W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



specjalista do spraw komunikacji społecznej w Urzędzie Miasta Chełmna

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Klaudia Peplińska, Chełmno
Uzasadnienie wyboru Wybrana kandydatka uzyskała najwyższą ocenę. Posiada odpowiednie przygotowanie teoretyczne i praktyczne, jak i predyspozycje do wykonywania zadań na w.w stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko specjalista do spraw komunikacji społecznej w Urzędzie Miasta Chełmna
Miejsce pracy Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Burmistrz Miasta Chełmna
ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
 
specjalista do spraw komunikacji społecznej w Urzędzie Miasta Chełmna
 
 
  1. Wymagania niezbędne:

a) obywatelstwo polskie,
b) wykształcenie wyższe lub średnie (w przypadku wykształcenia średniego minimum3 letni staż pracy),
c) znajomość przepisów prawa w tym w szczególności ustaw: o samorządzie gminnym, Prawo prasowe,  o prawie autorskim  i prawach pokrewnych,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
e) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
f) brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku,
g) nieposzlakowana opinia.
 
2. Wymagania dodatkowe:

a) przedstawienie koncepcji funkcjonowania procesu komunikacji społecznej między Urzędem Miasta a mieszkańcami,
b) doświadczenie w pełnieniu funkcji rzecznika prasowego,
c) biegłość w redagowaniu materiałów informacyjnych,
d) biegła znajomość języka angielskiego,
e) ukończone szkolenia w zakresie zarządzania projektami lub public relations,
f) umiejętność planowania i sprawnej organizacji pracy,
g) komunikatywność, rzetelność, dyspozycyjność. 
 
3. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
1) Rzecznictwo
- odpowiedzialność za kształt polityki informacyjnej Urzędu Miasta,
- udział w opracowywaniu dokumentów strategicznych miasta,
- regularny kontakt z mediami (współpraca z dziennikarzami, występowanie w roli   rzecznika prasowego, koordynacja spotkań i wywiadów),
- przygotowywanie informacji prasowych, komunikatów,
- monitoring prasy i dokumentacja obecności miasta w mediach,
- organizacja konferencji prasowych i innych spotkań z przedstawicielami mediów,
- odpowiedzialność za redakcję i oprawę graficzną treści w mediach społecznościowych (m.in. Facebook, Instagram),
- redakcja treści newslettera,
- aktualizacja strony internetowej miasta,
- przyjmowanie informacji od organizatorów przedsięwzięć miejskich, redakcja nadsyłanych tekstów i zamieszczanie informacji na wszystkich kanałach informacyjnych miasta,
- współpraca przy organizacji przedsięwzięć kulturalnych i promocyjnych,
- udział w sesjach Rady Miasta, obecność aktywności radnych w mediach społecznościowych
 
2) Komunikacja społeczna
- organizacja i prowadzenie otwartych spotkań z mieszkańcami,
- projektowanie i realizacja kampanii promocyjno-edukacyjnych,
- organizacja konsultacji społecznych, debat, forów dyskusyjnych,
- formułowanie treści w mediach społecznościowych z uwzględnieniem zasad dialogu społecznego i partycypacji społecznej,
- prowadzenie i opracowywanie badań społecznych, wyniki przydatne m.in. w opracowywaniu dokumentów strategicznych miasta,
- wydawnictwa informacyjne,
- praca w terenie: spotkania z mieszkańcami, badania terenowe,
- organizacja kampanii promocyjnych i edukacyjnych w wykorzystaniem technik animacji kultury,
- organizacja specjalnych dyżurów dla mieszkańców podczas prowadzonych kampanii (m.in. spotkania dotyczące przygotowywania i zgłaszania projektów w ramach konsultacji społecznych).
 
4. Informacje o warunkach pracy na danym stanowisku
a) praca w pełnym wymiarze czasu pracy w zadaniowym systemie pracy.
b) stanowisko pracy znajduje się w lokalu biurowym zlokalizowanym na drugim piętrze budynku Urzędu Miasta Chełmna, wyposażonym w meble i urządzenia biurowe,
c) praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie,
d) praca w terenie.
 
5. W miesiącu poprzedzających datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
 
6.    Wymagane dokumenty:
a) list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
d) oryginał kwestionariusza osobowego – wzór do pobrania ze strony BIP Chełmno,
e) kserokopie świadectw pracy,
f)  inne dokumenty dotyczące posiadanych kwalifikacji i umiejętności,
g) potwierdzenie biegłości w redagowaniu materiałów informacyjnych (np. portfolio),
h) pisemna koncepcja funkcjonowania procesu komunikacji społecznej między Urzędem Miasta a mieszkańcami,
i) podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych- wzór do poprania ze strony BIP Chełmno,
j) podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych – wzór do pobrania ze strony BIP Chełmno,
k)   podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych – wzór do pobrania BIP Chełmno
 
7. Termin składania dokumentów.
Dokumenty należy składać w Urzędzie Miasta Chełmna do dnia 4 lutego 2019 r. do godz. 15.30 osobiście (parter Biuro Informacji Publicznej) w zamkniętej kopercie, pocztą elektroniczną na adres biuro_informacji@chelmno.pl, w przypadku uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na adres: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno (decyduje data stempla pocztowego, znacznik czasu, data nadania z serwera)
z dopiskiem „Nabór na stanowisko specjalisty ds. komunikacji społecznej”

 
Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej( www.bip.chelmno.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Chełmna

 
8. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miasta Chełmna ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, jako pracodawca, za którego czynności z zakresu prawa pracy dokonuje Burmistrz Urzędu Miasta Chełmna.
 
2. Może się Pani/Pan kontaktować z wyznaczonym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod.um@chelmno.pl lub pisemnie na adres siedziby Administratora z dopiskiem IOD.
 
3. Pani/Pana dane osobowe w zakresie wskazanym w przepisach prawa tj. art. 221 Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz.U.2018 poz. 917 z późn. zm.), § 1 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie zakresu prowadzenia przez pracodawców dokumentacji w sprawach związanych ze stosunkiem pracy oraz sposobu prowadzenia akt osobowych pracownika (Dz.U.2017 poz. 894 z późn. zm.) oraz art. 6 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U.2018 poz. 1260 i poz. 1669) będą przetwarzane w celu obecnego postepowania rekrutacyjnego zgodnie z art. 6 lit. b Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r. z póź. zm.) (dalej RODO). Natomiast inne dane (o ile zostaną podane) w tym dane do kontaktu będą przetwarzane na podstawie zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a RODO, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
 
4. Pani/Pana dane osobowe zgromadzone w procesie rekrutacji będą przechowywane do momentu przedawnienia roszczeń w związku z przeprowadzoną rekrutacją.
 
5. Posiada Pani/Pan prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
 
6. Jeżeli Pani/Pana dane przetwarzane są na podstawie zgody przysługuje Pani/panu prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
 
7. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
 
8. Podanie praz Panią/Pana danych osobowych wynikających z przepisów, o których mowa w pkt. 3 jest niezbędne aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Panią/Pana innych danych jest dobrowolne.
 

Burmistrz Miasta Chełmna
/-/ Artur Mikiewicz
 
Załączniki:

Załączniki

Powiadom znajomego