres biuro_informacji@chelmno.pl, w przypadku uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno (decyduje data wpływu do Urzędu) z dopiskiem „Nabór na stanowisko: utrzymania dróg i oświetlenia”.
VIII. Przebieg postepowania w sprawie naboru:
- Otwarcie kopert z dokumentami aplikacyjnymi nastąpi w Miasta Chełmna w dniu 12 października 2021 r., o godz. 9.30.
- Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu oraz rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chelmno.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Chełmna.
- Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Miasta Chełmna.
- Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie BIP Urzędu Miasta w Chełmnie.
IX. Klauzula informacyjna:
Obowiązek informacyjny dla kandydatów do pracy w związku z przetwarzaniem danych osobowych:
- Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Chełmna (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno lub drogą e-mailową pod adresem: biuro_informacji@chelmno.pl.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit a RODO;
b) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie określonym przez przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO;
c) wykorzystania danych osobowych w następnych naborach pracowników, jeśli wyrażona zostanie zgoda – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a. - Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
- Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego oraz na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, w tym do dostawcy usług informatycznych.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do czasu zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane będą przechowywane przez okres 1 roku.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Skargę na działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie danych wykraczających poza ten zakres jest dobrowolne.
- Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.