W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Sekretarz Miasta Chełmna

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
Stanowisko Sekretarz Miasta Chełmna
Miejsce pracy Urząd Miasta w Chełmnie
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miasta w Chełmnie
Status aktualne
Burmistrz Miasta Chełmna
Dworcowa 1, 86-200 Chełmno
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Sekretarz Miasta Chełmna

I. Wymagania niezbędne:

  1. obywatelstwo polskie;
  2. wykształcenie wyższe;
  3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw  publicznych;
  4. brak skazania prawomocnym wyrokiem  sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
  5. nieposzlakowana opinia;
  6. co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa w art. 2 Ustawy o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), w tym co najmniej dwuletni staż pracy na  kierowniczym stanowisku urzędniczym w tych jednostkach lub co najmniej czteroletni staż pracy na stanowisku urzędniczym w jednostkach, o których mowa
    w art.2 w/w ustawy, oraz co najmniej dwuletni staż pracy na kierowniczym stanowisku urzędniczym
    w innych jednostkach sektora finansów publicznych;
  7. znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania administracji samorządowej;
  8. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku.

II. Wymagania dodatkowe:

  1. doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem i koordynacji działań;
  2. znajomość zagadnień kontroli zarządczej w JST;
  3. umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi;
  4. umiejętność opracowywania projektów aktów prawnych;
  5. umiejętność podejmowania decyzji;
  6. umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
  7. umiejętność analizy dokumentów i sporządzania pism urzędowych;
  8. umiejętność poprawnego formułowania decyzji administracyjnych;
  9. predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista;
  10. bardzo dobra organizacja czasu pracy;
  11. aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności;
  12. doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy zewnętrznych dla jednostek sektora finansów publicznych i zarządzanie oraz realizacja projektów dofinansowanych ze środków zewnętrznych;
  13. dyspozycyjność;
  14. znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej,
    w szczególności:
  1. Ustawa z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym,
  2. Ustawa z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
  3. Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych,
  4. Ustawa z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy,
  5. Ustawa z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postepowania administracyjnego,
  6. Ustawa z dnia 5 stycznia 2011r. Kodeks wyborczy,
  7. Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych,
  8. Ustawa z dnia 6 września 2001r o dostępie do informacji publicznej,
  9. Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),
  10. Rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  1. wykonywanie zadań powierzonych przez burmistrza, zgodnie z poleceniami i wytycznymi;
  2. współdziałanie z Radą Miasta i jej komisjami w zakresie swojego działania;
  3. zapewnienie odpowiednich  warunków  pracy w Urzędzie;
  4. czuwanie nad właściwym trybem pracy Urzędu;
  5. zapewnienie sprawności działania Urzędu;
  6. kontrola przestrzegania czasu pracy w Urzędzie i nadzór nad przestrzeganiem dyscypliny pracy;
  7. kontrola wykorzystywania w Urzędzie w sposób prawidłowy środków osobowych i rzeczowych;
  8. ogólny nadzór nad przestrzeganiem w Urzędzie przepisów prawa;
  9. nadzór w zakresie przestrzegania zasad instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt, kodeksu postępowania administracyjnego i kodeksu pracy;
  10. sporządzanie planu szkoleń w porozumiewaniu z kierownikami komórek organizacyjnych, organizowanie szkoleń, kierowanie na szkolenia;
  11. nadzór nad przestrzeganiem regulaminów;
  12. nadzór pod względem formalnym nad przygotowywanymi uchwałami Rady Miasta i zarządzeniami Burmistrza;
  13. nadzór nad terminowym składaniem wyjaśnień na wniosek radnych i komisji Rady Miasta oraz przygotowywanie materiałów informacyjnych i sprawozdawczych w tym zakresie;
  14. nadzorowanie właściwego terminowego załatwiania skarg, wniosków i petycji;
  15. nadzorowanie przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych;
  16. koordynowanie zadań systemu kontroli zarządczej;
  17. nadzorowanie prowadzenia Biuletynu Informacji Publicznej;
  18. nadzorowanie prowadzenia i aktualizacji zbioru przepisów prawa gminnego;
  19. nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem archiwum Urzędu;
  20. wykonywanie obowiązków pełnomocnika ds. wyborów, referendów i spisów;
  21. nadzorowanie z upoważnienia burmistrza zadań służby BHP;
  22. nadzorowanie prowadzenia spraw kadrowych pracowników urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych
  23. nadzorowanie obsługi świadczeń socjalnych z ZFŚS;
  24. bezpośredni nadzór nad pracą Wydziału Organizacyjnego.

IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  1. stanowisko: administracyjne, kierownicze,
  2. wymiar czasu pracy: pełny etat,
  3. zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  4. miejsce pracy: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1,
  5. budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych
  6. praca jednozmianowa,
  7. praca siedząca przy wykorzystaniu monitora ekranowego powyżej 4 godzin na dobę,
  8. praca z pracownikami Urzędu Miasta oraz mieszkańcami Chełmna.

V. Dodatkowa informacja:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.

VI. Wymagane dokumenty:

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys – Curriculum Vitae,
  3. kserokopie świadectw pracy,
  4. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
  5. ewentualne referencje,
  6. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
  7. oryginał kwestionariusza osobowego –wzór złącznik: kwestionariusz osobowy,
  8. podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności
    do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych- wzór załącznik: Oświadczenie o niekaralności,
  9. podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacyjnych – wzór załącznik: Zgoda na przetwarzanie danych.

Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

VII. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:

  1. Dokumenty należy składać w Urzędzie Miasta Chełmna do dnia 16 września 2024 r. do godz. 15.30
  2. Dokumenty można składać osobiście (parter Biuro Informacji Publicznej) w zamkniętej kopercie, pocztą elektroniczną, opatrzone podpisem elektronicznym na adres biuro_informacji@chelmno.pl, na adres skrytki ePUAP: /8493hehsse/skrytka opatrzone podpisem elektronicznym lub pocztą na adres: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno (decyduje data wpływu do Urzędu) z dopiskiem „Nabór na stanowisko Sekretarza Miasta”
  3. Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane

VIII. Przebieg postepowania w sprawie naboru:

  1. Otwarcie ofert nastąpi komisyjnie w Urzędzie Miasta Chełmna w dniu 17 września 2024 r., o godz. 10.00.
  2. Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu oraz rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie..
  3. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chelmno.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Chełmna.
  4. Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Miasta Chełmna.
  5. Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie BIP Urzędu Miasta w Chełmnie.

IX. Klauzula informacyjna

Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),

  • Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Chełmna (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno lub drogą e-mailową pod adresem: biuro_informacji@chelmno.pl.
  • Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
  • Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 
  • Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    a) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit a RODO;
    b) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie określonym przez przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO;
    Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a. Dane osobowe będą przetwarzane przez administratora do czasu zakończenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane będą przechowywane przez okres 1 roku.
  • Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich. 
  • Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 
  • Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego oraz na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, w tym do dostawcy usług informatycznych. 
  • Posiada Pan/Pani prawo do:
    a) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
    c) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
    d) wniesienia skargi na działania Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie danych wykraczających poza ten zakres jest dobrowolne. 

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji

 

Chełmno, 04.09.2024 r.

Burmistrz Miasta Chełmna

/-/ Mariusz Kędzierski

Załączniki

Powiadom znajomego