W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



XLVII/261/2010

Szczegóły
jakiego organu RADY MIASTA CHEŁMNA
z dnia
w sprawie przyjęcia sprawozdania z realizacji planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Chełmna za 2009 rok
na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 roku Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) uchwala się, co następuje:
status uchwały obowiązująca

 
 
 
§ 1.      Przyjmuje się sprawozdanie z realizacji planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miasta za 2009 rok, stanowiące załącznik do  niniejszej uchwały.
 
§ 2.      Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
 
Przewodniczący Rady Miasta W. Piotrowski
 
                                     
 
 
                                                                                  Załącznik Nr 1
                                                                                  do Uchwały Nr XLVII/261/2010
                                                                                  Rady Miasta Chełmna
                                                                                  z dnia 27 kwietnia 2010 r
 
                                  
 
 
Sprawozdanie z realizacji planu pracy
Komisji Rewizyjnej  Rady Miasta Chełmna
za rok 2009
 
 
 
     Komisja Rewizyjna Rady Miasta Chełmna  w 2009 roku odbyła   22   posiedzenia. Na posiedzeniach zajmowała się statutową działalnością kontrolną, rozpatrywaniem spraw wnoszonych    przez   mieszkańców   miasta oraz analizą materiałów na kolejne sesje Rady Miasta. Działalność komisji była zgodna z zatwierdzonym przez Radę Miasta planem pracy na rok 2009.
 
Przeprowadzono  2 kontrole i tak:
 
1)   Wydział Gospodarki Miejskiej – zieleń miejska
       - w zakresie wydatków związanych z utrzymaniem zieleni
 
2)   Wydział Organizacyjny
       - w zakresie wydatków związanych z utrzymaniem i obsługą Rady Miasta
 
Trzecia z zaplanowanych na 2009 rok przez Komisję kontroli nie odbyła się.
 
Komisja analizując materiały na kolejne sesje wydała 37 opinii do projektów uchwał
W celu udzielania wyjaśnień w posiedzeniach komisji uczestniczyli Burmistrz Miasta  oraz jego Zastępca, a także Skarbnik Miasta i pracownicy Urzędu.
Ponadto Komisja,  po analizie sprawozdania z wykonania budżetu miasta  za 2008 rok wydała opinię i zwróciła się do Rady Miasta o udzielenie absolutorium dla Burmistrza Miasta.
 
 
 
 

Powiadom znajomego