48/2010
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Burmistrza Miasta Chełmna |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | regulaminu pracy Komisji Konkursowej do wyboru najciekawszego projektu Logo Turystycznego Gminy Miasta Chełmno. |
Status | obowiązujące |
zarządzam, co następuje:
§ 1. 1. Do przeprowadzenia postępowania konkursowego do wyboru najciekawszego projektu
Logo Turystycznego Gminy Miasto Chełmno ogłoszonego w otwartym konkursie
powołana zostanie Komisja konkursowa.
2. Skład Komisji zostanie określony odrębnym zarządzeniem.
3. Członkowie Komisji składają oświadczenia o bezstronności.
§ 2. Komisja dokonuje oceny projektów złożonych w wyniku ogłoszonego konkursu.
§ 3. 1. Prace Komisji odbywają się na posiedzeniach zamkniętych, w których uczestniczy,
co najmniej 50% członków, w tym przewodniczący.
2. W pracach Komisji mogą brać udział osoby zaproszone przez Komisję.
3. Komisja podejmuje rozstrzygnięcia w drodze głosowania większością głosów,
przy czym w przypadku równej liczby głosów rozstrzyga głos przewodniczącego
Komisji.
4. Z prac Komisji sporządzane są protokoły, które podpisują wszyscy członkowie
Komisji obecni na posiedzeniu. Dokumentację konkursową przechowuje się
w Urzędzie Miasta w Chełmnie, który zapewnia obsługę kancelaryjną Komisji.
§ 4. Przedmiotem pracy Komisji jest:
1. Ocena ofert pod względem formalnym,
2. Ocena ofert pod względem merytorycznym,
3. Sporządzenie wykazu projektów wraz punktacją i ze wskazaniem projektu
nagrodzonego.
§ 5. Ocena formalna polega na sprawdzeniu zgodności złożonego projektu z wymogami
określonymi w ogłoszeniu konkursowym.
§ 6. 1.Do oceny merytorycznej dopuszcza się wyłącznie projekty spełniające wymogi
formalne.
2.Komisja konkursowa dokonuje oceny prac konkursowych zgodnie z kryteriami
oceny, o których mowa w § 8 Regulaminu konkursu i wskazuje uczestnika
Konkursu, któremu przyznaje się nagrodę, o której mowa w § 10 Regulaminu.
3.Ocena dokonywana jest przy pomocy indywidualnej karty oceny każdego projektu.
4.Za każde z wymienionych kryteriów członek Komisji może przyznać od 0 do10 pkt.
§ 7. Indywidualne karty oceny, o których mowa w § 6 oraz zbiorowy wykaz złożonych
projektów, o którym mowa w § 4 należy ostemplować pieczęcią Urzędu Miasta
w Chełmnie.
§ 8. 1. Procedura prac Komisji konkursowej jest niejawna.
2. Decyzja Komisji konkursowej o przyznaniu nagrody jest ostateczna i nie przysługuje
od niej odwołanie.
3. Komisja konkursowa zastrzega sobie prawo do nie rozstrzygnięcia Konkursu
i nie przyznania nagrody.
4. Komisja konkursowa podejmuje decyzje, o której mowa w ust. 3, w przypadku braku
możliwości skontaktowania się ze Zwycięzcą w terminie 30 dni od daty ogłoszenia
wyników a także w przypadku, gdy okaże się, że z przyczyn leżących po stronie
Zwycięzcy utwór nie może być wykorzystany przez Gminę Miasta Chełmno.
5. W sytuacjach wskazanych w ust. 4, komisja konkursowa podejmuje decyzje,
o ponownym prowadzeniu postępowania konkursowego.
§ 9. Wykonanie zarządzenia powierza się kierownikowi Referatu Oświaty, Kultury
i Promocji Urzędu Miasta Chełmna.
§ 10. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Miasta Chełmna: M. Kędzierski
WYMAGANIA PROJEKTU LOGO TURYSTYCZNEGO
1. Projekt Logo turystycznego powinien:
a/ nadawać się do jego różnorodnego wykorzystania, zarówno na materiałach biurowych codziennego użytku (papier firmowy, wizytówka, koperta, teczka, długopis) jak i innych materiałach reklamowych i promocyjnych wykonanych z porcelany, tkaniny, gumy, plastiku i innych tworzywach (np. koszulki, kubki) oraz na różnych nośnikach typu plakat, baner, billboard, prezentacja cyfrowa i filmowa, prezentacja multimedialna i wizualizacja strony internetowej.
b/ projekt powinien zawierać Logo (znak graficzny oraz logotyp) wraz z przykładami zastosowania określonego w § 6 pkt. 1a.
c/ komponować się na zróżnicowanym formacie,
d/ składać się z wyrazów, rysunków lub kombinacji tych elementów,
e/ być wykonany w wersji kolorowej i czarno-białej,
f/ projekty należy zapisać na płycie CD/DVD jako pliki programu: CDR (Corel – plik z czcionkami zakrzywionymi oraz plik z czcionkami niezakrzywionymi), AI (Adobe Ilustrator), TIFF lub JPEG (w rozdzielczości minimum 300 dpi), w systemie barwnym CMYK, RGB PANTONE C/U, RAL oraz Folia ORACAL - i w formacie umożliwiającym zastosowanie logo i logotypu m.in. na różnych nośnikach typu plakat, baner, billboard, materiały promocyjne i wydawnicze, prezentacje cyfrowe;
g/ Logotyp znajdujący się w projekcie powinien być wykonany również w języku angielskim
i niemieckim.
2. Projekty logo turystycznego mogą być wykonane w dowolnej technice graficznej,
kolorystyce, kształtach.
a/ projekt powinien zawierać:
- logo/znak graficzny oraz identyfikację graficzną.
- budowę oraz konstrukcję logo,
- określenie pola podstawowego, pola ochronnego, wymiarów minimalnych oraz zasad
skalowania,
- informacje dotyczące kolorystyki stosowanej w projektowanych materiałach i parametrów
użytych kolorów w systemie CMYK, RGB i PANTONE C/U, RAL oraz Folia ORACAL. Kolorystyka w wersji jednokolorowej i czarno-białej,
- kolorystykę w przypadku występowania na różnych tłach.
- typografię logotypu,
- określenie zasad ochrony logo.
3. Do projektu należy dołączyć wydruki komputerowe (Księga wizualizacji znaku) formatu A4, które powinny zawierać:
- znak mieszczący się w polu 15cm x 15cm i zmniejszoną wersję 1,5cm x 1,5cm,
- zastosowanie znaku w projekcie materiałów biurowych codziennego użytku jak papier firmowy, wizytówka, koperta, teczka, długopis oraz w projekcie innych materiałów promocyjnych jak: koszulki, kubki, plakat, a także we wzorze prezentacji multimedialnej i wizualizacji strony internetowej.
- wersję kolorową jak i czarno-białą znaku.