W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



86/2009

Wersja strony w formacie XML
Szczegóły
wydane przez Burmistrza Miasta Chełmna
z dnia
w sprawie zmieniające Zarządzenie Nr 136/2008 Burmistrza Miasta Chełmna z dnia 1 października 2008 r. w sprawie powołania komisji weryfikującej wnioski o zwrot kosztów związanych z realizacją zadań polegających na utylizacji elementów i materiałów zawierających azbest usuniętych z obiektów budowlanych położonych na terenie Gminy Miasta Chełmna.
Status obowiązujące

Na podstawie art. 30 ust. Ustawy z dnia 8 marca 1990 o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), zarządzam co następuje:
 
§1. Skreślam ze składu przewodniczącego komisji Wojciecha Pakmura.
 
§2. W miejsce przewodniczącego komisji wpisuje się Zygmunta Szustera.
 
§3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
 
 
 
                                           Burmistrz Miasta Chełmna: Mariusz Kędzierski
 

Powiadom znajomego