W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



XXVI/176/2012

Szczegóły
jakiego organu RADY MIASTA CHEŁMNA
z dnia
w sprawie przyjęcia sprawozdania z kontroli Wydziału Finansowego Urzędu Miasta przeprowadzonej w dniach od 11 września do 17 października 2012r. przez Komisję Rewizyjną Rady Miasta Chełmna
na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 , poz. 1591 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr XIII/90/2I011 Rady Miasta Chełmna z dnia 28 grudnia 2011 roku w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Chełmna na 2012 rok , uchwala się, co następuje
status uchwały obowiązująca
 
§ 1.   Przyjmuje   się    sprawozdanie  z  kontroli Wydziału Finansowego Urzędu Miasta
         przeprowadzonej w dniach od  11 września do 17 października 2012 r. przez Komisję
         Rewizyjną Rady Miasta Chełmna, stanowiące załącznik do niniejszej uchwały.
 
§ 2.   Wykonanie uchwały zleca się  Burmistrzowi  Miasta
 
§ 3.   Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
                                  
 
            




Przewodniczący Rady Miasta :   J. Błażejewicz
 
 
 
 
 

Załącznik

Załączniki

Powiadom znajomego