W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Kierownik Wydziału Finansowego

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie unieważnienia
Uzasadnienie unieważnienia W związku z planowanym powierzeniem pełnienia obowiązków Kierownika Wydziału Finansowego pracownikowi zatrudnionemu w Urzędzie Miasta Chełmna unieważniony zostaje nabór na w/w stanowisko.
Dokumenty aplikacyjne złożone w toku postępowania rekrutacyjnego zostaną zwrócone do nadawców bez ich otwierania.
Szczegóły
Stanowisko Kierownik Wydziału Finansowego
Miejsce pracy Urząd Miasta Chełmna
Termin składania ofert
Status unieważnione

I. Wymagania niezbędne:
1. obywatelstwo polskie;
2. wykształcenie wyższe magisterskie na kierunkach: ekonomia, finanse lub rachunkowość;
3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw  publicznych;
4. brak skazania prawomocnym wyrokiem  sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
5. nieposzlakowana opinia;
6. co najmniej 5 letni staż pracy;
7. znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania finansów publicznych i rachunkowości budżetowej;
8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.

II. Wymagania dodatkowe:
1. doświadczenie w zakresie pracy na stanowisku księgowym w jednostkach sektora finansów publicznych,
2. doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem, koordynacji działań oraz współdziałania z innymi działami czy jednostkami;
3. umiejętność podejmowania decyzji;
4. umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
5. umiejętność analizy dokumentów;
6. dobra znajomość obsługi komputera w tym aplikacji biurowych MS Office (w szczególności arkusza kalkulacyjnego), Internetu, poczty elektronicznej;
7. predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista;
8. bardzo dobra organizacja czasu pracy;
9. aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności;
10. dyspozycyjność;
11. znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej i rachunkowości i finansów w szczególności:
a) ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym,
b) ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
c) ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
d) ustawy  z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług,
e) ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych,
f) ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych,
g) ustawy  z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
h) ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych,
i)  ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego,
j)  ustawy z dnia 17 grudnia 2004r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
k) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
1. prowadzenie rachunkowości jednostki;
2. wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi;
3. dokonywanie wstępnej kontroli;
- zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
- kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych,
4. nadzorowanie i kontrola prawidłowego prowadzenia ksiąg, w tym wszystkich dokumentów finansów-księgowych;
5. nadzorowanie i kontrola prawidłowego sporządzania sprawozdawczości finansowej;
6. odpowiedzialność i kontrola nad prawidłowym sporządzeniem rocznych sprawozdań dochodów i wydatków, bilansu, rachunku zysków i strat oraz zestawienia zmian w funduszu jednostek;
7. współpraca ze Skarbnikiem przy opracowaniu zasad polityki rachunkowości urzędu jako jednostki i jako organu zgodnie z przepisami prawa;
8. nadzór i kontrola prowadzenia ksiąg rachunkowych organu, urzędu oraz wydzielonych funduszy a także rachunku dochodów własnych;
9. nadzór i odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych projektów realizowanych ze środków UE;
10. przeprowadzenie okresowych kontroli jednostek organizacyjnych podległych miastu, zleconych przez Skarbnika i Burmistrza Miasta;
11. ścisła współpraca ze Skarbnikiem i Audytorem Wewnętrznym w zakresie prowadzenia kontroli w urzędzie i w jednostkach podległych;
12. nadzorowanie gospodarki finansowej miasta w zakresie:
13. kontrola i nadzór zasad rozliczeń pieniężnych w kasie urzędu,
a) kontroli i sprawdzania poprawności prowadzenia rejestrów kasowych,
b) okresowych kontroli i inwentaryzacje kasy, w tym obligatoryjnie na koniec roku kalendarzowego,
14. opracowanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących rachunkowości;
15. w zakresie kierowania Wydziałem Finansowym:
a) ustalanie zadań dla poszczególnych stanowisk pracy oraz zakresów czynności, obowiązków i odpowiedzialności dla pracowników,
b) nadzorowanie prawidłowego, zgodnego z prawem, oraz terminowego wykonywania zadań wydziału,
c) nadzorowanie załatwiania spraw przez pracowników,
d) uczestnictwo z polecenia Burmistrza w sesjach Rady Miasta oraz komisjach Rady Miasta,
e) podejmowanie działania zmierzające do usprawnienia organizacji i metod pracy,
f) współdziałanie z Sekretarzem odnośnie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników,
g) prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie działalności podległego wydziału.

IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1. stanowisko: administracyjne, kierownicze,
2. wymiar czasu pracy: pełny etat,
3. miejsce pracy: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1,
4. praca jednozmianowa,
5. praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
6. praca z pracownikami Urzędu Miasta oraz kontrahentami.

V. Dodatkowa informacja:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.

VI. Wymagane dokumenty:
1. list motywacyjny,
2. życiorys – Curriculum Vitae,
3. kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
4. ewentualne referencje,
5. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
6. oryginał kwestionariusza osobowego –wzór złącznik: kwestionariusz osobowy,
7. podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności
do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - wzór załącznik: Oświadczenie o niekaralności,
8. podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych – wzór załącznik: Oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych,
9. podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów.
Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

VII. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
1. Dokumenty należy składać w Urzędzie Miasta Chełmna do dnia 23 marca 2020 r. do godz. 15:30
2. Dokumenty można składać osobiście (parter Biuro Informacji Publicznej) w zamkniętej kopercie, pocztą elektroniczną na adres biuro_informacji@chelmno.pl, w przypadku uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno (decyduje data wpływu do Urzędu) z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Wydziału Finansowego”
3. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

VIII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:
1. Otwarcie kopert z dokumentami aplikacyjnymi nastąpi komisyjnie w Urzędzie Miasta Chełmna w dniu 24 marca 2020 r., o godz. 14:00.
2. Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu oraz rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie.
3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chelmno.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Chełmna.
4. Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Miasta Chełmna.
5. Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie BIP Urzędu Miasta w Chełmnie.

 
IX. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
1. Administratorem Pani/Pana danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miasta Chełmna ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Burmistrz Urzędu Miasta Chełmna. 
2. Może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod.um@chelmno.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora z dopiskiem IOD.
3. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa tj. art. 221 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U.2018 poz. 917 z późn. zm.), § 1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz.U.2017 poz. 894 z późn. zm.) oraz art. 6 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2018 poz. 1260 i poz. 1669) będą przetwarzane w celu obecnego postepowania rekrutacyjnego zgodnie z art. 6 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. z póź. zm.) (dalej RODO). Natomiast inne dane (o ile zostaną podane) w tym dane do kontaktu będą przetwarzane na podstawie zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
4. Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń w związku z przeprowadzoną rekrutacją.
5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
6. Jeżeli Pani/Pana dane przetwarzane są na podstawie zgody przysługuje Pani/panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
7. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
8. Podanie praz Panią/Pana danych osobowych wynikających z przepisów, o których mowa w pkt. 3 jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.
 
Załączniki:

Załączniki

Powiadom znajomego