Stanowisko urzędnicze ds. prowadzenia Sekretariatu Burmistrza
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Marta Dudek, Wałdowo Królewskie |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Kandydatka spełniła wymagania ustalone w Zarządzeniu nr 26/2021 Kierownika Urzędu Miasta Chełmna z dnia 1 września 2021 r. w sprawie ogłoszenia naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. prowadzenia Sekretariatu Burmistrza w Urzędzie Miasta Chełmna. W wyniku postępowania kwalifikacyjnego uzyskała najlepszy wynik wykazując się wiedzą i umiejętnościami, a także predyspozycjami, które są przydatne do pracy na danym stanowisku. |
Stanowisko | Stanowisko urzędnicze ds. prowadzenia Sekretariatu Burmistrza |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miasta Chełmna |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno |
Status | rozstrzygnięte |
Burmistrz Miasta Chełmna
ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
ds. prowadzenia Sekretariatu Burmistrza
w Urzędzie Miasta Chełmna
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie minimum średnie;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- co najmniej 3 letni staż pracy;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
II. Wymagania dodatkowe:
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
- dobra znajomość obsługi komputera w tym obsługa MS Office, Internetu, poczty elektronicznej,
- predyspozycje osobowościowe tj.: terminowość, odpowiedzialność, rzetelność; sumienność, obowiązkowość,
- dobra organizacja czasu pracy,
- aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności,
- dyspozycyjność,
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- stosowanie aktualnych przepisów prawnych i wzajemne informowanie o zmianach;
- przygotowywanie okresowych ocen, analiz, informacji i sprawozdań w zakresie swojego działania;
- współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu i miejskimi jednostkami organizacyjnymi oraz organami jednostek samorządu terytorialnego, administracji rządowej oraz innymi instytucjami w trakcie wykonywania zadań samorządowych;
- przechowywanie akt i przygotowywanie ich do archiwizacji;
- wypełnianie zadań związanych z wykonywaniem kontroli zarządczej;
- koordynowanie rozpatrywania skarg, wniosków i interpelacji;
- przygotowywanie w uzgodnieniu z Burmistrzem pism okolicznościowych,
- dbałość o publikację informacji w Biuletynie Informacji Publicznej mogących pomóc interesantom Urzędu w załatwieniu swoich spraw, aktualizacja tych informacji, w tym udostępnianie niezbędnych formularzy oraz wzorów dokumentów w tym w szczególności:
- prowadzenie rejestru aktów własnych (zarządzeń) w oprogramowaniu do tego dedykowanym oraz ich publikacja w BIP,
- prowadzenie rejestru kontroli oraz publikacja protokołów z kontroli w BIP.
- bieżąca obsługa sekretariatu Burmistrza i Zastępcy Burmistrza,
- pełnienie roli asystenta w tym:
a) opracowywanie rocznego i miesięcznego kalendarza imprez i wydarzeń miejskich na podstawie informacji z wydziałów merytorycznych, jednostek organizacyjnych i instytucji kultury,
b) planowanie udziału Burmistrza w wydarzeniach miejskich,
c) prowadzenie elektronicznego kalendarza spotkań Burmistrza,
d) prowadzenie kalendarza spotkań Burmistrza i Zastępcy Burmistrza w formie elektronicznej, - organizowanie udziału Burmistrza i Zastępcy Burmistrza w uroczystościach, wizytach okolicznościowych,
- obsługa spotkań Burmistrza i Zastępcy Burmistrza w tym ich techniczne przygotowanie,
- organizowanie przyjęć interesantów w tym w szczególności:
a) zweryfikowanie tematu sprawy;
b) przekierowanie interesanta wg właściwości sprawy;
c) przygotowanie informacji dla Burmistrza o temacie sprawy lub stanie sprawy planowanej do omówienia podczas spotkania z interesantem w tym pozyskanie informacji z wydziału merytorycznego. - prowadzenie rejestrów korespondencji z jednostkami organizacyjnymi gminy i innymi instytucjami,
- prowadzenie rejestru wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych;
- organizowanie i koordynowanie narad Kierownictwa w tym:,
a) ustalanie programu spotkania w porozumieniu z kierownikami,
b) przygotowanie organizacyjne,
c) protokołowanie,
d) informowanie pracowników o wytycznych z narad. - przygotowywanie prezentacji dla zadań sprawozdawczych Burmistrza,
- zastępowanie pracownika na stanowisku biura podawczego
- prowadzenie ewidencji i rozliczanie samochodu służbowego używanego przez Burmistrza i Zastępcę Burmistrza
- na polecenie Kierownika Wydziału lub Burmistrza Miasta jest Pani obowiązana wykonywać także zadania inne niż wymienione w zakresie czynności.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- stanowisko: administracyjno-biurowe,
- wymiar czasu pracy: pełny etat,
- miejsce pracy: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, Wydział Organizacyjny,
- praca jednozmianowa,
- praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
- urząd przystosowany dla osób niepełnosprawnych (winda, podnośnik zewnętrzny).
V. Dodatkowa informacja:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
VI.Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – Curriculum Vitae,
- kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- ewentualne referencje,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- oryginał kwestionariusza osobowego –wzór złącznik: kwestionariusz osobowy,
- podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności
do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - wzór załącznik: Oświadczenie o niekaralności, - podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych – wzór załącznik: Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych,
- podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych.
Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
VII. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
- Dokumenty należy składać w Urzędzie Miasta Chełmna do dnia 17 września 2021 r. do godz. 12.00.
- Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
- Dokumenty można składać osobiście (parter Biuro Informacji Publicznej) w zamkniętej kopercie, pocztą elektroniczną na adres biuro_informacji@chelmno.pl, w przypadku uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno (decyduje data wpływu do Urzędu) z dopiskiem „Nabór na stanowisko: ds. prowadzenia Sekretariatu Burmistrza”.
VIII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
- Otwarcie kopert z dokumentami aplikacyjnymi nastąpi w Miasta Chełmna w dniu 17 września 2021 r., o godz. 13.00.
- Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu oraz rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chelmno.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Chełmna.
- Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Miasta Chełmna.
- Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie BIP Urzędu Miasta w Chełmnie.
IX. Klauzula informacyjna
Obowiązek informacyjny dla kandydatów do pracy w związku z przetwarzaniem danych osobowych:
- Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Chełmna (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno lub drogą e-mailową pod adresem: biuro_informacji@chelmno.pl.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit a RODO;
b) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie określonym przez przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO;
c)wykorzystania danych osobowych w następnych naborach pracowników, jeśli wyrażona zostanie zgoda – art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a.
- Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
- Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego oraz na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, w tym do dostawcy usług informatycznych.
- Dane osobowe będą przetwarzane przez Administratora do czasu zakończenia procesu rekrutacji. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane będą przechowywane przez okres 1 roku.
- Osoba, której dane dotyczą ma prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz o prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
- Skargę na działania Administratora można wnieść do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie danych wykraczających poza ten zakres jest dobrowolne.
- Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
Chełmno, 1 września 2021 r.