Wniosek o wydanie pozwolenia na prowadzenie prac konserwatorskich, prac restauratorskich, badań konserwatorskich albo badań architektonicznych przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków
Urząd Miasta Chełmna, ul. Dworcowa 1, Miejski Konserwator Zabytków,
pokój nr 110, parter - drugie wejście, tel. 56 677 17 14 (e-mail: mkz@chelmno.pl)
Dokumenty należy złożyć w siedzibie Urzędu Miasta w Biurze Podawczym na parterze (wejście główne) lub przesłać pocztą na adres Urzędu Miasta Chełmno, ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno.
Wymagane dokumenty:
Formularze wniosków dostępne:
w Biurze Podawczym (parter) lub w Biurze Miejskiego Konserwatora Zabytków (pokój nr 110, parter - drugie wejście) oraz do pobrania ze strony internetowej Urzędu Miasta Chełmno:
Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi)
Zgodnie z art 35 kodeksu postępowania administracyjnego sprawy są załatwiane niezwłocznie. Załatwienie sprawy wymagającej postępowania wyjaśniającego powinno nastąpić nie później niż w ciągu miesiąca, a sprawy szczególnie skomplikowane nie później niż w ciągu dwóch miesięcy od dnia wszczęcia postępowania. O przedłużeniu terminu załatwienia sprawy strona zostanie poinformowana.
Tryb odwoławczy
Od wydanej decyzji przysługuje stronie prawo wniesienia odwołania do Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego za pośrednictwem Burmistrza Miasta Chełmno.
Podstawa Prawna
1. Ustawa z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2017 r., poz. 2187).