Sekretarz Miasta Chełmna
Wersja strony w formacie XMLWybrany kandydat | Tatiana Syta, Kałdus |
---|---|
Uzasadnienie wyboru | Wybrana kandydatka spełniła wszystkie wymagania wyszczególnione w ogłoszeniu o naborze. Podczas rozmowy kandydatka wykazała się odpowiednim doświadczeniem, predyspozycjami, umiejętnościami i wiedzą gwarantującą prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków na stanowisku Sekretarza Miasta Chełmna. |
Stanowisko | Sekretarz Miasta Chełmna |
---|---|
Miejsce pracy | Urząd Miasta w Chełmnie |
Termin składania ofert | |
Miejsce składania ofert | Urząd Miasta w Chełmnie |
Status | rozstrzygnięte |
I. Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie;
- wykształcenie wyższe;
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa
w art.2 w/w ustawy, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym
w innych jednostkach sektora finansów publicznych; - znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej;
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.
II. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań;
- znajomość zagadnień kontroli zarządczej w JST;
- umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;
- umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych;
- umiejętność podejmowania decyzji;
- umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
- umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
- umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych;
- predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista;
- bardzo dobra organizacja czasu pracy;
- aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności;
- doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych dla jednostek sektora finansów publicznych i zarządzanie oraz realizacja projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych;
- dyspozycyjność;
- znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej,
w szczególności:
- Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym,
- Ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
- Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
- Ustawa z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy,
- Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postepowania administracyjnego,
- Ustawa z dnia 5 stycznia 2011r. Kodeks wyborczy,
- Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
- Ustawa z dnia 6 września 2001r o dostępie do informacji publicznej,
- Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
- Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- wykonywanie zadań powierzonych przez burmistrza, zgodnie z poleceniami i wytycznymi;
- współdziałanie z Radą Miasta i jej komisjami w zakresie swojego działania;
- zapewnienie odpowiednich warunków pracy w Urzędzie;
- czuwanie nad właściwym trybem pracy Urzędu;
- zapewnienie sprawności działania Urzędu;
- kontrola przestrzegania czasu pracy w Urzędzie i nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy;
- kontrola wykorzystywania w Urzędzie w sposób prawidłowy środków osobowych i rzeczowych;
- ogólny nadzór nad przestrzeganiem w Urzędzie przepisów prawa;
- nadzór w zakresie przestrzegania zasad instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, kodeksu postępowania administracyjnego i kodeksu pracy;
- sporządzanie planu szkoleń w porozumiewaniu z kierownikami komórek organizacyjnych, organizowanie szkoleń, kierowanie na szkolenia;
- nadzór nad przestrzeganiem regulaminów;
- nadzór pod względem formalnym nad przygotowywanymi uchwałami Rady Miasta i zarządzeniami Burmistrza;
- nadzór nad terminowym składaniem wyjaśnień na wniosek radnych i komisji Rady Miasta oraz przygotowywanie materiałów informacyjnych i sprawozdawczych w tym zakresie;
- nadzorowanie właściwego terminowego załatwiania skarg, wniosków i petycji;
- nadzorowanie przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych;
- koordynowanie zadań systemu kontroli zarządczej;
- nadzorowanie prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej;
- nadzorowanie prowadzenia i aktualizacji zbioru przepisów prawa gminnego;
- nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem archiwum Urzędu;
- wykonywanie obowiązków pełnomocnika ds. wyborów, referendów i spisów;
- nadzorowanie z upoważnienia burmistrza zadań służby BHP;
- nadzorowanie prowadzenia spraw kadrowych pracowników urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych
- nadzorowanie obsługi świadczeń socjalnych z ZFŚS;
- bezpośredni nadzór nad pracą Wydziału Organizacyjnego.
IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- stanowisko: administracyjne, kierownicze,
- wymiar czasu pracy: pełny etat,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- miejsce pracy: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1,
- budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych
- praca jednozmianowa,
- praca siedząca przy wykorzystaniu monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę,
- praca z pracownikami Urzędu Miasta oraz mieszkańcami Chełmna.
V. Dodatkowa informacja:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.
VI. Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys – Curriculum Vitae,
- kserokopie świadectw pracy,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
- ewentualne referencje,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- oryginał kwestionariusza osobowego –wzór złącznik: kwestionariusz osobowy,
- podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności
do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych- wzór załącznik: Oświadczenie o niekaralności, - podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych – wzór załącznik: Zgoda na przetwarzanie danych.
Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.
VII. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:
- Dokumenty należy składać w Urzędzie Miasta Chełmna do dnia 16 września 2024 r. do godz. 15.30
- Dokumenty można składać osobiście (parter Biuro Informacji Publicznej) w zamkniętej kopercie, pocztą elektroniczną, opatrzone podpisem elektronicznym na adres biuro_informacji@chelmno.pl, na adres skrytki ePUAP: /8493hehsse/skrytka opatrzone podpisem elektronicznym lub pocztą na adres: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno (decyduje data wpływu do Urzędu) z dopiskiem „Nabór na stanowisko Sekretarza Miasta”
- Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane
VIII. Przebieg postepowania w sprawie naboru:
- Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Miasta Chełmna w dniu 17 września 2024 r., o godz. 10.00.
- Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu oraz rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie..
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chelmno.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Chełmna.
- Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Miasta Chełmna.
- Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie BIP Urzędu Miasta w Chełmnie.
IX. Klauzula informacyjna
Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
- Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Chełmna (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno lub drogą e-mailową pod adresem: biuro_informacji@chelmno.pl.
- Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
- Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy.
- Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
a) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit a RODO;
b) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie określonym przez przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO;
Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a. Dane osobowe będą przetwarzane przez administratora do czasu zakończenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane będą przechowywane przez okres 1 roku. - Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich.
- Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
- Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego oraz na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, w tym do dostawcy usług informatycznych.
- Posiada Pan/Pani prawo do:
a) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
c) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
d) wniesienia skargi na działania Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. - Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie danych wykraczających poza ten zakres jest dobrowolne.
Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji
Chełmno, 04.09.2024 r.
Burmistrz Miasta Chełmna
/-/ Mariusz Kędzierski