Obwieszczenie o zakończeniu postępowania administracyjnego
Wójt Gminy Stolno
Stolno, dnia 20 sierpnia 2024 r.
SRLiOŚ.6220.13.2023.AS
Obwieszczenie
o zakończeniu postępowania administracyjnego
Działając na podstawie art. 10 § 1, art. 49 i art. 73 § 1 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 572) dalej k.p.a, i art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1112), zawiadamiam strony postępowania o zgromadzeniu materiału dowodowego oraz możliwości zakończenia postępowania w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia polegającego na:
„Zabudowa przemysłowo-magazynowa wraz z towarzyszącą jej infrastrukturą na terenie zakładu MEDOS Paweł Buławka spółka komandytowa w Chełmnie, przy ul. Magazynowej 3”.
Jednocześnie zawiadamiam, że w ramach procedury oceny oddziaływania na środowisko uzyskano postanowienie Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Bydgoszczy uzgadniające warunki realizacji przedsięwzięcia na podstawie raportu o oddziaływaniu na środowisko, opinię Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Chełmnie.
W wykonaniu dyspozycji art. 10 § 1 k.p.a, informuję, że przed wydaniem decyzji, stronom przysługuje prawo do zapoznania się z zebraną dokumentacją sprawy oraz możliwość wypowiedzenia się, co do zebranych dowodów i materiałów oraz zgłoszonych żądań.
W związku z powyższym, zgodnie z art. 73 § 1 k.p.a, informuję, że z materiałami dotyczącymi powyższej sprawy można zapoznać i wypowiedzieć się w terminie 14 dni, od daty otrzymania niniejszego obwieszczenia, w siedzibie Urzędu Gminy Stolno, Stolno 112, 86-212 Stolno, w godzinach: poniedziałek, środa, czwartek 7.15- 15.15, wtorek 7.15-16.30, piątek 7.15-14.00, po uprzednim telefonicznym kontakcie z osobą prowadzą postępowanie, tel. 56 677-09-10.
Ponieważ w powyższej sprawie liczba stron przekracza 10, zgodnie z art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1112), stosuje się przepis art. 49 k.p.a., który mówi, iż, zawiadomienie stron o decyzjach i innych czynnościach organu administracji publicznej może nastąpić w formie publicznego obwieszczenia, w innej formie publicznego ogłoszenia zwyczajowo przyjętej w danej miejscowości lub przez udostępnienie pisma w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej właściwego organu administracji publicznej. Niniejsze obwieszczenie zostaje podane stronom do wiadomości przez zamieszczenie w publicznie dostępnym wykazie danych na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy Stolno i Urzędu Miasta Chełmna, na tablicy ogłoszeń Urzędu Gminy Stolno, Urzędu Miasta Chełmna, oraz na tablicy ogłoszeń w miejscowości Grubno, za pośrednictwem Sołtysa Sołectwa. Zgodnie z art. 49 k.p.a doręczenie niniejszego obwieszczenia stronom postępowania uważa się za dokonane po upływie 14 dni od dnia jego publicznego ogłoszenia.
Obwieszczenie zostało publicznie udostępnione w BIP w dniu 20.08.2024 r.
Z up. WÓJTA
/-/
mgr inż. Anna Sankiewicz
Inspektor ds. Rolnictwa, Leśnictwa
i Ochrony Środowiska
Otrzymują:
1. Pełnomocnik
2. Strony postępowania poprzez podanie do publicznej wiadomości, zgodnie z art. 49 Kpa
3. Sołtys Sołectwa Grubno – z prośbą o umieszczenie na tablicy ogłoszeń oraz odesłanie po upływie 14 dni z adnotacją o terminie wywieszenia i zdjęcia obwieszczenia.
4. Urząd Miasta Chełmna
5. aa
Sprawę prowadzi: Anna Sankiewicz - Inspektor ds. rolnictwa, leśnictwa i ochrony środowiska, e-mail: rolnictwo@stolno.com.pl,
tel. 56 677-09-10