W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno

tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74

e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

Adres e-Doręczeń: AE:PL-28744-91667-HWCIW-10

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 

 

Adres strony internetowej: https://chelmno.pl

 

NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483
NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442

GRANT PPGR (Państwowe Przedsiębiorstwo Gospodarki Rolnej)

GRANT PPGR 

(Państwowe Przedsiębiorstwo Gospodarki Rolnej)

W związku z rozpoczęciem nowego programu Granty PPGR – wsparcie dzieci z rodzin popegeerowskich w rozwoju cyfrowym, Burmistrz Miasta Chełmno zaprasza uprawnione rodziny – rodziców uczniów i uczniów pełnoletnich zamieszkałych na terenie Gminy Miasta Chełmno do złożenia oświadczenia uczestnictwa w programie.

Celem konkursu jest wsparcie rodzin popegeerowskich z dziećmi poprzez przekazanie sprzętu komputerowego wraz z ubezpieczeniem oraz w szczególnie uzasadnionych przypadkach dostępu do Internetu.

Wsparcie skierowane jest do uczniów, którzy łącznie spełnią następujące warunki udziału w programie:

dziecko/uczeń pełnoletni zamieszkuje Miasto Chełmno, 
dziecko/uczeń pełnoletni jest członkiem rodziny (krewnym w linii prostej tj. rodzice, dziadkowie, pradziadkowie/opiekunem prawnym) osoby, która pracowała niegdyś w zlikwidowanym państwowym przedsiębiorstwie gospodarki rolnej i zamieszkiwała w miejscowości objętej PPGR,
dziecko/uczeń pełnoletni nie otrzymał na własność lub w drodze użyczenia, w ostatnim roku oraz roku poprzedzającym rok złożenia przedmiotowego wniosku (tj. w roku 2020 i 2021), komputera stacjonarnego lub przenośnego będącego laptopem zakupionego ze środków publicznych lub środków organizacji pozarządowych lub zwrotu kosztów lub dofinansowania zakupu tych rzeczy.

Warunkiem zakwalifikowania do udziału w projekcie jest złożenie przez opiekuna prawnego dziecka lub ucznia szkoły średniej, który osiągnął pełnoletność, stosownego oświadczenia wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych, które będą podstawą do złożenia wniosku w ramach projektu „Granty PPGR” przez Gminę.

Wnioskodawca może dołączyć na potwierdzenie pracy w PPGR (do wglądu) np. umowę o pracę, angaż, książeczkę ubezpieczeniową, świadectwo pracy, bądź inny dokument.

Zapraszamy do składania oświadczeń w Centrum Obsługi Placówek Oświatowych w Chełmnie ul. Kościuszki 11 (budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Chełmnie)

W przypadku pytań prosimy o kontakt pod nr tel. 500 234 177

Termin składania dokumentów: do 2 listopada 2021 r. do godz. 15:00

Wszystkie niezbędne informacje dotyczące konkursu dostępne są na stronie internetowej: https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr



 

 

 

Załączniki

Powiadom znajomego