Stanowisko urzędnicze koordynacji wymian międzynarodowych i współpracy z miastami partnerskimi oraz doradztwa dla stowarzyszeń
Wersja strony w formacie XMLStanowisko | Stanowisko urzędnicze koordynacji wymian międzynarodowych i współpracy z miastami partnerskimi oraz doradztwa dla stowarzyszeń |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miasta w Chełmnie |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miasta w Chełmnie |
Status | w trakcie rozstrzygania |
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie wyższe (kierunki humanistyczne, zarządzanie, administracja) i minimum 3 lata stażu pracy na stanowisku związanym z realizacją wymian międzynarodowych oraz działalnością stowarzyszeń i fundacji lub wykształcenie średnie i minimum 5 lat stażu pracy na stanowisku związanym z realizacją wymian międzynarodowych oraz działalnością stowarzyszeń i fundacji,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe,
- nieposzlakowana opinia,
- umiejętność obsługi komputera,
- znajomość regulacji prawnych:
- Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym,
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
- Ustawa z dnia 7 kwietnia 1989r. Prawo o stowarzyszeniach,
- Ustawa z dnia 6 kwietnia 1984 r o fundacjach
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
II. Wymagania dodatkowe:
- uprawnienia kierownika i opiekuna wycieczek - niezbędne przy realizacji wymian międzynarodowych, np. przy wyjazdach grup zagranicznych podczas pobytu w Polsce lub wyjazdach grup do miast partnerskich,
- umiejętność pracy w zespole, opanowanie, rzetelność, dyspozycyjność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista, komunikatywność, kreatywność,
- znajomość programów operacyjnych dotyczących pozyskiwania funduszy na inicjatywy z zakresu wykonywanych zadań,
- udokumentowana znajomość przepisów o ochronie danych osobowych w związku z prowadzoną bazą danych stowarzyszeń oraz danych osobowych organizatorów i uczestników wymian międzynarodowych,
- umiejętność prowadzenia szkoleń i wystąpień publicznych,
- dyspozycyjność: gotowość do pracy nienormowanej godzinowo przy projektach międzynarodowych (praca w godzinach wieczornych lub weekendy), praca poza Urzędem Miasta Chełmna,
- gotowość do pracy w delegacjach,
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- zarządzanie fundacją "Europejskie Centrum Wymiany Młodzieży im. Kurta Schumachera" w Chełmnie,
- współpraca z organizacjami pozarządowymi, szkołami, instytucjami miejskimi, planowanie i koordynacja działań oraz realizacja projektów międzynarodowych,
- organizowanie spotkań z zagranicznymi gośćmi miasta Chełmna, w tym spotkań koordynatorów wymian z miast partnerskich,
- organizowanie wymian międzynarodowych w ramach działalności statutowej Fundacji Europejskie Centrum Wymiany Młodzieży,
- pozyskiwanie środków zewnętrznych (granty międzynarodowe, pozyskiwanie funduszy na projekty z PNWN, FRSE itp.) ,
- wykonywanie bieżących zadań administracyjnych, jak umowy, faktury, sprawozdania itp.
- angażowanie liderów lokalnych w proces tworzenia systemu wymian międzynarodowych osób dorosłych, dzieci i młodzieży,
- współpraca z jednostkami organizacyjnymi miasta w zakresie ustalania spójnej komunikacji, w tym współpracy z mediami,
- nawiązywanie kontaktów z organizacjami pozarządowymi, przedsiębiorcami, JST w zakresie realizacji wymian międzynarodowych i działalności stowarzyszeń na terenie miasta,
- koordynowanie procesu składania wniosków o dofinansowanie oraz nadzór administracyjny nad realizacją projektów międzynarodowych,
- udział w przygotowywaniu budżetu projektu oraz określaniu kwalifikowalności kosztów,
- analizowanie i opiniowanie umów oraz innych dokumentów na potrzeby projektów,
- definiowanie kierunków rozwoju wymian międzynarodowych w mieście – rekomendacje dla władz miasta Chełmna,
- prowadzenie bazy danych stowarzyszeń i fundacji działających na terenie Chełmna,
- prowadzenie doradztwa dla stowarzyszeń lub grup nieformalnych działający na terenie miasta Chełmna w zakresie powołania stowarzyszenia, możliwości pozyskiwania środków na działalność,
- informowanie stowarzyszeń, fundacji itp. o konkursach na dotacje dla organizacji pozarządowych itp.
- utrzymywanie stałego kontaktu z przedstawicielami fundacji, stowarzyszeń, grup nieformalnych itp.
- udział w organizowaniu oprawy uroczystości gminnych i świąt państwowych,
- organizowanie wyjazdów zagranicznych władz Miasta,
- koordynowanie zleceń na usługi tłumaczeniowe.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- stanowisko: administracyjne,
- wymiar czasu pracy: pełny etat,
- praca w równoważnym systemie czasu pracy,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- miejsce pracy: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, w związku z posiedzeniami Fundacji ECWM, spotkaniami z przedstawicielami stowarzyszeń, przedstawicielami szkół, wyjazdy, delegacje, posiedzenia Rady Miasta oraz komisje RM praca może być kontynuowana po godzinach pracy urzędu – także poza jego siedzibą,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych,
- praca jednozmianowa,
- praca siedząca przy wykorzystaniu monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę,
- praca z pracownikami Urzędu Miasta, mieszkańcami Chełmna oraz uczestnikami wymian,
- planowany termin zatrudnienia styczeń 2025 r.
V. Dodatkowa informacja:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
VI. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – Curriculum Vitae,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- ewentualne referencje,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- oryginał kwestionariusza osobowego –wzór złącznik: kwestionariusz osobowy,
- podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności
do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych- wzór załącznik: Oświadczenie o niekaralności, - podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych – wzór załącznik: Zgoda na przetwarzanie danych.
Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
VII. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
- Dokumenty należy składać w Urzędzie Miasta Chełmna do dnia 20 grudniaa 2024 r. do godz. 14:30.
- Dokumenty można składać osobiście (parter Biuro Informacji Publicznej) w zamkniętej kopercie, pocztą elektroniczną, opatrzone podpisem elektronicznym na adres biuro_informacji@chelmno.pl, na adres skrytki ePUAP: /8493hehsse/skrytka opatrzone podpisem elektronicznym lub pocztą na adres: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno (decyduje data wpływu do Urzędu) z dopiskiem „Nabór na stanowisko koordynacji wymian międzynarodowych i współpracy z miastami partnerskimi oraz doradztwa dla stowarzyszeń”.
- Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
VIII. Przebieg postepowania w sprawie naboru:
- Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Miasta Chełmna w dniu 23 grudnia 2024 r., o godz. 10.00.
- Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu oraz rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chelmno.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Chełmna.
- Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Miasta Chełmna.
- Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie BIP Urzędu Miasta w Chełmnie.
IX. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
- Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Chełmna (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno lub drogą e-mailową pod adresem: biuro_informacji@chelmno.pl.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit a RODO;
b) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie określonym przez przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO;
Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a. Dane osobowe będą przetwarzane przez administratora do czasu zakończenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane będą przechowywane przez okres 1 roku. - Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
- Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego oraz na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, w tym do dostawcy usług informatycznych.
- Posiada Pan/Pani prawo do:
a) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
c) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
d) wniesienia skargi na działania Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. - Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie danych wykraczających poza ten zakres jest dobrowolne.
Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji.
Chełmno, 09.12.2024 r.
Burmistrz Miasta Chełmna
/-/ Mariusz Kędzierski