W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Aplikant Straży Miejskiej w Chełmnie

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Uzasadnienie wyboru Wymienione osoby spełniły wszystkie stawiane dla kandydatów na ww. etaty osiągając najwyższą ilość punktów.
Szczegóły
Stanowisko Aplikant Straży Miejskiej w Chełmnie
Miejsce pracy Dworcowa 1: 86-200 Chełmno
Termin składania ofert
Status rozstrzygnięte
Burmistrz Miasta Chełmna ogłasza nabór na dwa wolne stanowiska pracy, aplikanta Straży Miejskiej w Chełmnie        

 
1.Wymagania niezbędne:
   l. obywatelstwo polskie,          
   2. ukończone 21 lat,   
   3. korzystanie z pełni praw publicznych,
   4. wykształcenie minimum średnie,
   5. nienaganna opinia,
   6. sprawność pod względem fizycznym i psychicznym,
   7. niekaralność (nie figuruje w kartotece karnej Krajowego Rejestru Karnego),
   8. uregulowany stosunek do służby wojskowej,
   9. posiadanie prawa jazdy kat. B
  l0. znajomość obsługi komputera.
2.Wymagania dodatkowe:
   1. odporność na stres,
   2. dyspozycyjność,
   3. zdecydowanie i samodzielność w działaniu,
   4. umiejętność współpracy, zachowania życzliwości w kontaktach z obywatelami, podwładnymi,  
      przełożonymi, i współpracownikami,
   5. cierpliwość,
   6. terminowość.
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku :
   1. ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych;
   2. czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego - w zakresie określonym w przepisach o
      ruchu drogowym,
   3. ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej,
   4. konwojowanie dokumentów itp.
   5. patrolowanie miasta.           
4.Wymagane dokumenty:
   1, życiorys(CV),
   2. list motywacyjny,   
   3. dokument poświadczający wykształcenie(kserokopia),
   4. oświadczenie o niekaralności  
   5.książeczka wojskowa do wglądu w dniu rozmowy kwalifikacyjnej.
   6.prawo jazdy  do wglądu w dniu rozmowy kwalifikacyjnej.
5.Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Urzędzie Miasta w Chełmnie
  ul. Dworcowa 1(pokój nr 101 - biuro podawczo - informacyjne) w terminie do dnia
19.03.2018r. do godziny 12.00 . Aplikacje, które wpłyną po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i CV, powinny być opatrzone klauzulą:
  „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2016.922 ) oraz ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. 2016.902 )"

Uwaga!

Ofertę należy składać w zaklejonej kopercie ze wskazaniem stanowiska którego dotyczy.

Powiadom znajomego