W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



Obwieszczenie o zakończeniu postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.: „Budowa trzech farm fotowoltaicznych "Chełmno I" "Chełmno II" i "Chełmno III" o łącznej mocy przyłączeniowej do 2,5 MW zlokalizowanych w mieście Chełmno, powiat Chełmiński, województwo kujawsko-pomorskie.”  

Chełmno, dnia 08.12.2020 r.

GM-OŚ.6220.8.2020.KG

 

OBWIESZCZENIE
o zakończeniu postępowania

 
Na podstawie art. 10, 28 oraz art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2020 r. poz. 256 ze zm. ), w związku art. 74 ust 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2020 r., poz. 283 ze zm.), zawiadamiam strony postępowania, o zakończeniu zbierania materiału dowodowego w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn.:
 
„Budowa trzech farm fotowoltaicznych "Chełmno I" "Chełmno II" i "Chełmno III" o łącznej mocy przyłączeniowej do 2,5 MW zlokalizowanych w mieście Chełmno, powiat Chełmiński, województwo kujawsko-pomorskie.”

Stosownie do treści art. 10 § 1 Kodeksu postępowania administracyjnego,  zawiadamiam strony o możliwości zapoznania się z treścią dokumentów, w tym opinią PGW Wody Polskie, Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy oraz Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Chełmnie, które znajdują się w siedzibie Urzędu Miasta Chełmna ul. Dworcowa 1, 86-200 Chełmno, pokój nr 103, w godzinach pracy urzędu oraz wypowiedzenia się na piśmie, przed wydaniem decyzji, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań, w terminie 7 dni od zawiadomienia.

 Pouczenie

Zawiadomienie uważa się za dokonane po upływie czternastu dni od dnia, w którym nastąpiło publiczne obwieszczenie, inne publiczne ogłoszenie lub udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej.

 
Burmistrz

Artur Mikiewicz

 


Otrzymują:

1.       Wnioskodawca
2.       Pozostałe strony postępowania - w drodze obwieszczenia, poprzez umieszczenie na tablicach ogłoszeń i w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta w Chełmnie.

 

Powiadom znajomego