W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



XLIII/244/2009

Szczegóły
jakiego organu RADY MIASTA CHEŁMNA
z dnia
w sprawie przyjęcia sprawozdania z kontroli Wydziału Organizacyjnego przeprowadzonej w dniach od 8 do 17 września 2009 roku przez Komisję Rewizyjną Rady Miasta Chełmna
na podstawie rt. 21 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 , poz. 1591 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr XXIX/173/2008 Rady Miasta Chełmna z dnia 30 grudnia 2008 roku w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Chełmna na 2009 rok, uchwala się, co następuje
status uchwały obowiązująca

 
§ 1.   Przyjmuje   się    sprawozdanie   z  kontroli Wydziału Organizacyjnego
         przeprowadzonej  w   dniach   od 8 do 17 września  2009 roku  przez
         Komisję Rewizyjną Rady  Miasta Chełmna, stanowiące załącznik do niniejszej
         uchwały.
 
§ 2.   Wykonanie uchwały zleca się  Burmistrzowi  Miasta
 
§ 3.   Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
                                  
 
Przewodniczący Rady Miasta :  W. Piotrowski
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
                                              
                                                              Załącznik

                                                              do Uchwały Nr XLIII/244/2009
                                                              Rady Miasta Chełmna
                                 z  dnia 15 grudnia 2009 r.
            

Sprawozdanie
 
z kontroli   Wydziału Organizacyjnego przeprowadzonej  w   dniach   od  8 d0 17 września      2009  roku    przez   Komisję Rewizyjną Rady   Miasta Chełmna.
 
 
 
Członkowie Komisji dokonujący kontroli:
 
1)        Lesław Giżyński                      - Przewodniczący Komisji
2)         Katarzyna Neumann              - Zastępca przewodniczącego
3)         Andrzej Tarnawski                 - Członek Komisji
4)         Michał Wrażeń                       - Członek Komisji
5)         Zdzisław Szok                       - Członek Komisji
 
 
w zakresie:  wydatków związanych z utrzymaniem  Rady Miasta
 
Termin kontroli :   8 września 2009 r.  do 17 września 2009 r.
 
Komisja podczas kontroli  Wydziału Organizacyjnego w zakresie wydatków  związanych
z utrzymanie Rady Miasta w latach 2006 do 2008  stwierdziła, że środki  były wydatkowane prawidłowo, jednak ich wysokość pozwalała wyłącznie na bieżące   utrzymanie  biura Rady, Rady Miasta  i jej komisji.
Rozliczenie § 4210 Rady Miasta za 2008 r. opracowane przez Sekretarza Miasta stanowi załącznik do niniejszego protokołu.  Załącznik został przedstawiony bez faktur, ponieważ Sekretarz Miasta stwierdziła, że dołączenie do ww. rozliczenia faktur byłoby zbyt trudne do wykonania.
 
W związku z powyższym komisja wnioskuje o zagwarantowanie w przyszłorocznym budżecie miasta środków wystarczających na zakup niezbędnego sprzętu oraz przeprowadzenie remontu pomieszczeń  biura Rady.
 
Wnioski z kontroli:
 
I. Celem poprawy estetyki biura Rady Miasta należy:
 
        1)  wymalować wszystkie pomieszczenia,
2)  wymienić drzwi wewnętrzne – 4 szt.,
3)  ułożyć nową wykładzinę podłogową w pomieszczeniu socjalnym,
4)  zamontować umywalkę i doprowadzić bieżącą wodę do pomieszczenia socjalnego
5) wymienić półkę z przegródkami na korespondencję radnych,
6)  zakupić nowe termosy do kawy ( obecnie używane są mocno zużyte ) – minimum   
     10 szt.
7) zakupić nowy czajnik elektryczny – 1 szt,
8) wymienić grzejniki we wszystkich  pomieszczeniach   - 5 szt.
        9) zakupić zmywarkę
                                                                     
 
II.  Mając na uwadze usprawnienie pracy  osób obsługujących biuro Rady Miasta
       niezbędne jest:
 
1)  zakup faxu
2)  zakup 1  komputera bezprzewodowych  usprawniających protokołowanie obrad
     sesji
 
 
 
            Dwa wnioski Komisji , zgodnie z prośbą zawartą w protokole z kontroli ,zostały wykonane   w bieżącym  roku budżetowym:
1) zainstalowano zlewozmywak i doprowadzono wodę bieżącą do pomieszczenia  socjalnego
    w  biurze Rady Miasta
2) wymieniono grzejniki w pomieszczeniach Rady Miasta.
 
 
 
 
 
 
 
 
                                                                               Załącznik
                                                                              do protokołu kontroli przeprowadzonej                                                                              przez Komisję Rewizyjną Rady Miasta
                                                                                w Wydziale Organizacyjnym UM
                                                                               w dniach od 8 do 17 września 2009 r.
 
 
ROZLICZENIE § 4210 RADY MIASTA CHEŁMNA ZA 2008r.
 
 
PUCHARY I NAGRODY
 
 
109,25 -  zawody o memoriał J. Schmeltera
501,00 -  zawody mini siatkówki
237,00  - przegląd chórów
250,00 – rozgrywki CHLK
200,00 – rozgrywki CHLS
193,00 – nagrody dla wędkarzy
_______________________________
 
1.490,25 zł.
 
 
_________________________________________________________________________
 
 
 
KWIATY – wiązanki na grób nieznanego żołnierza, pogrzebowe, okolicznościowe,  
                     bukiety
 
-  rocznica obchodów zbrodni katyńskiej,
rocznica wybuchu II wojny światowej,
Rocznica napaści ZSRR na Polskę,
Obchody Dnia Edukacji Narodowej,
Rocznica 11 listopada – 2 szt. Grób Nieznanego Żołnierza, Wzgórze Wolności
 
716,00 zł.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 

Powiadom znajomego