specjalista ds. księgowości
Wersja strony w formacie XMLUzasadnienie wyboru | Wybrana kandydatka spełniła wszystkie wymagania wyszczególnione w ogłoszeniu o naborze, wykazała się największą wiedzą i zdobyła maksymalną ilość punktów |
---|
Stanowisko | specjalista ds. księgowości |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miasta Chełmno |
Termin składania ofert | |
Status | rozstrzygnięte |
Burmistrz Miasta
Chełmna
ogłasza nabór na
wolne stanowisko pracy
specjalista
ds. księgowości
1.
Wymagania niezbędne:
a) obywatelstwo polskie, b) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
c) nieposzlakowana opinia,
d) wykształcenie wyższe/średnie preferowane ekonomiczne albo podyplomowe ekonomiczne, podyplomowe związane z rachunkowością, e) minimum 3 lata stażu pracy,
e) obsługa komputera, f) znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości
g) brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
2. Preferowane będą osoby:
a) ze znajomością przepisów ustawy o VAT,
b) posiadające doświadczenie w zakresie obsługi programów księgowych,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) obywatelstwo polskie, b) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe,
c) nieposzlakowana opinia,
d) wykształcenie wyższe/średnie preferowane ekonomiczne albo podyplomowe ekonomiczne, podyplomowe związane z rachunkowością, e) minimum 3 lata stażu pracy,
e) obsługa komputera, f) znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości
g) brak przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na w/w stanowisku.
2. Preferowane będą osoby:
a) ze znajomością przepisów ustawy o VAT,
b) posiadające doświadczenie w zakresie obsługi programów księgowych,
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) prowadzenie
ewidencji syntetycznej dochodów budżetu według podziałek klasyfikacji
budżetowej dochodów,
b) bieżące aktualizowanie planu dochodów budżetu na
podstawie właściwych uchwał Rady Miasta i Zarządzeń Burmistrza
c)
comiesięczne uzgadnianie dochodów z ewidencją analityczną w tym wpływów za
zarząd, użytkowanie, użytkowanie wieczyste, dochodów z najmu i dzierżawy
składników majątkowych,
d)
na podstawie prowadzonej ewidencji księgowej sporządzanie sprawozdań
budżetowych z wykonania planu dochodów i planu dochodów zadań z zakresu
administracji rządowej,
e)
bieżące księgowanie wyciągów bankowych.
4. Informacje o
warunkach pracy na danym stanowisku
a) praca w pełnym
wymiarze czasu pracy,
b) stanowisko pracy znajduje
się w lokalu biurowym zlokalizowanym na
pierwszym piętrze budynku administracyjnego urzędu, wyposażonym w
meble i urządzenia biurowe,
c) praca przy
monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie.
5. W miesiącu
poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób
niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmna, w rozumieniu przepisów o
rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób
niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
6.
Wymagane dokumenty:
a)
list motywacyjny,
b) życiorys (CV),
c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
d) oryginał kwestionariusza osobowego- wzór do pobrania ze strony BIP Chełmno,
e) kserokopie świadectw pracy,
f) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – wzór do pobrania ze strony BIP Chełmno,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji – wzór do pobrania ze strony BIP Chełmno,
h) inne dokumenty dotyczące posiadanych kwalifikacji i umiejętności,
b) życiorys (CV),
c) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
d) oryginał kwestionariusza osobowego- wzór do pobrania ze strony BIP Chełmno,
e) kserokopie świadectw pracy,
f) oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych – wzór do pobrania ze strony BIP Chełmno,
g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji – wzór do pobrania ze strony BIP Chełmno,
h) inne dokumenty dotyczące posiadanych kwalifikacji i umiejętności,
i)
podpisane oświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych – wzór do pobrania
ze strony BIP Chełmno
7.
Termin składania dokumentów
Dokumenty
należy składać w Urzędzie Miasta Chełmna do dnia 3 sierpnia 2018 r.
do godz. 15:15 osobiście (parter Biuro Podawczo - Informacyjne) w
zaklejonej kopercie, pocztą elektroniczną na adres biuro_informacji@chelmno.pl
w przypadku posiadanych uprawnień do podpisu elektronicznego lub pocztą na
adres:
Urząd Miasta
Chełmna
ul. Dworcowa
1,
86- 200
Chełmno (decyduje
data stempla pocztowego, znacznik czasu, data nadania z serwera pocztowego) z
dopiskiem:
„Nabór na
stanowisko inspektora ds. księgowości”. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. Informacja
o wyniku naboru będzie umieszczone na stronie internetowej Biuletynu
Informacji Publicznej (www.bip.chelmno.pl) oraz na tablicy
informacyjnej Urzędu Miasta Chełmna.
Burmistrz Miasta Chełmna
Mariusz
Kędzierski
Załączniki:
10) Załącznik nr 5
11) Załącznik nr 6
12) Załącznik nr 6a