W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



XL/228/2009

Szczegóły
jakiego organu RADY MIASTA CHEŁMNA
z dnia
w sprawie przyjęcia sprawozdania z kontroli Wydziału Gospodarki Miejskiej przeprowadzonej w dniach od 5 maja do 23 czerwca 2009 roku przez Komisję Rewizyjną Rady Miasta Chełmna
na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 , poz. 1591 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr XXIX/173/2008 Rady Miasta Chełmna z dnia 30 grudnia 2008 roku w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Chełmna na 2009 rok, uchwala się, co następuje
status uchwały obowiązująca
          
§ 1.      Przyjmuje   się    sprawozdanie   z  kontroli Wydziału Gospodarki Miejskiej przeprowadzonej  w   dniach   5 maja do 23 czerwca 2009 roku  przez  Komisję Rewizyjną Rady  Miasta Chełmna, stanowiące załącznik do niniejszej uchwały.
 
§ 2.      Wykonanie uchwały zleca się  Burmistrzowi  Miasta
 
§ 3.      Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
 
 
                                  
 
 
  Przewodniczący Rady Miasta :  W. Piotrowski





Załącznik do Uchwały Nr  XL/228/2009
                   Rady Miasta Chełmna
                    z  dnia 29 września 2009 r.
 
 
Sprawozdanie
 
z kontroli   Wydziału Gospodarki Miejskiej przeprowadzonej  w   dniach   od  5 maja   do   23   czerwca   2009  roku    przez   Komisję Rewizyjną Rady   Miasta Chełmna.
 
 
 
Członkowie Komisji dokonujący kontroli:
 
1)         Lesław Giżyński                    - Przewodniczący Komisji
2)         Katarzyna Neumann              - Zastępca przewodniczącego
3)         Andrzej Tarnawski                 - Członek Komisji
4)         Michał Wrażeń                       - Członek Komisji
5)         Zdzisław Szok                       - Członek Komisji
 
 
Zakres kontroli – wydatki związane z utrzymaniem zieleni miejskiej
 
Termin kontroli -  5 maja do 23 czerwca 2009r.
 
 
Komisja  po zapoznaniu się z dokumentacją oraz przeprowadzonych rozmowach                 z  Inspektorem  d.s. utrzymania i konserwacji zieleni Urzędu Miasta  wypracowała następujące wnioski:
 
1)      przyciąć drzewa na Rynku celem odsłonięcia bryły ratusza,
2)      poprzycinać drzewa zasłaniające światło  z ulicznych latarni,
3)      wprowadzić ewidencję obrotu drewnem,
4)      doprowadzić do maksymalnego wykorzystywania własnych środków transportu,
5)      wyjaśnić kto poniósł koszty związane z zagospodarowaniem terenu wokół obelisku      Pamięć i Tolerancja,
6)      wyjaśnić powód braku pisemnej umowy dotyczącej utrzymania porządku wokół drogi 550.
 

Powiadom znajomego