W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



151/2009

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Miasta Chełmna
z dnia
w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełmna
Status obowiązujące
 
  Na podstawie art. 33 ust 1 i 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tj. Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późn. zm.)
zarządzam, co następuje:


§1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta Chełmna stanowiącym załącznik
do zarządzenia nr 137 /2008 Burmistrza Miasta Chełmna z dnia 1 października 2008 r.
w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miasta Chełmna zmienionym zarządzeniem nr 37/2009 Burmistrza Miasta Chełmna z dnia 25 lutego 2009 r. wprowadza się następujące zmiany :
1)     w § 2 pkt 3 otrzymuje brzmienie: 3) ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych „
2)     w § 5 ust. 3:
- w pkt 2 otrzymuje brzmienie „2) Wydział Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska”,
-  skreśla się pkt 4,
3) w § 9 ust.2:
-  pkt 2 otrzymuje brzmienie :”2) Wydział Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska GM-OŚ ”
 - skreśla się pkt 8a,
4) w § 11
 - ust. 2 otrzymuje brzmienie:
„2.Do zakresu działania Wydziału Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska należy:
1)         w zakresie gospodarki odpadami:
przyjmowanie odpadów komunalnych na składowisko:
- ważenie i ocena jakościowa odpadów oraz zakwalifikowanie do odpowiedniego kodu,
- wystawianie kwitów wagowych, faktur VAT, faktur przelewowych, kart przekazania odpadu,
- dokonywanie wpłat do banku z dziennej sprzedaży,
- prowadzenie miesięcznych kart ewidencji odpadu dotyczących wysokości opłat za składowanie odpadów na rzecz Urzędu Marszałkowskiego ,
- segregacja, prasowanie i sprzedaż surowców wtórnych,
- prowadzenie dokumentacji dotyczącej zakupu i rozchodu paliwa,
- zakup  materiałów niezbędnych do działalności składowiska,
- prowadzenie rozliczeń finansowych i materiałowych działalności prowadzonej na składowisku,
- utrzymanie czystości i porządku na terenie składowiska, drogach dojazdowych i wokół składowiska,
- składowanie odpadów w niecce zgodnie z instrukcją eksploatacji składowiska oraz z pozwoleniem zintegrowanym,
2)   w zakresie  zieleni miejskiej:
a)  utrzymanie i konserwacja placów zabaw,
b) utrzymanie i konserwacja terenów zielonych,
c)   nadzór nad utrzymaniem w należytym stanie cmentarza komunalnego,
d)   utrzymanie w należytym stanie kwater i grobów wojennych oraz miejsc pamięci,
e)   sprawowanie opieki nad zwierzętami bezdomnymi;
3)    prowadzenie rozliczeń finansowych i materiałowych prowadzonych zadań,
4)    organizowanie przetargów na roboty prowadzone w ramach wydziału,
5)    utrzymanie czystości i porządku w mieście,
6)    prowadzenie ewidencji dróg miejskich, placów i obiektów mostowych,
7)    utrzymanie i modernizacja sieci dróg gminnych,
8)    zarządzanie i organizacja funkcjonowania targowiska miejskiego,
9)    zarządzanie parkingami,
10)  organizowanie i realizacja robót publicznych,
11)   współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie przeciwdziałania bezrobociu,
12)   prowadzenie magazynu materiałowego i narzędziowego,
13)   uzgadnianie dokumentacji w zakresie przepisów o ruchu drogowym,
14)   wydawanie zezwoleń na umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej
        niezwiązanych z potrzebami zarządzania drogami lub potrzebami ruchu  drogowego,
15)    wydawanie zezwoleń na prowadzenie robót budowlanych,
16)    wydawanie decyzji zezwalających na umieszczenie reklamy w pasie drogowym,
17)    oświadczenie o własności gruntu i wyrażenie zgody na jego zajęcie,
18)    wydawanie zezwoleń na lokalizację zjazdu drogowego,
19)    wydawanie zezwoleń na zajęcie pasa drogowego na prowadzenie robót awaryjnych.
20)    W zakresie ochrony środowiska:
a)  organizowanie selektywnej zbiórki surowców wtórnych,
b)  wydawanie zezwoleń na usunięcie drzew i krzewów oraz nakładanie kar za samowolne wycięcie drzew i krzewów na terenie miasta,
c)  prowadzenie spraw z zakresu ochrony środowiska, ochrony przyrody, gospodarki wodnej, ochrony złóż surowców mineralnych, ochrony przed zanieczyszczeniami oraz wykonywanie kontroli w tym zakresie,
d)  wydawanie zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie ochrony przed bezdomnymi zwierzętami, prowadzenie schronisk dla bezdomnych zwierząt, a także grzebowisk i spalarni zwłok zwierzęcych i ich części na terenie Gminy,
e)   wydawanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia,
f)     wydanie zezwoleń na odbieranie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
g)  wydawanie zezwoleń na opróżnienie zbiorników bezodpływowych i transport nieczystości ciekłych,
h)  wydawanie zezwoleń na hodowlę lub utrzymanie psa rasy uznanej za agresywną;
21) w zakresie gospodarki energetycznej:
a) prowadzenie rozliczeń finansowych za energię i konserwację urządzeń energetycznych na terenie miasta,
b) utrzymanie i kontrola stanu technicznego oświetlenia ulicznego
i parkowego,
c) kontrola i egzekwowanie postanowień umowy zawartej z zakładem energetycznym na utrzymanie i konserwację oświetlenia miasta,
d) organizowanie przetargów na konserwację urządzeń energetycznych”,
 
- w ust 8:
pkt 1 otrzymuje brzmienie:
”1) sprawy wojskowe:
a)      rejestracja osób podlegających kwalifikacji wojskowej, ewidencja, wyjaśnianie niestawiennictwa,
b)                 wzywanie do kwalifikacji wojskowej,
c)                 uznawanie za posiadającego na utrzymaniu członka rodziny, za sprawującego bezpośrednią opiekę nad członkiem rodziny oraz za żołnierza samotnego,
d) powiadomienie żołnierzy rezerwy- Akcja Kurierska,
e) ćwiczenia rezerwy – uznawanie i wypłat zwrotu utraconego zarobku,
f)  reklamacje od pełnienia obowiązku służby wojskowej”.
pkt 5 otrzymuje brzmienie:
„5) sprawy związane z prowadzeniem działalności gospodarczej:
a)  rejestracja przedsiębiorców,
b)  wprowadzanie zmian w rejestrze,
c)  wpisanie informacji o zawieszeniu i wznowieniu działalności gospodarczej,
d)  przyjmowanie zawiadomień o zaprzestaniu działalności gospodarczej,
e)  udzielanie informacji o podmiotach gospodarczych osobom fizycznym i prawnym
f)   wydawanie zaświadczeń i potwierdzeń związanych z działalnością gospodarczą,
g)  współpraca z GUS, ZUS i US we wszystkich sprawach związanych z ewidencją działalności gospodarczej”.
 
- skreśla się ust. 9a
- w ust.13 pkt 1 wyrażenie „ISO 9001:2001”  zastępuje się wyrażaniem „ISO 9001: 2009”
 
5) W § 12 W schemacie organizacyjnym Urzędu Miasta po wyrażeniu „Wydział Gospodarki Miejskiej”  dopisuje się wyrażenie „ i Ochrony Środowiska” oraz skreśla się wyrażenie” Referat Ochrony Środowiska i Gospodarki Odpadami”
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierzam Sekretarzowi Miasta Chełmna
§3. Zarządzenie wchodzi wżycie z dnie 1 września 2009 r.


                                                               Burmistrz Miasta Chełmna: Mariusz Kędzierski


Powiadom znajomego