W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Stanowisko urzędnicze koordynacji wymian międzynarodowych i współpracy z miastami partnerskimi oraz doradztwa dla stowarzyszeń

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko Stanowisko urzędnicze koordynacji wymian międzynarodowych i współpracy z miastami partnerskimi oraz doradztwa dla stowarzyszeń
Miejsce pracy Urząd Miasta w Chełmnie
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miasta w Chełmnie
Status w trakcie rozstrzygania
Burmistrz Miasta Chełmna
Dworcowa 1, 86-200 Chełmno
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
koordynacji wymian międzynarodowych i współpracy z miastami
partnerskimi oraz doradztwa dla stowarzyszeń

I. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie,
  2. wykształcenie wyższe (kierunki humanistyczne, zarządzanie, administracja) i minimum 3 lata stażu pracy na stanowisku związanym z realizacją wymian międzynarodowych oraz działalnością stowarzyszeń i fundacji lub wykształcenie średnie i minimum 5 lat stażu pracy na stanowisku związanym z realizacją wymian międzynarodowych oraz działalnością stowarzyszeń i fundacji,
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw  publicznych,
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem  sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
  5. nieposzlakowana opinia,
  6. umiejętność obsługi komputera,
  7. znajomość regulacji prawnych:
  1. Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym,
  2. Ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
  3. Ustawa z dnia 7 kwietnia 1989r. Prawo o stowarzyszeniach,
  4. Ustawa z dnia 6 kwietnia 1984 r o fundacjach
  5. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

II. Wymagania dodatkowe:

  1. uprawnienia kierownika i opiekuna wycieczek - niezbędne przy realizacji wymian międzynarodowych, np. przy wyjazdach grup zagranicznych podczas pobytu w Polsce lub wyjazdach grup do miast partnerskich,
  2. umiejętność pracy w zespole, opanowanie, rzetelność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność,
  3. znajomość programów operacyjnych dotyczących pozyskiwania funduszy na inicjatywy z zakresu wykonywanych zadań,
  4. udokumentowana znajomość przepisów o ochronie danych osobowych w związku z  prowadzoną bazą danych stowarzyszeń oraz danych osobowych organizatorów i uczestników wymian międzynarodowych,
  5. umiejętność prowadzenia szkoleń i wystąpień publicznych,
  6. dyspozycyjność: gotowość do pracy nienormowanej godzinowo przy projektach międzynarodowych (praca w godzinach wieczornych lub weekendy), praca poza Urzędem Miasta Chełmna,
  7. gotowość do pracy w delegacjach,

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. zarządzanie fundacją "Europejskie Centrum Wymiany Młodzieży im. Kurta Schumachera" w Chełmnie,
  2. współpraca z organizacjami pozarządowymi, szkołami, instytucjami miejskimi, planowanie i koordynacja działań oraz realizacja projektów międzynarodowych,
  3. organizowanie spotkań z zagranicznymi gośćmi miasta Chełmna, w tym spotkań koordynatorów wymian z miast partnerskich,
  4. organizowanie wymian międzynarodowych w ramach działalności statutowej Fundacji Europejskie Centrum Wymiany Młodzieży,
  5. pozyskiwanie środków zewnętrznych (granty międzynarodowe, pozyskiwanie funduszy na projekty z PNWN, FRSE itp.) ,
  6. wykonywanie bieżących zadań administracyjnych, jak umowy, faktury, sprawozdania itp.
  7. angażowanie liderów lokalnych w proces tworzenia systemu wymian międzynarodowych osób dorosłych, dzieci i młodzieży,
  8. współpraca z jednostkami organizacyjnymi miasta w zakresie ustalania spójnej komunikacji, w tym współpracy z mediami,
  9. nawiązywanie kontaktów z organizacjami pozarządowymi, przedsiębiorcami, JST w zakresie realizacji wymian międzynarodowych i działalności stowarzyszeń na terenie miasta,
  10. koordynowanie procesu składania wniosków o dofinansowanie oraz nadzór administracyjny nad realizacją projektów międzynarodowych,
  11. udział w przygotowywaniu budżetu projektu oraz określaniu kwalifikowalności kosztów,
  12. analizowanie i opiniowanie umów oraz innych dokumentów na potrzeby projektów,
  13. definiowanie kierunków rozwoju wymian międzynarodowych w mieście – rekomendacje dla władz miasta Chełmna,
  14. prowadzenie bazy danych stowarzyszeń i fundacji działających na terenie Chełmna,
  15. prowadzenie doradztwa dla stowarzyszeń lub grup nieformalnych działający na terenie miasta Chełmna w zakresie powołania stowarzyszenia, możliwości pozyskiwania środków na działalność,
  16. informowanie stowarzyszeń, fundacji itp. o konkursach na dotacje dla organizacji pozarządowych itp.
  17. utrzymywanie stałego kontaktu z przedstawicielami fundacji, stowarzyszeń, grup nieformalnych itp.
  18. udział w organizowaniu oprawy uroczystości gminnych i świąt państwowych,
  19. organizowanie wyjazdów zagranicznych władz Miasta,
  20. koordynowanie zleceń na usługi tłumaczeniowe.

IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. stanowisko: administracyjne,
  2. wymiar czasu pracy: pełny etat,
  3. praca w równoważnym systemie czasu pracy,
  4. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  5. miejsce pracy: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, w związku z posiedzeniami Fundacji ECWM, spotkaniami z przedstawicielami stowarzyszeń, przedstawicielami szkół, wyjazdy, delegacje, posiedzenia Rady Miasta oraz komisje RM praca może być kontynuowana po godzinach pracy urzędu – także poza jego siedzibą,
  6. budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
  7. praca jednozmianowa,
  8. praca siedząca przy wykorzystaniu monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę,
  9. praca z pracownikami Urzędu Miasta, mieszkańcami Chełmna oraz uczestnikami wymian,
  10. planowany termin zatrudnienia styczeń 2025 r.

V. Dodatkowa informacja:

 

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.

 

VI. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys – Curriculum Vitae,
  3. kserokopie świadectw pracy,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  5. ewentualne referencje,
  6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
  7. oryginał kwestionariusza osobowego –wzór złącznik: kwestionariusz osobowy,
  8. podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności
    do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych- wzór załącznik: Oświadczenie o niekaralności,
  9. podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych – wzór załącznik: Zgoda na przetwarzanie danych.

Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

 

VII. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:

  1. Dokumenty należy składać w Urzędzie Miasta Chełmna do dnia 20 grudniaa 2024 r. do godz. 14:30.
  2. Dokumenty można składać osobiście (parter Biuro Informacji Publicznej) w zamkniętej kopercie, pocztą elektroniczną, opatrzone podpisem elektronicznym na adres biuro_informacji@chelmno.pl, na adres skrytki ePUAP: /8493hehsse/skrytka opatrzone podpisem elektronicznym lub pocztą na adres: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno (decyduje data wpływu do Urzędu) z dopiskiem „Nabór na stanowisko koordynacji wymian międzynarodowych i współpracy z miastami partnerskimi oraz doradztwa dla stowarzyszeń”.
  3. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

VIII. Przebieg postepowania w sprawie naboru:

  1. Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Miasta Chełmna w dniu 23 grudnia 2024 r., o godz. 10.00.
  2. Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu oraz rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie.
  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chelmno.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Chełmna.
  4. Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Miasta Chełmna.
  5. Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie BIP Urzędu Miasta w Chełmnie.

IX. Klauzula informacyjna

 

Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),

  • Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Chełmna (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno lub drogą e-mailową pod adresem: biuro_informacji@chelmno.pl.
  • Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
  • Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 
  • Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    a) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit a RODO;
    b) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie określonym przez przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO;
    Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a. Dane osobowe będą przetwarzane przez administratora do czasu zakończenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane będą przechowywane przez okres 1 roku.
  • Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich. 
  • Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 
  • Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego oraz na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, w tym do dostawcy usług informatycznych. 
  • Posiada Pan/Pani prawo do:
    a) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
    c) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
    d) wniesienia skargi na działania Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie danych wykraczających poza ten zakres jest dobrowolne. 

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.

 

Chełmno, 09.12.2024 r.

Burmistrz Miasta Chełmna

/-/ Mariusz Kędzierski

Załączniki

Powiadom znajomego