XLV/258/2010
jakiego organu | RADY MIASTA CHEŁMNA |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego, Zdrowia, Opieki Społecznej i Ochrony Środowiska Rady Miasta Chełmna na rok 2010. |
na podstawie | art. 21, ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) uchwala się, co następuje: |
status uchwały | obowiązująca |
§ 1. Zatwierdza się plan pracy Komisji Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego, Zdrowia, Opieki Społecznej i Ochrony Środowiska Rady Miasta Chełmna na 2010 rok, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.
§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Komisji Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego, Zdrowia, Opieki Społecznej i Ochrony Środowiska Rady Miasta Chełmna.
§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Przewodniczący Rady Miasta: W. Piotrowski
Załącznik do uchwały
nr XLV/258/2010
Rady Miasta Chełmna
z dnia 23 lutego 2010 r.
PLAN PRACY
Komisji Bezpieczeństwa, Porządku Publicznego,
Zdrowia, Opieki Społecznej
i Ochrony Środowiska Rady Miasta Chełmna
na 2010 rok
I. W zakresie bezpieczeństwa osób i mienia:
1. Analiza popełnionych przestępstw i wykroczeń, miejsc w których najczęściej występują i ich ilość.
2. Analiza obowiązującej organizacji ruchu drogowego na terenie miasta pod kątem bezpieczeństwa i ewentualnych utrudnień dla przyjeżdżających.
3. Wizytacja obiektów (szkoły, ChDK, Zieleń Miejska) dla sprawdzenia sposobów zabezpieczenia przed kradzieżą i pożarem.
II. W zakresie porządku publicznego
1. Ocena czystości i porządku na terenie miasta oraz sposobu realizacji tych zadań
przez służby miejskie.
2. Ocena realizacji uchwał Rady Miasta w zakresie utrzymania
czystości i porządku na terenie miasta.
3. Posiedzenie Komisji z udziałem Komendanta Powiatowego Policji,
gospodarczych terenu miasta dla dokonania oceny zadań zawartych w pkt. I i II
oraz wypracowanie ewentualnych rozwiązań.
III. W zakresie ochrony zdrowia
1. Ocena realizacji Miejskiego Programu Profilaktyki
i Rozwiązywania Problemów Uzależnień.
2. Analiza funkcjonowania opieki medycznej w szkołach podległych
Burmistrzowi Miasta.
3. Dostępność podstawowej opieki zdrowotnej na terenie miasta.
IV. W zakresie opieki społecznej
1. Dożywianie dzieci i młodzieży w szkołach podstawowych
i gimnazjalnych (jakość posiłków, ilość osób korzystających z tej formy wsparcia przez MOPS), jak również udzielana pomoc żywnościowa ubogim i bezrobotnym mieszkańcom miasta (ilości wydawanej żywności przez BGŻ, ilości wydawanego chleba
i obiadów) za 2009 rok.
V. W zakresie ochrony środowiska
VI. Inne sprawy
1. Analiza realizacji budżetu miasta w zakresie zadań komisji.
2. Opracowanie opinii do projektów Uchwał Rady Miasta w zakresie działań Komisji.
3. Rozpatrywanie skarg, uwag i propozycji mieszkańców w zakresie przedmiotu
działania Komisji.
4.Realizacja innych zadań nie uwzględnionych w niniejszym planie pracy.
5. Opracowanie sprawozdania z realizacji planu pracy.