W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



LI/285/2010

Szczegóły
jakiego organu RADY MIASTA CHEŁMNA
z dnia
w sprawie zmieniająca uchwałę uchwalenia budżetu Miasta Chełmna na 2010 r.
na podstawie art. 18 ust. 2 pkt 4, pkt 9 lit. „d” i lit. „i” oraz pkt 10 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1591 z późn. zmianami), oraz art. 211 i 257 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 157, poz. 1240 z późn. zmianami)
status uchwały obowiązująca
§ 1. W Uchwale Nr XLIV/250/2009 Rady Miasta Chełmna z dnia 22.12.2009r. w sprawie uchwalenia budżetu miasta na 2010r. wprowadza się następujące zmiany:
 
       § 1. Ustala się dochody budżetu miasta w wysokości               58 944 932 zł,
             zgodnie z załącznikiem nr 1.
 
       § 2. 1. Ustala się wydatki budżetu miasta w wysokości             53 746 703 zł,
                 zgodnie z załącznikiem nr 2.
 
       § 3. 1 Określa się:
                 Wydatki na zadania inwestycyjne w 2010r.
                 zgodnie z załącznikiem nr 5
 
       § 4 Deficyt budżetu  w kwocie 4 802 471 zł, który zostanie pokryty przychodami     
            pochodzącymi z:
                 1)   zaciąganych kredytów i pożyczek w kwocie        371 996 zł,
                 2)   wolnych środków                                         4 430 475 zł.
 
       § 5 Określa się łączną kwotę planowanych przychodów w wysokości
             6 079 164 zł i łączną kwotę planowanych  rozchodów w wysokości 1 276 693 zł, 
             zgodnie z załącznikiem nr 3.
 
       § 7  W budżecie tworzy się rezerwy:
                 1)   ogólną w wysokości                                         93 405 zł,
             
       § 8. 1. Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań z zakresu administracji
                 rządowej i innych zadań zleconych odrębnymi ustawami,
                 zgodnie z załącznikiem nr 8 a i 8 b.
             2. Ustala się dochody i wydatki związane z realizacją zadań wykonywanych na 
                 podstawie porozumień (umów) między jednostkami samorządu terytorialnego,
                 zgodnie z załącznikiem nr 9

       § 10  Określa się plan przychodów i wydatków zakładów budżetowych
                  1)   przychody                                               5 440 685 zł,
                  2)   koszty                                                    5 561 906 zł,
                        zgodnie z załącznikiem nr 10a.
 
       § 11  Określa się plan przychodów i wydatków rachunku dochodów własnych jednostek  
               budżetowych
                  1)   przychody                                                   585 859 zł,
                  2)   koszty                                                        658 102 zł,
                        zgodnie z załącznikiem nr 10b.
 
       § 12. 1. Ustala się zestawienie planowanych kwot dotacji podmiotowych dla:
                   1)   gminnych instytucji kultury na łączną kwotę  1 773 677 zł,
                   2)   działających na terenie gminy publicznych i niepublicznych przedszkoli, szkół
                         i placówek oświatowo - wychowawczych w wysokości    2 278 184 zł,
                         zgodnie z załącznikiem nr 11.
               2.  Ustala się dotacje celowe na zadania własne gminy realizowane przez podmioty
                    należące i nienależące do sektora finansów publicznych na łączną kwotę
                    1 025 538 zł, zgodnie z załącznikiem nr 12  
 
§ 2. Wykonanie Uchwały powierza się Burmistrzowi.
 
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
Przewodniczący Rady Miasta: Waldemar Piotrowski

Powiadom znajomego