W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miasta Chełmna

ul. Dworcowa 1

86-200 Chełmno


tel.  (+48 56) 677 17 17
fax: (+48 56) 677 17 74


e-mail: biuro_informacji@chelmno.pl

www: chelmno.pl

Skrytka ePUAP: /8493hehsse/skrytka 


NIP Gminy Miejskiej: 875-10-03-167
REGON Gminy Miejskiej: 871118483

NIP Urzędu Miasta: 8751549877
REGON Urzędu Miasta: 000523442



XXIX/178/2008

Szczegóły
jakiego organu RADY MIASTA CHEŁMNA
z dnia
w sprawie przyjęcia sprawozdania z kontroli przeprowadzonej w dniach od 13 do 18 listopada 2008 r. przez Komisję Rewizyjną Rady Miasta Chełmna w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji
na podstawie art. 21 ust. 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001 r. Nr 142 , poz. 1591 z późn. zm.) oraz Uchwały Nr XVI/98/2008 Rady Miasta Chełmna z dnia 28 grudnia 2007 roku w sprawie zatwierdzenia planu pracy Komisji Rewizyjnej Rady Miasta Chełmna na 2008 rok
status uchwały obowiązująca


§ 1. Przyjmuje się sprawozdanie z kontroli przeprowadzonej w dniach od 13 do 18
listopada 2008 roku przez Komisję Rewizyjną Rady Miasta Chełmna
w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji , stanowiące załącznik do niniejszej
uchwały.

§ 2. Wykonanie uchwały zleca się Burmistrzowi Miasta

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.




Przewodniczący Rady Miasta : W. Piotrowski

















Załącznik
do Uchwały Nr XXIX/178/2008
Rady Miasta Chełmna
z dnia 30 grudnia 2008 r.


Sprawozdanie

z kontroli przeprowadzonej w dniach od 13 do 18 listopada 2008 roku przez Komisję Rewizyjna Rady Miasta Chełmna w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji



Członkowie Komisji dokonujący kontroli:

1) Lesław Giżyński - Przewodniczący Komisji
2) Katarzyna Neumann - Zastępca przewodniczącego
3) Andrzej Tarnawski - Członek Komisji
4) Michał Wrażeń - Członek Komisji
5) Zdzisław Szok - Członek Komisji


Zakres kontroli - gospodarowania finansami .

Termin kontroli - 13 do 18 listopada 2008 r.

Komisja podczas kontroli Zakładu w zakresie gospodarowania finansami stwierdziła, że udział poszczególnych kosztów w przychodach ogółem według planu finansowego na 2008 rok kształtuje się następująco:

Wynagrodzenia wraz z pochodnymi 1.264.785,- 34,72
PFRON 31.957,- 0,88
Materiały ( koagulant PIX, poliekektolit) 166.500,- 4,57
Energia 582.788,- 16,00
Odpisy na ZFŚS 35.207,- 0,97
Podatek od nieruchomości 499.543,- 13,71
Podatek od środków transportowych 807,- 0,02
Opłaty na rzecz jednostek samorządu terytorialnego 3.000,- 0,08
Opłaty i składki 107.932,- 2,96
Inwestycje i zakupy 314.750,- 8,64
Remonty 186.700,- 5,12
Pozostałe wydatki 544.757,- 14,95
Podatek dochodowy 64.850,- 1,78
Przychody ZWiK - 3.643.196,- zł.

Stan przeterminowanych należności przedstawia się jak niżej:

XII 2007 - 226.385 zł.
I 2008 - 197.673 zł.
II 2008 - 208.029 zł.
III 2008 - 190.696 zł.
IV 2008 - 177.098 zł.
V 2008 - 169.320 zł.
VI 2008 - 169.962 zł.
VII 2008 - 160.459 zł.
VIII 2008 - 161.604 zł.
IX 2008 - 151.123 zł.



Wnioski z kontroli :

Poczynić staranie w celu rozwiązania problemu nieściągalnych płatności.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach dokonywać umorzeń należności .
Przystąpić do inwentaryzacji sieci wodno- kanalizacyjnej .
Przygotować Zakład do prowadzenia inwentaryzacji w formie elektronicznej.
Kontynuować działania zmierzające do obniżenia kosztów stałych.





















Powiadom znajomego