W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Zawiadomienie o wydaniu decyzji

Chełmno, dnia 4.11.2022 r.

MKZ.4125.84.2022.KG

Zawiadomienie 
o wydaniu decyzji administracyjnej


Zgodnie z art. art. 49, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2022 r. poz. 2000.) w związku z art. 94 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r., poz. 840.) zawiadamiam, że wydana została w dniu 3.11.2022 r. decyzja Nr MKZ/44/2022, w sprawie udzielenia pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków polegających na wymianie pokrycia dachowego w budynku przy ul. 22 Stycznia 25 (dz. nr 114, obr. 1) w Chełmnie.

Niniejsze zawiadomienie umieszczone zostało na tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta Chełmna oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Chełmna w dniu 4 listopada 2022 r.

 Strony postępowania mogą zapoznać się z wydaną decyzja a w przypadku gdy kwestionują jej ustalenia mają możliwość wniesienia odwołania w terminie 14 dni od daty wywieszenia niniejszego zawiadomienia.

  
Burmistrz

Artur Mikiewicz
 

Otrzymują:

Strony postępowania

- tablice ogłoszeń,

- bip.chelmno.pl
- MKZ – a/a
 

Powiadom znajomego