W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



L/328/2014

Szczegóły
jakiego organu RADY MIASTA CHEŁMNA
z dnia
w sprawie w sprawie przyjęcia sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Chełmna na zakończenie VI kadencji
na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. 2013.594 z późn. zm.) uchwala się, co następuje:
status uchwały obowiązująca

§ 1.       Przyjmuje się sprawozdanie z  działalności Komisji Rewizyjnej Rady Miasta na
             zakończenie  VI kadencji , stanowiące załącznik do  niniejszej uchwały.
 
§ 2.      Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
 
 
 

 
                                                              Przewodniczący Rady Miasta
                                                              J. Błażejewicz
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                                       Załącznik
                                                                                        do Uchwały Nr  L/328/2014
                                                                                        Rady Miasta Chełmna
                                                                                        z dnia  28 października 2014 r.
                                  
 
           Sprawozdanie  z działalności
Komisji Rewizyjnej  Rady Miasta Chełmna
               na zakończenie VI kadencji
 
 
     Komisja Rewizyjna Rady Miasta Chełmna  w czasie VI kadencji Rady Miasta Chełmna  odbyła 91  posiedzeń, podczas których  zajmowała się statutową działalnością kontrolną, rozpatrywaniem spraw wnoszonych    przez   mieszkańców   miasta oraz analizą materiałów na kolejne sesje Rady Miasta.
Działalność komisji była zgodna z zatwierdzonymi przez Radę Miasta planami  pracy na kolejne  lata kadencji
 
Analizując materiały na kolejne sesje  komisja wydała 98 opinii do projektów uchwał
W celu udzielania wyjaśnień w posiedzeniach komisji uczestniczyli Burmistrz Miasta, a także Skarbnik Miasta, Sekretarz Miasta  i pracownicy Urzędu.
 
Komisja przeprowadziła następujące kontrole:
 
 Rok 2011
 
Przeprowadzono  3 kontrole – 2 kontrole zgodnie z planem pracy komisji na 2011 rok                  i 1 kontrola zlecona przez Radę Miasta  Uchwałą Nr VIII/64/2011 z dnia 21 czerwca 2011 r.:
 
1) Rekontrola - wykonanie zaleceń pokontrolnych z kontroli   przeprowadzonych przez 
                            komisję Rewizyjną Rady Miasta Chełmna w trakcie trwania V kadencji:
2)  Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej  - w zakresie  działalności MOPS
3)  Hala sportowa i basen przy Gimnazjum nr 2 - w zakresie kosztów związanych
     z prowadzeniem koniecznych remontów i napraw
 
 
Rok 2012
 
Przeprowadzono  4 kontrole :
 
1)  Chełmiński Dom Kultury - w zakresie wpływów i wydatków,
2)  Wydział Finansowy Urzędu Miasta  w zakresie podatków,   ich wysokości i ściągalności
3) Basen przy Gimnazjum nr 2 – w zakresie wpływów i wydatków
4)  Wydział Techniczno – Inwestycyjny  Urzędu Miasta – w zakresie  wydatków jakości  
     wykonania inwestycji ul. Kolonia Wilsona
   
                                                  
Rok 2013
 
Przeprowadzono 3 kontrole, 2  zatwierdzone  Uchwałą Nr XXVII/178/2012 Rady Miasta Chełmna w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej na 2013 rok oraz                       1 zgodnie z Uchwałą  Nr XXXIV/223/2013 Rady Miasta Chełmna z dnia  17 września 2013 roku  w sprawie zlecenia Komisji Rewizyjnej kontroli w zakresie wykonania inwestycji drogowej ulicy Bażanciej. 
 
1) Wydział Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska  Urzędu Miasta
    -  w zakresie wydatków na opiekę nad bezdomnymi zwierzętami
           
2) Wydział Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta 
    -  w zakresie stanu technicznego ulic: Osnowska, Podgórna, Kamionka, Dominikańska 
 
3) Wydział Gospodarki Miejskiej i Ochrony Środowiska Urzędu Miasta 
     - w zakresie wykonania inwestycji drogowej ulicy Bażanciej. 
 
 
Rok 2014
 
Przeprowadzono 1 kontrolę:
 
1) Wydział Organizacyjny Urzędu Miasta -  w zakresie wydatków związanych
    z funkcjonowaniem urzędu
 
 
 
 
                                                                                                                
 
 
 

Powiadom znajomego