W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



XLIV/251/2018

Szczegóły
jakiego organu RADY MIASTA CHEŁMNA
z dnia
w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Chełmna za 2017 rok
na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 roku, poz. 1875 z późn. zm) uchwala się, co następuje:
status uchwały obowiązująca
§ 1.     Przyjmuje się sprawozdanie z realizacji planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady
           Miasta za 2017 rok, stanowiące załącznik do  niniejszej uchwały.
 
§ 2.      Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 


  Przewodniczący Rady Miasta J. Błażejewicz
 
 
 
 
 
 
Załącznik
do Uchwały Nr XLIV/251/2018
Rady Miasta Chełmna
z dnia  30 stycznia 2018 r.
 
Sprawozdanie z realizacji planu pracy
Komisji Rewizyjnej  Rady Miasta Chełmna
za rok 2017
 
 
        Komisja Rewizyjna Rady Miasta Chełmna  w 2017 roku odbyła   10   posiedzeń.
Na posiedzeniach zajmowała się statutową działalnością kontrolną, rozpatrywaniem
spraw wnoszonych    przez   mieszkańców   miasta oraz analizą i opiniowaniem 
materiałów na kolejne sesje Rady Miasta. Działalność komisji była zgodna
z zatwierdzonym przez Radę Miasta planem pracy na rok 2017.
        Komisja po przeanalizowaniu rocznego sprawozdania z wykonania budżetu
miasta  za rok 2016 i wydała opinię pozytywną i przygotowała wniosek o udzielenie
absolutorium Burmistrzowi Miasta .
 
       Komisja dokończyła rozpoczętą w 2016 roku kontrolę Wydziału Gospodarki
Miejskiej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Chełmna w zakresie:
 
1.  Realizacja przepisów prawa zamówień publicznych przetargów na odbiór                     
     i zagospodarowanie odpadów komunalnych od mieszkańców, w tym ocena       
     wartości zamówienia sporządzonego przez miasto w Wydziale Gospodarki          
     Miejskiej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta Chełmna.
2.   Realizacja umowy dotyczącej dzierżawy Międzygminnego Składowiska Odpadów
      Komunalnych w Osnowie zawartej między Miastem Chełmno, a firmą ZUM
      Sp. z o.o. 86-200 Chełmno ul. Przemysłowa 8.
3.   Zasadność posiadania przez Gminę Miasto Chełmno udziałów w firmie ZUM        
      Sp. z o.o. 86-200 Chełmno ul. Przemysłowa 8
 
             Rozpoczęła zaplanowaną na 2017 rok kontrolę Zakładu Wodociągów
i Kanalizacji w Chełmnie w zakresie odpowiedzialności zakładu odnośnie infrastruktury
wodno- kanalizacyjnej
            Zaplanowana kontrolę Zakładu Wodociągów i Kanalizacji – oddział Zarządzania Nieruchomościami w zakresie: struktura i organizacja pracy, ściągalność zadłużeń oraz
gospodarka lokalami komisja przeprowadzi w roku 2018.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Powiadom znajomego