W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Kierownik Wydziału Finansowego w Urzędzie Miasta Chełmna

Wersja strony w formacie XML
Uzasadnienie wyboru
Wybrany kandydat Sabina Gątkiewicz, Chełmno
Uzasadnienie wyboru Pani Sabina uzyskała wysoką liczbę punktów z rozmowy kwalifikacyjnej, w wyniku postępowania kwalifikacyjnego wykazała się wiedzą, doświadczeniem a także predyspozycjami osobowościowymi, które są przydatne do pracy na danym stanowisku.
Szczegóły
Stanowisko Kierownik Wydziału Finansowego w Urzędzie Miasta Chełmna
Miejsce pracy Urząd Miasta w Chełmnie
Termin składania ofert
Miejsce składania ofert Urząd Miasta w Chełmnie
Status rozstrzygnięte

Burmistrz Miasta Chełmna
ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
Kierownik Wydziału Finansowego
w Urzędzie Miasta Chełmna

 

I. Wymagania niezbędne:

    • obywatelstwo polskie;
    • wykształcenie wyższe magisterskie na kierunkach: ekonomia, finanse, rachunkowość lub pokrewne;
    • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw  publicznych;
    • brak skazania prawomocnym wyrokiem  sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub przestępstwo skarbowe;
    • nieposzlakowana opinia;
    • co najmniej 5 letni staż pracy w księgowości;
    • znajomość regulacji prawnych w zakresie struktur i funkcjonowania finansów publicznych i rachunkowości budżetowej.

II. Wymagania dodatkowe:

    • doświadczenie w zakresie pracy na stanowisku księgowym w jednostkach sektora finansów publicznych,
    • umiejętność podejmowania decyzji;
    • umiejętność praktycznego stosowania przepisów;
    • umiejętność analizy dokumentów;
    • dobra znajomość obsługi komputera i programów finansowo – księgowych niezbędnych do obsługi budżetu placówki (Budżet, Bestia) aplikacji biurowych MS Office (w szczególności arkusza kalkulacyjnego), Internetu, poczty elektronicznej;
    • predyspozycje osobowościowe tj.: kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętność skutecznego komunikowania się, odpowiedzialność, terminowość, rzetelność; sumienność, obowiązkowość, bezstronność, łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, wysoka kultura osobista;
    • bardzo dobra organizacja czasu pracy;
    • aktywność w doskonaleniu własnych umiejętności;
    • dyspozycyjność;
    • znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania administracji samorządowej, rachunkowości i finansów w szczególności:
      1. ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
      2. ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
      3. ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
      4. ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług,
      5. ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od osób fizycznych,
      6. ustawy z dnia 15 lutego 1992 r. o podatku dochodowym od osób prawnych,
      7. ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości,
      8. ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych,
      9. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego,
      10. ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
      11. rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

    • prowadzenie rachunkowości jednostki;
    • wykonywania dyspozycji środkami pieniężnymi;
    • dokonywanie wstępnej kontroli dokumentowe księgowych pod względem:
      1. zgodności operacji gospodarczych i finansowych z planem finansowym,
      2. kompletności i rzetelności dokumentów dotyczących operacji gospodarczych,
    • nadzorowanie i kontrola prawidłowego prowadzenia ksiąg, w tym wszystkich dokumentów finansów-księgowych;
    • nadzorowanie i kontrola prawidłowego sporządzania sprawozdawczości finansowej;
    • odpowiedzialność i kontrola nad prawidłowym sporządzeniem rocznych sprawozdań dochodów i wydatków, bilansu, rachunku zysków i strat oraz zestawienia zmian w funduszu jednostek;
    • współpraca ze Skarbnikiem przy opracowaniu zasad polityki rachunkowości urzędu jako jednostki i jako organu zgodnie z przepisami prawa;
    • nadzór i kontrola prowadzenia ksiąg rachunkowych organu, urzędu oraz wydzielonych funduszy a także rachunku dochodów własnych;
    • nadzór i odpowiedzialność za prawidłowe i terminowe dokonywanie rozliczeń finansowych projektów realizowanych ze środków UE;
    • przeprowadzenie okresowych kontroli jednostek organizacyjnych podległych miastu, zleconych przez Skarbnika i Burmistrza Miasta;
    • ścisła współpraca ze Skarbnikiem i Audytorem Wewnętrznym w zakresie prowadzenia kontroli w urzędzie i w jednostkach podległych;
    • nadzorowanie gospodarki finansowej miasta,
    • kontrola i nadzór zasad rozliczeń pieniężnych w kasie urzędu:
      1. sprawdzanie poprawności prowadzenia rejestrów kasowych,
      2. okresowa kontrola i inwentaryzacja kasy, w tym obligatoryjnie na koniec roku kalendarzowego,
    • opracowanie projektów przepisów wewnętrznych dotyczących rachunkowości;
    • w zakresie kierowania Wydziałem Finansowym:
      1. ustalanie zadań dla poszczególnych stanowisk pracy oraz zakresów czynności, obowiązków i odpowiedzialności dla pracowników,
      2. nadzorowanie prawidłowego, zgodnego z prawem, oraz terminowego wykonywania zadań wydziału,
      3. nadzorowanie załatwiania spraw przez pracowników,
      4. uczestnictwo z polecenia Burmistrza w sesjach Rady Miasta oraz komisjach Rady Miasta,
      5. podejmowanie działania zmierzające do usprawnienia organizacji i metod pracy,
      6. współdziałanie z Sekretarzem odnośnie szkolenia i doskonalenia zawodowego pracowników,
      7. prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej w zakresie działalności podległego wydziału.

IV. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

    • stanowisko: administracyjne, kierownicze,
    • wymiar czasu pracy: pełny etat,
    • miejsce pracy: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1,
    • praca jednozmianowa,
    • praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
    • praca z pracownikami Urzędu Miasta oraz jednostkami podległymi.

V. Dodatkowa informacja:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta Chełmna, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił co najmniej 6%.

VI. Wymagane dokumenty:

    • list motywacyjny,
    • życiorys – Curriculum Vitae,
    • kserokopie świadectw pracy, kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe,
    • ewentualne referencje,
    • kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
    • oryginał kwestionariusza osobowego –wzór złącznik: kwestionariusz osobowy,
    • podpisane oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego i umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie o pełnej zdolności
      do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych - wzór załącznik: Oświadczenie o niekaralności,
    • podpisane oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.

Kserokopie złożonych dokumentów w ofercie muszą być poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem.

VII. Termin, miejsce i sposób składania dokumentów:

    • Dokumenty należy składać w Urzędzie Miasta Chełmna do dnia 19 lipca 2024 r. do godz. 14.30
    • Dokumenty można składać osobiście (parter Biuro Informacji Publicznej) w zamkniętej kopercie, pocztą elektroniczną, opatrzone podpisem elektronicznym na adres biuro_informacji@chelmno.pl, na adres skrytki ePUAP: /8493hehsse/skrytka opatrzone podpisem elektronicznym lub pocztą na adres: Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno (decyduje data wpływu do Urzędu) z dopiskiem „Nabór na stanowisko Kierownika Wydziału Finansowego”
    • Dokumenty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.

VIII. Przebieg postępowania w sprawie naboru:

    • Otwarcie kopert z dokumentami aplikacyjnymi nastąpi komisyjnie w Urzędzie Miasta Chełmna w dniu 22 lipca 2024 r., o godz. 10.00.
    • Kandydaci zakwalifikowani do drugiego etapu oraz rozmowy kwalifikacyjnej, będą poinformowani telefonicznie o ich terminie.
    • Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (www.bip.chelmno.pl) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Miasta Chełmna.
    • Nabór przeprowadzi komisja powołana przez Burmistrza Miasta Chełmna.
    • Z regulaminem naboru można zapoznać się na stronie BIP Urzędu Miasta w Chełmnie.

IX. Klauzula informacyjna:

Zgodnie z art. 13 ogólnego Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych),

  • Administratorem danych osobowych jest Burmistrz Miasta Chełmna (dalej: „ADMINISTRATOR”), z siedzibą: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno. Z Administratorem można się kontaktować pisemnie, za pomocą poczty tradycyjnej na adres: ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno lub drogą e-mailową pod adresem: biuro_informacji@chelmno.pl.
  • Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych - Andrzeja Rybus-Tołłoczko, z którym można się skontaktować pod adresem mailowym: iodo@rt-net.pl.
  • Dane osobowe są przetwarzane na podstawie rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. 
  • Dane osobowe będą przetwarzane w celu:
    a) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie wykraczającym poza przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit a RODO;
    b) przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, w zakresie określonym przez przepisy prawa pracy – art. 6 ust. 1 lit. b, c RODO;
    Jeśli w dokumentach rekrutacyjnych, zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO, to przetwarzanie danych osobowych odbywa się wyłącznie na podstawie zgody – art. 9 ust. 2 lit. a. Dane osobowe będą przetwarzane przez administratora do czasu zakończenia rekrutacji. W przypadku wyrażonej zgody na przetwarzanie danych osobowych, dane będą przechowywane przez okres 1 roku.
  • Dane osobowe nie pochodzą od stron trzecich. 
  • Administrator nie zamierza przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. 
  • Administrator będzie przekazywał dane osobowe innym podmiotom, tylko na podstawie przepisów prawa, w tym w szczególności do: Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, Urzędu Skarbowego oraz na podstawie zawartych umów powierzenia przetwarzania danych, w tym do dostawcy usług informatycznych. 
  • Posiada Pan/Pani prawo do:
    a) żądania dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania,
    b) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
    c) cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem,
    d) wniesienia skargi na działania Administratora do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  • Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie danych wykraczających poza ten zakres jest dobrowolne. 

Administrator nie przewiduje zautomatyzowanego podejmowania decyzji

 

Chełmno, 8 lipca 2024 r.

Załączniki

Powiadom znajomego