W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



NR L/331/2014

Szczegóły
jakiego organu RADY MIASTA CHEŁMNA
z dnia
w sprawie w sprawie przyjęcia sprawozdania z kontroli Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną w dniach od 5 sierpnia do 7 października 2014 r.
na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. 2013.594 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr XXXIX/249/2014 Rady Miasta Chełmna z dnia 28 grudnia 2013 roku w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Chełmna na 2014 rok uchwala się, co następuje
status uchwały obowiązująca

§ 1.   Przyjmuje   się    sprawozdanie  z  kontroli Wydziału     Organizacyjnego Urzędu Miasta   
         Chełmna przeprowadzonej przez Komisję Rewizyjną Rady Miasta Chełmna w  dniach  
         od 5 sierpnia do 7 października 2014 r. stanowiące  załącznik do niniejszej uchwały.
 
§ 2.   Wykonanie uchwały zleca się  Burmistrzowi  Miasta
 
§ 3.   Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
 
 
 
                                  
 
            Przewodniczący Rady Miasta :   J. Błażejewicz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                               Załącznik
                                                               do Uchwały Nr  L/331/2014
                                                               Rady Miasta Chełmna
                                                               z  dnia 28 października 2014 r.
 
Sprawozdanie
z kontroli   Wydziału  Organizacyjnego Urzędu Miasta  przeprowadzonej przez
Komisję Rewizyjną w dniach od 5 sierpnia do 7  października 2014 r.
 
Członkowie Komisji dokonujący kontroli:
1)         Lesław Giżyński                    - Przewodniczący Komisji
2)         Tamara Wesołowska              - Zastępca przewodniczącego
3)         Michał Stachewicz                 - Członek Komisji
4)         Michał Wrażeń                       - Członek Komisji
5)         Zdzisław Szok                       - Członek Komisji
 
 
w zakresie -   wydatków związanych    z funkcjonowaniem urzędu.
 
 
Termin kontroli :   5 sierpnia do 7 października 2014 r. 
 
Podczas kontroli komisja  przeanalizowała następujące wydatki:
§ 4170 – wynagrodzenia bezosobowe,
§ 4210  ( zadanie 3 ) -  zakup sprzętu AGD, kalkulatorów, naczyń itp.
§ 4210  ( zadanie 6 ) – kwiaty, wiązanki, nagrody Burmistrza itp.
 
Po zapoznaniu się z zestawieniem wydatków przygotowanym przez kierownika Wydziału Organizacyjnego oraz fakturami i rachunkami  za  powyższe przygotowanymi przez Wydział Finansowy, Komisja wypracowała następujący wniosek:
 
Wprowadzić elektroniczny system dokumentowania faktur.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Powiadom znajomego