Zawiadomienie o wszczęciu postępowania i zebraniu materiału dowodowego
Zgodnie z art. 61 § 4, art. 49, art. 10 § 1, ustawy z dnia 14 czerwca 1960 roku Kodeks postępowania administracyjnego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2096, ze zm.) w związku z art. 94 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2018 r., poz. 2067.) zawiadamiam, że na wniosek pana Oskara Okońskiego zostało wszczęte postępowanie administracyjne, w sprawie wydania pozwolenia na prowadzenie robót budowlanych na obszarze wpisanym do rejestru zabytków polegających na budowie wewnętrznej instalacji gazowej z wyprowadzeniem spalin przez ścianę zewnętrzną ponad dach budynku przy ul. 22 Stycznia 25 (dz. nr 114, obr. 1) w Chełmnie.
Niniejsze zawiadomienie umieszczone zostało na tablicach ogłoszeń Urzędu Miasta Chełmna oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Chełmna w dniu 17 września 2019 r.
Strony postępowania w odpowiedzi na pismo wszczynające postępowanie mogą złożyć uwagi na piśmie w Urzędzie Miasta Chełmno oraz mogą zapoznać się z zebranym materiałem dowodowym w terminie 14 dni od daty wywieszenia niniejszego zawiadomienia zgodnie z art. 10 i 49§ 2 Kpa, po tym terminie wydana zostanie decyzja w oparciu o zebrany materiał dowodowy.
Otrzymują:
1. Strony postępowania - tablice ogłoszeń, bip.chelmno.pl
2. Wnioskodawca,
3. MKZ – a/a